Bakalářská práce se zabývá Analýzou marketingového makroprostředí podniku. "Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké vlivy a faktory působí na vybraný sortiment zboží a zhodnotit jejich míru a význam." První část práce je věnována literární rešerši. V druhé části je provedena analýza jednotlivých marketingových makroprostředí, jejich vyhodnocení a návrhy využití získaných informací. Prace také obsahuje popis podniku.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis, entitled "Analysis of macro environment background of selected company", is to find out what factors have effect on the selected category of goods and sum up their rate and importance. The first part of the thesis contains literature research. Analysis of marketing macro environment, its evaluation and suggestions based on the obtained information are situated in the second part. This thesis also contains description of the company itself.
Klíčová slova
marketing, prostředí, marketingové makroprostředí, analýza marketingového makroekonomického prostředí, přírodní prostředí, demografické prostředí, ekonomické prostředí, technologické prostředí, politické a legislativní prostředí, kulturní prostředí
Klíčová slova v angličtině
marketing, environment, marketing macro environment, analysis of marketing macro environment, natural environment, demographic environment, economic environment, technological environment, political and legislative environment, cultural environment
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá Analýzou marketingového makroprostředí podniku. "Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké vlivy a faktory působí na vybraný sortiment zboží a zhodnotit jejich míru a význam." První část práce je věnována literární rešerši. V druhé části je provedena analýza jednotlivých marketingových makroprostředí, jejich vyhodnocení a návrhy využití získaných informací. Prace také obsahuje popis podniku.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis, entitled "Analysis of macro environment background of selected company", is to find out what factors have effect on the selected category of goods and sum up their rate and importance. The first part of the thesis contains literature research. Analysis of marketing macro environment, its evaluation and suggestions based on the obtained information are situated in the second part. This thesis also contains description of the company itself.
Klíčová slova
marketing, prostředí, marketingové makroprostředí, analýza marketingového makroekonomického prostředí, přírodní prostředí, demografické prostředí, ekonomické prostředí, technologické prostředí, politické a legislativní prostředí, kulturní prostředí
Klíčová slova v angličtině
marketing, environment, marketing macro environment, analysis of marketing macro environment, natural environment, demographic environment, economic environment, technological environment, political and legislative environment, cultural environment
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem bakalářské práce je zjistit jaké vlivy a faktory působí na vybraný sortiment zboží a zhodnotit jejich míru a význam.
Metodický postup:
Nastudování odborné literatury
Sběr informací
Provedení analýzy
Návrh změn
Rámcová osnova:
1.Úvod a cíl. 2. Literární rešerše. 3. Metody a hypotézy. 4. Charakteristika vybrané firmy. 5. Analýza makroprostředí. 6. Vyhodnocení. 7. Návrh využití získaných informací. 8.Závěr. 9. Summary. 10. Seznam použité literatury. 11. Přílohy
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem bakalářské práce je zjistit jaké vlivy a faktory působí na vybraný sortiment zboží a zhodnotit jejich míru a význam.
Metodický postup:
Nastudování odborné literatury
Sběr informací
Provedení analýzy
Návrh změn
Rámcová osnova:
1.Úvod a cíl. 2. Literární rešerše. 3. Metody a hypotézy. 4. Charakteristika vybrané firmy. 5. Analýza makroprostředí. 6. Vyhodnocení. 7. Návrh využití získaných informací. 8.Závěr. 9. Summary. 10. Seznam použité literatury. 11. Přílohy
Seznam doporučené literatury
MEFFERT, H. Marketing management. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-329-4.
KOTLER, P. a G. ARMSTRONG. Moderní marketing. 4. evropské vydání. 4. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
LEE, K. a S. CARTER. Global Marketing Management. Oxford: Oxford University Press, USA, 2006. ISBN-13: 978-0199609703.
TICHÁ, I.a J. HRON. Strategické řízení. Praha: ČZU, 2008. ISBN 978-80-213-0922-7.
Seznam doporučené literatury
MEFFERT, H. Marketing management. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-329-4.
KOTLER, P. a G. ARMSTRONG. Moderní marketing. 4. evropské vydání. 4. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
LEE, K. a S. CARTER. Global Marketing Management. Oxford: Oxford University Press, USA, 2006. ISBN-13: 978-0199609703.
TICHÁ, I.a J. HRON. Strategické řízení. Praha: ČZU, 2008. ISBN 978-80-213-0922-7.