Cílem této bakalářské práce je analýza současné situace a postavení vybraného podniku WaWEINZETTL s.r.o. na trhu prostřednictvím analýz vnějšího prostředí. Na základě dosažených výsledků navržení strategie ke zlepšení jeho postavení v odvětví.
Anotace v angličtině
The objective of this bachelor thesis is the analysis of the current situation and market status of the choosen company WaWEINZETTL Ltd through an analysis of the external environment. On the basis of the achieved results, it will be proposed the strategy of amelioration of status to WaWEINZETTL Ltd in its branch.
Klíčová slova
strategie, vnější prostředí, Porterův model pěti sil, STEP analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
strategy, external environment, Porter´s model of 5 powers, STEP analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analýza současné situace a postavení vybraného podniku WaWEINZETTL s.r.o. na trhu prostřednictvím analýz vnějšího prostředí. Na základě dosažených výsledků navržení strategie ke zlepšení jeho postavení v odvětví.
Anotace v angličtině
The objective of this bachelor thesis is the analysis of the current situation and market status of the choosen company WaWEINZETTL Ltd through an analysis of the external environment. On the basis of the achieved results, it will be proposed the strategy of amelioration of status to WaWEINZETTL Ltd in its branch.
Klíčová slova
strategie, vnější prostředí, Porterův model pěti sil, STEP analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
strategy, external environment, Porter´s model of 5 powers, STEP analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současnou situaci podniku pomocí analýz vnějšího prostředí a navrhnout optimální strategii pro daný podnik, která by zlepšila jeho postavení na trhu.
Metodika práce:
Prostudování odborné literatury týkající se tématu bakalářské práce. Zpracování metodiky bakalářské práce v souladu s jejím cílem se zaměřením na analýzy vnějšího prostředí vybraného podniku. Aplikace vybraných metod využívaných pro analýzu vnějšího prostředí podniku.
Rámcová osnova:
1. Úvod
2. Literární přehled
3. Cíl a Metodika
4. Vlastní práce
5. Závěr
6. Použitá literatura
7. Přílohy
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současnou situaci podniku pomocí analýz vnějšího prostředí a navrhnout optimální strategii pro daný podnik, která by zlepšila jeho postavení na trhu.
Metodika práce:
Prostudování odborné literatury týkající se tématu bakalářské práce. Zpracování metodiky bakalářské práce v souladu s jejím cílem se zaměřením na analýzy vnějšího prostředí vybraného podniku. Aplikace vybraných metod využívaných pro analýzu vnějšího prostředí podniku.
Rámcová osnova:
1. Úvod
2. Literární přehled
3. Cíl a Metodika
4. Vlastní práce
5. Závěr
6. Použitá literatura
7. Přílohy
Seznam doporučené literatury
VEBER, Jaromír. Management: základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. 2., aktualiz. vyd. Praha: Management Press, 2009, 734 s. ISBN 978-80-7261-200-0.
DONNELLY, James H. Management. 1. vyd. Praha: Grada, 1997, 821 s. ISBN 80-716-9422-3.
ŠMÍDA, Filip. Strategie v podnikové praxi. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2003, 219 s. ISBN 80-864-1941-X.
TICHÁ, Ivana a Jan HRON. Strategické řízení. 1. vyd. Praha: Provozně ekonomická fakulta ČZU v Praze ve vydavatelství Credit, 2002, 235 s. ISBN 978-80-213-0922-7.
KOTLER, Philip. Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. 3., upr. a dopl. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997. ISBN 80-856-0508-2.
GRASSEOVÁ, Monika, Radek DUBEC a David ŘEHÁK. Analýza v rukou manažera: 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 325 s. ISBN 978-80-251-2621-9.
Seznam doporučené literatury
VEBER, Jaromír. Management: základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. 2., aktualiz. vyd. Praha: Management Press, 2009, 734 s. ISBN 978-80-7261-200-0.
DONNELLY, James H. Management. 1. vyd. Praha: Grada, 1997, 821 s. ISBN 80-716-9422-3.
ŠMÍDA, Filip. Strategie v podnikové praxi. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2003, 219 s. ISBN 80-864-1941-X.
TICHÁ, Ivana a Jan HRON. Strategické řízení. 1. vyd. Praha: Provozně ekonomická fakulta ČZU v Praze ve vydavatelství Credit, 2002, 235 s. ISBN 978-80-213-0922-7.
KOTLER, Philip. Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. 3., upr. a dopl. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997. ISBN 80-856-0508-2.
GRASSEOVÁ, Monika, Radek DUBEC a David ŘEHÁK. Analýza v rukou manažera: 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 325 s. ISBN 978-80-251-2621-9.