Diplomová práce je zaměřena na vytvoření reklamní kampaně pro Krasobruslařský klub Plzeň. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické části a praktické části. Teoretická část diplomové práce definuje základní pojmy a vymezuje sestavení reklamní kampaně. Praktická část na základě znalostí získaných z teoretické části detailně popisuje proces naplánování reklamní kampaně. Na základě tohoto plánu je kampaň realizována a výsledky jsou poté vyhodnoceny. Poslední část diplomové práce přináší návrhy na zlepšení pro reklamní kampaň klubu v budoucnosti.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on creating an advertising campaign for a figure skating club Plzeň. The work is divided into two parts - theoretical part and a practical part. The theoretical part of the thesis defines the basic terms and defines the building of advertising campaigns. The practical part on the knowledge gained from the theoretical part describes in detail the process of planning an advertising campaign. On this basis, the campaign is implemented and the results are then evaluated. The last part of the thesis gives suggestions for improvement campaign in the future.
Klíčová slova
reklama, reklamní kampaň, média, rozpočet, plán, reklamní prostředky, hodnocení, návrh
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření reklamní kampaně pro Krasobruslařský klub Plzeň. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické části a praktické části. Teoretická část diplomové práce definuje základní pojmy a vymezuje sestavení reklamní kampaně. Praktická část na základě znalostí získaných z teoretické části detailně popisuje proces naplánování reklamní kampaně. Na základě tohoto plánu je kampaň realizována a výsledky jsou poté vyhodnoceny. Poslední část diplomové práce přináší návrhy na zlepšení pro reklamní kampaň klubu v budoucnosti.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on creating an advertising campaign for a figure skating club Plzeň. The work is divided into two parts - theoretical part and a practical part. The theoretical part of the thesis defines the basic terms and defines the building of advertising campaigns. The practical part on the knowledge gained from the theoretical part describes in detail the process of planning an advertising campaign. On this basis, the campaign is implemented and the results are then evaluated. The last part of the thesis gives suggestions for improvement campaign in the future.
Klíčová slova
reklama, reklamní kampaň, média, rozpočet, plán, reklamní prostředky, hodnocení, návrh
Cíl práce:
Cílem diplomové práce je vypracování a realizace reklamní kampaně, za účelem získání nových členů, pro vybranou organizaci a vyhodnocení její úspěšnosti.
Metodický postup:
Studium odborné literatury se zaměřením na danou problematiku
Analýza a vyhodnocení předchozích reklamních aktivit
Plán a realizace kampaně
Vyhodnocení úspěšnosti kampaně
Rámcová osnova:
1. Úvod a cíl. 2. Literární rešerše. 3. Metody a hypotézy. 4. Charakteristika zvolené firmy. 5. Plán reklamní kampaně. 6. Realizace reklamní kampaně. 7. Vyhodnocení úspěšnosti kampaně. 8. Návrhy na změny. 9. Závěr. 10. Seznam použité literatury. 11. Summary. 12. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem diplomové práce je vypracování a realizace reklamní kampaně, za účelem získání nových členů, pro vybranou organizaci a vyhodnocení její úspěšnosti.
Metodický postup:
Studium odborné literatury se zaměřením na danou problematiku
Analýza a vyhodnocení předchozích reklamních aktivit
Plán a realizace kampaně
Vyhodnocení úspěšnosti kampaně
Rámcová osnova:
1. Úvod a cíl. 2. Literární rešerše. 3. Metody a hypotézy. 4. Charakteristika zvolené firmy. 5. Plán reklamní kampaně. 6. Realizace reklamní kampaně. 7. Vyhodnocení úspěšnosti kampaně. 8. Návrhy na změny. 9. Závěr. 10. Seznam použité literatury. 11. Summary. 12. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, V. Propagace: Určeno pro stud. mezin. vztahů. 1. vyd. Praha: VŠE, 1993. ISBN 80-7079-219-1.
FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2008. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOBIELA, R. Reklama 200 tipů, které musíte znát. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2009. ISBN 978-80-251-2300-3.
STEEL, J. Reklama průzkum, příprava a plánování. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2003. ISBN 80-251-0065-0.
TELLIS, GJ. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. BrnoPraha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-997-7.
VYSEKALOVÁ, J. a J. MIKEŠ. Reklama - Jak dělat reklamu. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-2001-2.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, V. Propagace: Určeno pro stud. mezin. vztahů. 1. vyd. Praha: VŠE, 1993. ISBN 80-7079-219-1.
FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2008. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOBIELA, R. Reklama 200 tipů, které musíte znát. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2009. ISBN 978-80-251-2300-3.
STEEL, J. Reklama průzkum, příprava a plánování. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2003. ISBN 80-251-0065-0.
TELLIS, GJ. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. BrnoPraha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-997-7.
VYSEKALOVÁ, J. a J. MIKEŠ. Reklama - Jak dělat reklamu. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-2001-2.