Cílem diplomové práce je poskytnout ucelený přehled o problematice zákaznické spokojenosti a řízení vztahů se zákazníky a doplnit ho analýzou spokojenosti klientů společnosti ESSOX s. r. o. Následně jsou navrhnuta doporučení, díky kterým by společnost mohla vylepšit své služby a přispět tak ke spokojenosti svých klientů.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to provide a comprehensive overview of the customer satisfaction and Customer Relationship Management and to analyze the client satisfaction in the company ESSOX s. r. o. In the end I suggest specific recommendations to improve the quality of provided services.
Klíčová slova
péče o zákazníky, spokojenost zákazníků, Customer Relationship Management, vztahový marketing
Klíčová slova v angličtině
customer care, customer satisfaction, Customer Relationship Management, relationship marketing
Rozsah průvodní práce
65 s. (76 633 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je poskytnout ucelený přehled o problematice zákaznické spokojenosti a řízení vztahů se zákazníky a doplnit ho analýzou spokojenosti klientů společnosti ESSOX s. r. o. Následně jsou navrhnuta doporučení, díky kterým by společnost mohla vylepšit své služby a přispět tak ke spokojenosti svých klientů.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to provide a comprehensive overview of the customer satisfaction and Customer Relationship Management and to analyze the client satisfaction in the company ESSOX s. r. o. In the end I suggest specific recommendations to improve the quality of provided services.
Klíčová slova
péče o zákazníky, spokojenost zákazníků, Customer Relationship Management, vztahový marketing
Klíčová slova v angličtině
customer care, customer satisfaction, Customer Relationship Management, relationship marketing
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku.
Metodika práce:
V teoretické části provede autor syntézu odborných publikací, jejímž výstupem bude literární přehled. V praktické části provede autor analýzu vztahů se zákazníky ve vybraném podniku.
Rámcová osnova:
1. Úvod,
2. Literární přehled,
3. Cíle a metodika,
4. Charakteristika podniku,
5. Vlastní práce,
6. Diskuze,
7. Závěr,
8. Summary,
9. Použitá literatura,
10. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku.
Metodika práce:
V teoretické části provede autor syntézu odborných publikací, jejímž výstupem bude literární přehled. V praktické části provede autor analýzu vztahů se zákazníky ve vybraném podniku.
Rámcová osnova:
1. Úvod,
2. Literární přehled,
3. Cíle a metodika,
4. Charakteristika podniku,
5. Vlastní práce,
6. Diskuze,
7. Závěr,
8. Summary,
9. Použitá literatura,
10. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
DRDLA, Marek a Karel RAIS. Řízení změn ve firmě - reengineering: jak vybudovat úspěšnou firmu. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 8072264117.
VEBER, Jaromír. Management: základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. Praha: Management Press, 2009. ISBN 978-80-7261-200.
BEDRNOVÁ, Eva a Ivan NOVÝ. Psychologie a sociologie řízení. Praha: Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-169-0.
Seznam doporučené literatury
DRDLA, Marek a Karel RAIS. Řízení změn ve firmě - reengineering: jak vybudovat úspěšnou firmu. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 8072264117.
VEBER, Jaromír. Management: základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. Praha: Management Press, 2009. ISBN 978-80-7261-200.
BEDRNOVÁ, Eva a Ivan NOVÝ. Psychologie a sociologie řízení. Praha: Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-169-0.