Bakalářská práce na téma Možnosti vstupu firmy na zahraniční trh byla zpracována pro firmu Ledenický nábytek výrobní družstvo, která zpracovává dřevo a vyrábí nábytek z masivu. Cílem této bakalářské práce bylo provedení analýzy možnosti vstupu firmy na potencionální zahraniční trh a zjistit nejvhodnější strategie pro vstup na zahraniční trh. S pomocí informací z Pest analyzy, byl vybrán nejvhodnější potencionální trh pro vstup. Na základě situační analýzy byla vybrána nejvhodnější strategie pro vstup.
Anotace v angličtině
The theme of the Bachelor thesis is Options for company to entry to the foreign markets, for the company Ledenický nábytek výrobní družstvo. Goal of the Thesis is analysis possibilities for entry of the company to foreign markets and identify the best strategy fot the entering a foreign market. Based on PEST analyzy was choosen the best potential market for the entrering a foreign market. Based on situational analysis was chosen the most appropriate strategy for entry.
Klíčová slova
zahraniční trh, možnosti vstupu, vybrané trhy, dřevozpracující a nábytkářský průmysl, PEST analýza, SWOT analýza, Porterův model pěti sil, podpora pro malé a střední podniky
Klíčová slova v angličtině
foreign market, input options, selected markets, woodworking and furniture industry, PEST analysis, SWOT analysis, Porter's five forces model, support for small and medium-sized enterprises
Rozsah průvodní práce
89 s (19 766 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce na téma Možnosti vstupu firmy na zahraniční trh byla zpracována pro firmu Ledenický nábytek výrobní družstvo, která zpracovává dřevo a vyrábí nábytek z masivu. Cílem této bakalářské práce bylo provedení analýzy možnosti vstupu firmy na potencionální zahraniční trh a zjistit nejvhodnější strategie pro vstup na zahraniční trh. S pomocí informací z Pest analyzy, byl vybrán nejvhodnější potencionální trh pro vstup. Na základě situační analýzy byla vybrána nejvhodnější strategie pro vstup.
Anotace v angličtině
The theme of the Bachelor thesis is Options for company to entry to the foreign markets, for the company Ledenický nábytek výrobní družstvo. Goal of the Thesis is analysis possibilities for entry of the company to foreign markets and identify the best strategy fot the entering a foreign market. Based on PEST analyzy was choosen the best potential market for the entrering a foreign market. Based on situational analysis was chosen the most appropriate strategy for entry.
Klíčová slova
zahraniční trh, možnosti vstupu, vybrané trhy, dřevozpracující a nábytkářský průmysl, PEST analýza, SWOT analýza, Porterův model pěti sil, podpora pro malé a střední podniky
Klíčová slova v angličtině
foreign market, input options, selected markets, woodworking and furniture industry, PEST analysis, SWOT analysis, Porter's five forces model, support for small and medium-sized enterprises
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem této práce je analyzovat možnosti vstupu firmy na zahraniční trh. Na základě analýzy stanovit vhodnou strategii vstupu pro daný zahraniční trh.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr primárních a sekundárních dat
Analýza získaných dat
Návrh strategie vstupu na zahraniční trh
Závěr a vyhodnocení zjištěných informací
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 4. Vlastní návrhy. 5. Závěr. 6. Seznam literatury.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem této práce je analyzovat možnosti vstupu firmy na zahraniční trh. Na základě analýzy stanovit vhodnou strategii vstupu pro daný zahraniční trh.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr primárních a sekundárních dat
Analýza získaných dat
Návrh strategie vstupu na zahraniční trh
Závěr a vyhodnocení zjištěných informací
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 4. Vlastní návrhy. 5. Závěr. 6. Seznam literatury.
Seznam doporučené literatury
Machková, H. Mezinárodní marketing: nové trendy a reflexe změn ve světě. 3. aktualiz. a přeprac. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009.
Machková, H., Černohlávková, E., Sato, A. a kol. Mezinárodní obchodní operace: vstup na zahraniční trhy, dodací a platební podmínky, financování, celní řízení, logistika, pojištění rizik, licenční smlouvy. 5. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010.
Svatoš, M. Zahraniční obchod: teorie a praxe. České Budějovice: Gradue, 2009.
Tichá, L. Vnější obchodní vztahy ČR. 1. vydání. České Budějovice: EF JU, 2007.
Seznam doporučené literatury
Machková, H. Mezinárodní marketing: nové trendy a reflexe změn ve světě. 3. aktualiz. a přeprac. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009.
Machková, H., Černohlávková, E., Sato, A. a kol. Mezinárodní obchodní operace: vstup na zahraniční trhy, dodací a platební podmínky, financování, celní řízení, logistika, pojištění rizik, licenční smlouvy. 5. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010.
Svatoš, M. Zahraniční obchod: teorie a praxe. České Budějovice: Gradue, 2009.
Tichá, L. Vnější obchodní vztahy ČR. 1. vydání. České Budějovice: EF JU, 2007.