Cílem diplomové práce bylo skrze analýzu tržních podmínek v oblasti gastronomie v České republice a analýzu současného resp. budoucího stavu nabídky služeb v oblasti Slow Food zhodnotit možnosti dalšího rozšíření tržního podílu Slow Food v ČR. Předložená literární rešerše poskytuje teoretický vhled do dané problematiky. Následuje zhodnocení současného stavu Slow Food v České republice a prezentace výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Na základě provedených analýz jsou pak navržena opatření pro další rozšíření trendu Slow Food.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis was to evaluate the potential for the further market expansion of Slow Food in the Czech Republic through the analysis of the market conditions of gastronomy and the analysis of the present and of the future services in the field of Slow Food. The literature review provides theoretical insight into the issues. Following parts are situation analysis of Slow Food in the Czech Republic and presentation of results of quantitative and qualitative research. The suggestions made reflect the above mentioned facts for extension of Slow Food.
Cílem diplomové práce bylo skrze analýzu tržních podmínek v oblasti gastronomie v České republice a analýzu současného resp. budoucího stavu nabídky služeb v oblasti Slow Food zhodnotit možnosti dalšího rozšíření tržního podílu Slow Food v ČR. Předložená literární rešerše poskytuje teoretický vhled do dané problematiky. Následuje zhodnocení současného stavu Slow Food v České republice a prezentace výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Na základě provedených analýz jsou pak navržena opatření pro další rozšíření trendu Slow Food.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis was to evaluate the potential for the further market expansion of Slow Food in the Czech Republic through the analysis of the market conditions of gastronomy and the analysis of the present and of the future services in the field of Slow Food. The literature review provides theoretical insight into the issues. Following parts are situation analysis of Slow Food in the Czech Republic and presentation of results of quantitative and qualitative research. The suggestions made reflect the above mentioned facts for extension of Slow Food.
Metodika práce:
Na základě analýz tržních podmínek, nabídky a poptávky po službách gastronomie v České republice, autorka navrhne optimální způsob zavedení slow food na trh v ČR. V rámci řešení práce autorka provede návrh jednotlivých opatření včetně kalkulace nákladů. V práci budou použity analytické metody historické, logické a komparační s využitím analýzy statistických údajů, SWOT analýzy území a další dle uvážení autora.
Cíl práce:
Cílem práce bude zanalyzování tržních podmínek, makro a mikroprostředí v oblasti gastronomie v ČR a vypracování kompletní analýzy současného resp. budoucího stavu nabídky služeb v oblasti slow food. Diplomová práce je zaměřena na analýzu gastronomických služeb vzhledem k novému trendu slow food.
Rámcová osnova:
1.Úvod, 2. Cíle a metodika, 3. Literární přehled, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Návrhová část, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Metodika práce:
Na základě analýz tržních podmínek, nabídky a poptávky po službách gastronomie v České republice, autorka navrhne optimální způsob zavedení slow food na trh v ČR. V rámci řešení práce autorka provede návrh jednotlivých opatření včetně kalkulace nákladů. V práci budou použity analytické metody historické, logické a komparační s využitím analýzy statistických údajů, SWOT analýzy území a další dle uvážení autora.
Cíl práce:
Cílem práce bude zanalyzování tržních podmínek, makro a mikroprostředí v oblasti gastronomie v ČR a vypracování kompletní analýzy současného resp. budoucího stavu nabídky služeb v oblasti slow food. Diplomová práce je zaměřena na analýzu gastronomických služeb vzhledem k novému trendu slow food.
Rámcová osnova:
1.Úvod, 2. Cíle a metodika, 3. Literární přehled, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Návrhová část, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
1. COLLIN, Peter. Dictionary of hotels, tourism and catering management. Teddington: Peter Collin Publishing, 1994, 275 s. ISBN 0948549408.
2. HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, a.s., 2000. 204 s., ISBN 80-247-0447-1.
3. HORNER, Susan a John SWARBROOKE. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, a.s., 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
4. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, a.s., 2010. 288 s., ISBN 978-80-247-3247-3.
5. KOTLER, P., J. T. BOWEN a J. C. MAKENS. Marketing for Hospitality & Tourism: International Edition. 5. vyd. Pearson. 2010. ISBN-13: 9780132453134.
6. PARMOVÁ, Dagmar. Provoz služeb v cestovním ruchu. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta, 2003. 161 s., ISBN 80-7040-611-9.
7. ŠKODOVÁ PARMOVÁ, Dagmar. Konkurenceschopnost a služby pro podnikatele. Praha: Alfa nakladatelství, s.r.o., 2012. 134 s., ISBN 978-80-87197-46-2.
8. SHOEMAKER, Stowe a Margaret Shaw. Marketing Essentials in Hospitality and Tourism: Foundations and Practices. Prentice Hall. 2008. 640 pp. ISBN 9780131708273.
Jiné zdroje:
COT Business (časopis) ISSN 1212-4281
Hotelrevue (časopis)
AHR Forum (bulletin)
Seznam doporučené literatury
1. COLLIN, Peter. Dictionary of hotels, tourism and catering management. Teddington: Peter Collin Publishing, 1994, 275 s. ISBN 0948549408.
2. HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, a.s., 2000. 204 s., ISBN 80-247-0447-1.
3. HORNER, Susan a John SWARBROOKE. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, a.s., 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
4. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, a.s., 2010. 288 s., ISBN 978-80-247-3247-3.
5. KOTLER, P., J. T. BOWEN a J. C. MAKENS. Marketing for Hospitality & Tourism: International Edition. 5. vyd. Pearson. 2010. ISBN-13: 9780132453134.
6. PARMOVÁ, Dagmar. Provoz služeb v cestovním ruchu. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta, 2003. 161 s., ISBN 80-7040-611-9.
7. ŠKODOVÁ PARMOVÁ, Dagmar. Konkurenceschopnost a služby pro podnikatele. Praha: Alfa nakladatelství, s.r.o., 2012. 134 s., ISBN 978-80-87197-46-2.
8. SHOEMAKER, Stowe a Margaret Shaw. Marketing Essentials in Hospitality and Tourism: Foundations and Practices. Prentice Hall. 2008. 640 pp. ISBN 9780131708273.
Jiné zdroje:
COT Business (časopis) ISSN 1212-4281
Hotelrevue (časopis)
AHR Forum (bulletin)