Cíl práce:\\
Cílem bakalářské práce je provedení segmentace trhu, jeho charakteristika a přesné ohraničení segmentu pro vybraný podnik.\\
Metodický postup:\\
1. Studium odboré literatury\\
2. Analýza stávající situace firmy\\
3. Provedení sgmentace trhu\\
4. Zhodnocení výsledků a vymezení segmentu\\
Rámcová osnova:\\
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Použitá metodika, 4. Analýza firmy, 5. Provedení segmentace, 6. Návrh řešení, 7. Závěr, 8. Přehled použité literatury, 9. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Cílem bakalářské práce je provedení segmentace trhu, jeho charakteristika a přesné ohraničení segmentu pro vybraný podnik.\\
Metodický postup:\\
1. Studium odboré literatury\\
2. Analýza stávající situace firmy\\
3. Provedení sgmentace trhu\\
4. Zhodnocení výsledků a vymezení segmentu\\
Rámcová osnova:\\
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Použitá metodika, 4. Analýza firmy, 5. Provedení segmentace, 6. Návrh řešení, 7. Závěr, 8. Přehled použité literatury, 9. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing management. Praha: Victoria Publishing, 1995\\
Hesková, M., a kol.: Základy marketingu. Č. Budějovice, ZF JU, 2000\\
Kincl, J.: Marketing podle trhů. Praha: Alfa Publishing, 2004\\
Machková, H.: Mezinárodní marketing. Praha: Oeconomica, 2003\\
Boučková, J.: Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003\\
Foret, M.: Mezinárodní marketing. Praha: Computer Press, 2003
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing management. Praha: Victoria Publishing, 1995\\
Hesková, M., a kol.: Základy marketingu. Č. Budějovice, ZF JU, 2000\\
Kincl, J.: Marketing podle trhů. Praha: Alfa Publishing, 2004\\
Machková, H.: Mezinárodní marketing. Praha: Oeconomica, 2003\\
Boučková, J.: Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003\\
Foret, M.: Mezinárodní marketing. Praha: Computer Press, 2003