Bakalářská práce je zaměřena na přémé bankovnictví v České republice. Cílem práce je porovnání služeb poskytovaných bankami na našem trhu a srovnání poplatků za ně účtovaných. Dalším cílem této práce je zjištění, podle kterých kritérií si veřejnost vybírá banku, ve které si zřídí účet, a které služby přímého bankovnictví jsou veřejností využívány nejvíce.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on direct banking in the Czech Republic. The aim of the thesis is to analyse offers of bank services and fees, which the bank charge for this services. And comparison of the fees and the services among banks. The next part is using the direct banking by the public.
Klíčová slova
bankovní služby a poplatky, přímé bankovnictví, internetové bankovnictví
Klíčová slova v angličtině
bank services and fees, direct banking, internet banking
Rozsah průvodní práce
60 s. (59 230 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na přémé bankovnictví v České republice. Cílem práce je porovnání služeb poskytovaných bankami na našem trhu a srovnání poplatků za ně účtovaných. Dalším cílem této práce je zjištění, podle kterých kritérií si veřejnost vybírá banku, ve které si zřídí účet, a které služby přímého bankovnictví jsou veřejností využívány nejvíce.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on direct banking in the Czech Republic. The aim of the thesis is to analyse offers of bank services and fees, which the bank charge for this services. And comparison of the fees and the services among banks. The next part is using the direct banking by the public.
Klíčová slova
bankovní služby a poplatky, přímé bankovnictví, internetové bankovnictví
Klíčová slova v angličtině
bank services and fees, direct banking, internet banking
Zásady pro vypracování
Na základě vědního pokroku a stále se zlepšujících moderních technologií se v poslední době dostávají v bankovnictví do popředí služby, které nám umožňují snadnější, rychlejší a pohodlnější komunikaci s bankou, úsporu na poplatcích za bankovní služby apod.
Cílem práce je porovnání služeb poskytovaných bankami na našem trhu a srovnání poplatků za ně účtovaných. Dále zjištění, jaké služby přímého bankovnictví jsou veřejností využívány nejvíce.
Metodický postup:
Úvod.
Charakteristika nabízených bankovních služeb.
Porovnání poplatků za zprostředkování platebního styku několika vybraných bank.
Přímé bankovnictví a jeho možnosti.
Hlavní ukazatelé ovlivňující výběr banky.
Průzkum trhu týkající se využitelnosti nabízených produktů.
Shrnutí a závěr.
Zásady pro vypracování
Na základě vědního pokroku a stále se zlepšujících moderních technologií se v poslední době dostávají v bankovnictví do popředí služby, které nám umožňují snadnější, rychlejší a pohodlnější komunikaci s bankou, úsporu na poplatcích za bankovní služby apod.
Cílem práce je porovnání služeb poskytovaných bankami na našem trhu a srovnání poplatků za ně účtovaných. Dále zjištění, jaké služby přímého bankovnictví jsou veřejností využívány nejvíce.
Metodický postup:
Úvod.
Charakteristika nabízených bankovních služeb.
Porovnání poplatků za zprostředkování platebního styku několika vybraných bank.
Přímé bankovnictví a jeho možnosti.
Hlavní ukazatelé ovlivňující výběr banky.
Průzkum trhu týkající se využitelnosti nabízených produktů.
Shrnutí a závěr.
Seznam doporučené literatury
Kalabis, Z. Základy bankovnictví - Bankovní obchody, služby, operace a rizika. BizBooks, 2012, 168 s. ISBN 978-80-265-0001-8.
Nehybová, M. Bankovní služby nejen pro podnikatele. Brno, 1999, 149 s. ISBN 80-902645-4-9.
Polidar, V. Management bank a bankovních obchodů. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2004. 450 s.
Palouček, S. a kol. Bankovnictví. Praha: C.H.Beck, 2006, 718 s. ISBN 80-7179-462-7.
E-bankovnictví: více klientů, bank a služeb. Časopis Bankovnictví, 2001, č. 4.
Komunikujte s bankou elektronicky. PC Magazín, 2001. č. 4.
Internetové stránky bank.
Články z novin.
Seznam doporučené literatury
Kalabis, Z. Základy bankovnictví - Bankovní obchody, služby, operace a rizika. BizBooks, 2012, 168 s. ISBN 978-80-265-0001-8.
Nehybová, M. Bankovní služby nejen pro podnikatele. Brno, 1999, 149 s. ISBN 80-902645-4-9.
Polidar, V. Management bank a bankovních obchodů. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2004. 450 s.
Palouček, S. a kol. Bankovnictví. Praha: C.H.Beck, 2006, 718 s. ISBN 80-7179-462-7.
E-bankovnictví: více klientů, bank a služeb. Časopis Bankovnictví, 2001, č. 4.
Komunikujte s bankou elektronicky. PC Magazín, 2001. č. 4.