Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii konkrétní společnosti včetně sestavení marketingového plánu s cílem řešení možných změn vyplývajících ze stávající situace. Strategický marketingový proces, který vychází ze strategického řídícího procesu, zahrnuje etapu plánovací, realizační i kontrolní. Na základě marketingové situační analýzy byla sestavena SWOT analýza, stanoveny marketingové cíle, formulovány strategie a sestaven marketingový plán. Realizační etapa ukazuje plnění plánu. V závěru práce jsou zhodnoceny průběžné výsledky a navrženy případné změny, které by měly vést k dosažení plánovaných výstupů na konci daného období.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to suggest a marketing strategy for a specific company, including the marketing plan in order to deal with possible changes resulting from the current situation. Strategic marketing process, which is based on the strategic management process consists of planning, implementation and control. On the basis of marketing situational analysis SWOT analysis was set up, marketing objectives were defined, strategies were formulated and a marketing plan was suggested. The implementation of a plan is a part of an implementation phase. Finally, the interim results were evaluated and possible changes were proposed, which should lead to the achievement of the planned outputs at the end of the period.
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii konkrétní společnosti včetně sestavení marketingového plánu s cílem řešení možných změn vyplývajících ze stávající situace. Strategický marketingový proces, který vychází ze strategického řídícího procesu, zahrnuje etapu plánovací, realizační i kontrolní. Na základě marketingové situační analýzy byla sestavena SWOT analýza, stanoveny marketingové cíle, formulovány strategie a sestaven marketingový plán. Realizační etapa ukazuje plnění plánu. V závěru práce jsou zhodnoceny průběžné výsledky a navrženy případné změny, které by měly vést k dosažení plánovaných výstupů na konci daného období.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to suggest a marketing strategy for a specific company, including the marketing plan in order to deal with possible changes resulting from the current situation. Strategic marketing process, which is based on the strategic management process consists of planning, implementation and control. On the basis of marketing situational analysis SWOT analysis was set up, marketing objectives were defined, strategies were formulated and a marketing plan was suggested. The implementation of a plan is a part of an implementation phase. Finally, the interim results were evaluated and possible changes were proposed, which should lead to the achievement of the planned outputs at the end of the period.
Cíl práce:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti, včetně sestavení marketingového plánu s cílem řešení možných změn vyplývající ze stávající situace.
Metodický postup:
Studium odborné literatury se zaměřením na danou problematiku
Analýza
Navržení marketingové strategie
Sestavení marketingového plánu
Navržení změn v souladu s nastudovanou problematikou
Rámcová osnova:
1. Úvod a cíle. 2. Literární rešerše. 3.Metodika a hypotézy. 4.Charakteristika firmy. 5. Situační analýza. 6. Stanovení cílů a určení strategií. 7. Sestavení marketingového plánu. 8. Zhodnocení stávající situace. 9. Závěr. 10. Summary. 11. Přehled použité literatury. 12. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti, včetně sestavení marketingového plánu s cílem řešení možných změn vyplývající ze stávající situace.
Metodický postup:
Studium odborné literatury se zaměřením na danou problematiku
Analýza
Navržení marketingové strategie
Sestavení marketingového plánu
Navržení změn v souladu s nastudovanou problematikou
Rámcová osnova:
1. Úvod a cíle. 2. Literární rešerše. 3.Metodika a hypotézy. 4.Charakteristika firmy. 5. Situační analýza. 6. Stanovení cílů a určení strategií. 7. Sestavení marketingového plánu. 8. Zhodnocení stávající situace. 9. Závěr. 10. Summary. 11. Přehled použité literatury. 12. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0447-1.
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, P. a G. ARMSTRONG. Principles of Marketing. New Jersey: Pearson Prentice Hall, 2010. ISBN-13: 9780131212763.
KUMAR, N. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2439-3.
PORTER, ME. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-8560-511-2.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0447-1.
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, P. a G. ARMSTRONG. Principles of Marketing. New Jersey: Pearson Prentice Hall, 2010. ISBN-13: 9780131212763.
KUMAR, N. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2439-3.
PORTER, ME. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-8560-511-2.