Cílem diplomové práce "Kvalita veřejné správy a její vliv na konkurenceschopnost ČR" je na základě implementace strategie Smart Administration, resp. projektů spolufinancovaných ze strukturálních fondů Evropské unie v programovém období 20072013, zhodnotit vývoj a kvalitu poskytovaných veřejných služeb v komparaci s konkurenceschopností ČR.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis "The quality of public administration and its impact on the competitiveness of the Czech Republic" was based on implementation Smart Administration projects co-financed from EU Structural Funds in the programming period 2007 - 2013, and the aim was to evaluate the development and quality of public services and their impact on the competitiveness of the Czech Republic.
public administration, SERQUAL, Smart Administration, structural funds
Rozsah průvodní práce
77 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce "Kvalita veřejné správy a její vliv na konkurenceschopnost ČR" je na základě implementace strategie Smart Administration, resp. projektů spolufinancovaných ze strukturálních fondů Evropské unie v programovém období 20072013, zhodnotit vývoj a kvalitu poskytovaných veřejných služeb v komparaci s konkurenceschopností ČR.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis "The quality of public administration and its impact on the competitiveness of the Czech Republic" was based on implementation Smart Administration projects co-financed from EU Structural Funds in the programming period 2007 - 2013, and the aim was to evaluate the development and quality of public services and their impact on the competitiveness of the Czech Republic.
public administration, SERQUAL, Smart Administration, structural funds
Zásady pro vypracování
Metodika práce:
V rámci řešení práce autorka provede analýzu využití finanční podpory na bázi podaných projektů týkajících se nabídky služeb. V práci budou použity analytické metody historické, logické a komparační s využitím analýzy statistických údajů. Cíl práce:
Cílem práce bude zanalyzování aktuálního stavu kvality veřejné správy na bázi SERVQUAL metody a výsledky budou vztaženy k vývoji konkurenceschopnosti ekonomiky ČR. Diplomová práce je zaměřena na analýzu veřejné správy a služeb jí poskytovaných vzhledem k jejímu vlivu na konkurenceschopnost České republiky. Komparována bude aktuální nabídka veřejných služeb a systém veřejné správy vzhledem k historickému vývoji a aktuálním potřebám ve společnosti. Rámcová osnova:
1.Úvod, 2. Cíle a metodika, 3. Literární přehled, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Návrhová část, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Metodika práce:
V rámci řešení práce autorka provede analýzu využití finanční podpory na bázi podaných projektů týkajících se nabídky služeb. V práci budou použity analytické metody historické, logické a komparační s využitím analýzy statistických údajů. Cíl práce:
Cílem práce bude zanalyzování aktuálního stavu kvality veřejné správy na bázi SERVQUAL metody a výsledky budou vztaženy k vývoji konkurenceschopnosti ekonomiky ČR. Diplomová práce je zaměřena na analýzu veřejné správy a služeb jí poskytovaných vzhledem k jejímu vlivu na konkurenceschopnost České republiky. Komparována bude aktuální nabídka veřejných služeb a systém veřejné správy vzhledem k historickému vývoji a aktuálním potřebám ve společnosti. Rámcová osnova:
1.Úvod, 2. Cíle a metodika, 3. Literární přehled, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Návrhová část, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
1. DYTRT, Zdeněk a kol. Odpovědný management v podnikání a veřejné správě: cesta do inovační společnosti. Žilina: GEORG, 2012. ISBN: 9788089401758.
2. HEGER, Vladimír. Komunikace ve veřejné správě. Praha: Grada Publishing, 2012. 256 s. ISBN: 978-80-247-3779-9.
3. HRABÁNKOVÁ, M., L. SVATOŠOVÁ a I. BOHÁČKOVÁ. Vybrané diagnostické metody pro sledování regionálního rozvoje. České Budějovice: Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2006. 95 s. ISBN 80-7040-835-9.
4. HRABÁNKOVÁ, M., L. SVATOŠOVÁ a I. BOHÁČKOVÁ. Monitoring of regional development dynamics with use of process analysis. Agricultural economics, 51(3), 2005. s.112-116. ISSN 0139-570X.
5. PARMOVÁ, Dagmar. Řízení služeb: přednášky. 1. vyd. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta. 2004. 96 s., ISBN 80-7040-673-9.
6. SCHELLE, K., I. Schelleová a A. Schelleová. Dějiny české veřejné správy. Plzeň: Čeněk Aleš, 2009. 314 s. ISBN 9788073802035.
7. ŠKODOVÁ PARMOVÁ, Dagmar. Konkurenceschopnost a služby pro podnikatele. Praha: Alfa nakladatelství, s.r.o., 2012. 134 s. ISBN 978-80-87197-46-2.
Jiné zdroje:
Quality of Public Administration.
Dostupné na www: http://ec.europa.eu/europe2020/pdf/themes/26_public_administration.pdf
Seznam doporučené literatury
1. DYTRT, Zdeněk a kol. Odpovědný management v podnikání a veřejné správě: cesta do inovační společnosti. Žilina: GEORG, 2012. ISBN: 9788089401758.
2. HEGER, Vladimír. Komunikace ve veřejné správě. Praha: Grada Publishing, 2012. 256 s. ISBN: 978-80-247-3779-9.
3. HRABÁNKOVÁ, M., L. SVATOŠOVÁ a I. BOHÁČKOVÁ. Vybrané diagnostické metody pro sledování regionálního rozvoje. České Budějovice: Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2006. 95 s. ISBN 80-7040-835-9.
4. HRABÁNKOVÁ, M., L. SVATOŠOVÁ a I. BOHÁČKOVÁ. Monitoring of regional development dynamics with use of process analysis. Agricultural economics, 51(3), 2005. s.112-116. ISSN 0139-570X.
5. PARMOVÁ, Dagmar. Řízení služeb: přednášky. 1. vyd. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta. 2004. 96 s., ISBN 80-7040-673-9.
6. SCHELLE, K., I. Schelleová a A. Schelleová. Dějiny české veřejné správy. Plzeň: Čeněk Aleš, 2009. 314 s. ISBN 9788073802035.
7. ŠKODOVÁ PARMOVÁ, Dagmar. Konkurenceschopnost a služby pro podnikatele. Praha: Alfa nakladatelství, s.r.o., 2012. 134 s. ISBN 978-80-87197-46-2.
Jiné zdroje:
Quality of Public Administration.
Dostupné na www: http://ec.europa.eu/europe2020/pdf/themes/26_public_administration.pdf