Diplomová práce pojednává o nezbytnosti moderního řízení provozu v hotelu. Autorka si vybrala Hotel Růže v Českém Krumlově. Práce je zaměřena na analýzu managementu a marketingu v hotelu s důrazem na nalezení vhodných doporučení pro budoucí rozvoj tohoto podniku. Šetření proběhlo na základě dotazování a rozhovorů se zaměstnanci hotelu. Diplomová práce zahrnuje návrhy, které podrobně popisují možné způsoby, jak vyřešit řízení provozu hotelu.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is focused on analysis of the marketing management in the Hotel Růže with emphasis on the retrieval of appropriate recommendations for future development of this company.
The aim of the diploma thesis has been to analyse the system management in chosen hotel. The autor chose the Hotel Růže in Český Krumlov. The analysis was provided on the basis of questionnaire examination and interviewing of the hotel employees. Diploma thesis covers ideas which closely describe possible ways how to solve hotel management system.
Klíčová slova
hotel, řízení, provoz hotelu, zaměstnanci, trh cestovního ruchu
Klíčová slova v angličtině
hotel, system management, manager, employees, market of tourist industry
Rozsah průvodní práce
76 s. , 11 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o nezbytnosti moderního řízení provozu v hotelu. Autorka si vybrala Hotel Růže v Českém Krumlově. Práce je zaměřena na analýzu managementu a marketingu v hotelu s důrazem na nalezení vhodných doporučení pro budoucí rozvoj tohoto podniku. Šetření proběhlo na základě dotazování a rozhovorů se zaměstnanci hotelu. Diplomová práce zahrnuje návrhy, které podrobně popisují možné způsoby, jak vyřešit řízení provozu hotelu.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is focused on analysis of the marketing management in the Hotel Růže with emphasis on the retrieval of appropriate recommendations for future development of this company.
The aim of the diploma thesis has been to analyse the system management in chosen hotel. The autor chose the Hotel Růže in Český Krumlov. The analysis was provided on the basis of questionnaire examination and interviewing of the hotel employees. Diploma thesis covers ideas which closely describe possible ways how to solve hotel management system.
Klíčová slova
hotel, řízení, provoz hotelu, zaměstnanci, trh cestovního ruchu
Klíčová slova v angličtině
hotel, system management, manager, employees, market of tourist industry
Zásady pro vypracování
Charakteristika
\\Diplomová práce je zaměřena na analýzu managementu a marketingu ve zvoleném podniku cestovního ruchu s důrazem na nalezení vhodných doporučení pro budoucí rozvoj tohoto podniku.
\\Cíl řešení
\\Cílem diplomové práce je jednak analyzovat historii a současný vývoj zvoleného podniku, kvalitu služeb a pracovníků, kteří je poskytují. Dalším cílem je zjištění požadavků zákazníků a současných vývojových trendů, jakož i jejich komparace s plánovanými kapacitami zvolené firmy. Hlavním cílem bude návrh určitých zlepšení v řídících procesech vedoucích ke zkvalitnění produkce a k zajištění konkurenceschopnosti.
\\Rámcová osnova
\\1.Úvod, 2.Literární přehled, 3. Cíle a metodika, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Diskuse, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy
Zásady pro vypracování
Charakteristika
\\Diplomová práce je zaměřena na analýzu managementu a marketingu ve zvoleném podniku cestovního ruchu s důrazem na nalezení vhodných doporučení pro budoucí rozvoj tohoto podniku.
\\Cíl řešení
\\Cílem diplomové práce je jednak analyzovat historii a současný vývoj zvoleného podniku, kvalitu služeb a pracovníků, kteří je poskytují. Dalším cílem je zjištění požadavků zákazníků a současných vývojových trendů, jakož i jejich komparace s plánovanými kapacitami zvolené firmy. Hlavním cílem bude návrh určitých zlepšení v řídících procesech vedoucích ke zkvalitnění produkce a k zajištění konkurenceschopnosti.
\\Rámcová osnova
\\1.Úvod, 2.Literární přehled, 3. Cíle a metodika, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Diskuse, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy
Seznam doporučené literatury
Beránek, J. - Kotek, P.: Řízení hotelového provozu. 3., přeprac. vyd.. Praha : MAG
ConsultingGrada Publishing, 2003. 218 s. ISBN 80-86724-00-X
\\Parmová, D. - Parmová, D.: Provoz služeb v cestovním ruchu 1. vyd.. - České Budějovice : Jihočeská univerzita, 2003 - 77, 84 s. ISBN 80-7040-611-9
\\Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. [z amerického originálu přeložila Dana Slámová]. - 1. vyd.. - Praha : Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2
\\Horner, S. - Swarbrooke, J.: Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha : Grada, c2003 - 486 s. ISBN 80-247-0202-9
\\Parmová, D.: Řízení služeb. Přednášky. ZF JU. Č. Budějovice 2004. 96 s.
\\COT Business (časopis)
Seznam doporučené literatury
Beránek, J. - Kotek, P.: Řízení hotelového provozu. 3., přeprac. vyd.. Praha : MAG
ConsultingGrada Publishing, 2003. 218 s. ISBN 80-86724-00-X
\\Parmová, D. - Parmová, D.: Provoz služeb v cestovním ruchu 1. vyd.. - České Budějovice : Jihočeská univerzita, 2003 - 77, 84 s. ISBN 80-7040-611-9
\\Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. [z amerického originálu přeložila Dana Slámová]. - 1. vyd.. - Praha : Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2
\\Horner, S. - Swarbrooke, J.: Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha : Grada, c2003 - 486 s. ISBN 80-247-0202-9
\\Parmová, D.: Řízení služeb. Přednášky. ZF JU. Č. Budějovice 2004. 96 s.
\\COT Business (časopis)