Tato bakalářská práce je zaměřena na regionální značky potravin České republiky. Teoretická část popisuje chování spotřebitele, vztah spotřebitelů k regionálním značkám potravin a regionální značky v České republice. V praktické části je vytvořena analýza regionálních značek v České republice a zhodnocen jejich význam. Analýza a vyhodnocení jsou podpořeny grafickými přílohami.
Anotace v angličtině
This bachelor work is focused on the regional brands of food in the Czech Republic. The theoretical part describes behaviour of consumer, relationship of consumers to regional brands of food and regional brands in the Czech Republic. In the practical part is created analysis of regional brands in the Czech Republic and evaluated their meaning. Analysis and evaluation are supported by graphic supplements.
Klíčová slova
chování, značka, regionální značky potravin
Klíčová slova v angličtině
behaviour, brand, regional brand of food
Rozsah průvodní práce
57 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na regionální značky potravin České republiky. Teoretická část popisuje chování spotřebitele, vztah spotřebitelů k regionálním značkám potravin a regionální značky v České republice. V praktické části je vytvořena analýza regionálních značek v České republice a zhodnocen jejich význam. Analýza a vyhodnocení jsou podpořeny grafickými přílohami.
Anotace v angličtině
This bachelor work is focused on the regional brands of food in the Czech Republic. The theoretical part describes behaviour of consumer, relationship of consumers to regional brands of food and regional brands in the Czech Republic. In the practical part is created analysis of regional brands in the Czech Republic and evaluated their meaning. Analysis and evaluation are supported by graphic supplements.
Klíčová slova
chování, značka, regionální značky potravin
Klíčová slova v angličtině
behaviour, brand, regional brand of food
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vypracování uceleného přehledu významných regionálních značek působících na spotřebitelském trhu potravin ČR.\\
Metodický postup:\\
1. Úvod do problému týkající se regionálních značek působících na spotřebitelském trhu potravin ČR.\\
2. Stručné informace o jednotlivých regionálních značkách působících na spotřebitelském trhu potravin ČR.\\
3. Podrobná analýza regionálních značek působící v ČR.\\
4. Význam regionálních značek v ČR.\\
5. Závěr.\\
Struktura a forma bakalářské práce bude odpovídat požadavkům vyplývajících z opatření děkana ZF JU na závěrečné práce.\\
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vypracování uceleného přehledu významných regionálních značek působících na spotřebitelském trhu potravin ČR.\\
Metodický postup:\\
1. Úvod do problému týkající se regionálních značek působících na spotřebitelském trhu potravin ČR.\\
2. Stručné informace o jednotlivých regionálních značkách působících na spotřebitelském trhu potravin ČR.\\
3. Podrobná analýza regionálních značek působící v ČR.\\
4. Význam regionálních značek v ČR.\\
5. Závěr.\\
Struktura a forma bakalářské práce bude odpovídat požadavkům vyplývajících z opatření děkana ZF JU na závěrečné práce.\\
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ, J.: Postoje české veřejnosti ke značce. Marketing komunikace. Praha MK ČR EU 11218, 2003, roč. XIV., č. 2, s. 10-13, ISSN 1211-5622.\\
VYSEKALOVÁ, J.: Psychologie spotřebitele. Praha: Grada Publishing a.s., 2004. ISBN 80-247-0393-9.\\
SKOŘEPA, L. a kol. Regionální trh potravin. 1.vydání, Nakladatelství JIH, České Budějovice, 2009. 235 s. ISBN 978-80-86266-18-3\\
PŘIBOVÁ, M., TESAR, G., a kol.: Strategické řízení značky. Professional Publishing, Praha, 2003. ISBN 80-86419-38-X.\\
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ, J.: Postoje české veřejnosti ke značce. Marketing komunikace. Praha MK ČR EU 11218, 2003, roč. XIV., č. 2, s. 10-13, ISSN 1211-5622.\\
VYSEKALOVÁ, J.: Psychologie spotřebitele. Praha: Grada Publishing a.s., 2004. ISBN 80-247-0393-9.\\
SKOŘEPA, L. a kol. Regionální trh potravin. 1.vydání, Nakladatelství JIH, České Budějovice, 2009. 235 s. ISBN 978-80-86266-18-3\\
PŘIBOVÁ, M., TESAR, G., a kol.: Strategické řízení značky. Professional Publishing, Praha, 2003. ISBN 80-86419-38-X.\\