Diplomová práce se zabývá rozvojem služeb Wellness Hotelu Frymburk. Cílem této práce je analýza produktu Wellness Hotelu Frymburk, její následná komparace
s produkty zařízení ubytovacích a stravovacích služeb ve vymezeném území
a dále s tím související doporučení pro další rozvoj produktů zkoumaného podniku
na základě průzkumu zákaznických potřeb. Přínosem práce by mělo být navržení možností dalšího rozvoje produktů ve zkoumaném zařízení.
Anotace v angličtině
This thesis follows up the development of services Wellness Hotel Frymburk.
The aim of the thesis is to analyze the product of Wellness Hotel Frymburk. Comparison with the other providers products of accommodation and boarding services in defined area. Based on a survey of customer needs suggest recommendations and innovation. Benefit of the thesis should be to devise options for further development of products in the surveyed object.
Klíčová slova
wellness, služby, Wellness Hotel Frymburk, Lipensko, inovace
Klíčová slova v angličtině
wellness, services, Wellness Hotel Frymburk, Lipensko, innovation
Rozsah průvodní práce
75 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá rozvojem služeb Wellness Hotelu Frymburk. Cílem této práce je analýza produktu Wellness Hotelu Frymburk, její následná komparace
s produkty zařízení ubytovacích a stravovacích služeb ve vymezeném území
a dále s tím související doporučení pro další rozvoj produktů zkoumaného podniku
na základě průzkumu zákaznických potřeb. Přínosem práce by mělo být navržení možností dalšího rozvoje produktů ve zkoumaném zařízení.
Anotace v angličtině
This thesis follows up the development of services Wellness Hotel Frymburk.
The aim of the thesis is to analyze the product of Wellness Hotel Frymburk. Comparison with the other providers products of accommodation and boarding services in defined area. Based on a survey of customer needs suggest recommendations and innovation. Benefit of the thesis should be to devise options for further development of products in the surveyed object.
Klíčová slova
wellness, služby, Wellness Hotel Frymburk, Lipensko, inovace
Klíčová slova v angličtině
wellness, services, Wellness Hotel Frymburk, Lipensko, innovation
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Analýza produktu Wellness hotelu Frymburk, komparace s produkty zařízení ubytovacích a stravovacích služeb ve vymezené oblasti. Doporučení pro další rozvoj produktů zkoumaného podniku na základě průzkumů zákaznických potřeb, vyjádření vedení podniku, místní samosprávy a dalších organizací věnujících se cestovnímu ruchu ve zkoumané oblasti.
Metodický postup:
Hloubková rešerše na základě studia dostupné odborné literatury
Specifikace objektu a subjektu zkoumání, cíle a metod řešení
Zdůvodnění funkce ubytovacích zařízení hotelového typu v cestovním ruchu
Analýza současného stupně rozvoje podniků ubytovacích a stravovacích služeb ve vybraném území
Analýza stávajících produktů ve zkoumaném zařízení
Návrh možností dalšího rozvoje produktů ve zkoumaném zařízení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Analýza produktu Wellness hotelu Frymburk, komparace s produkty zařízení ubytovacích a stravovacích služeb ve vymezené oblasti. Doporučení pro další rozvoj produktů zkoumaného podniku na základě průzkumů zákaznických potřeb, vyjádření vedení podniku, místní samosprávy a dalších organizací věnujících se cestovnímu ruchu ve zkoumané oblasti.
Metodický postup:
Hloubková rešerše na základě studia dostupné odborné literatury
Specifikace objektu a subjektu zkoumání, cíle a metod řešení
Zdůvodnění funkce ubytovacích zařízení hotelového typu v cestovním ruchu
Analýza současného stupně rozvoje podniků ubytovacích a stravovacích služeb ve vybraném území
Analýza stávajících produktů ve zkoumaném zařízení
Návrh možností dalšího rozvoje produktů ve zkoumaném zařízení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury.
Seznam doporučené literatury
Beránek, J., Kotek, P. Řízení hotelového provozu. Praha: MAG Consulting, 2007.
Beránek, J. Provozujeme pohostinství a ubytování. Praha: MAG Consulting, 2004.
Černý, J., Krupička, J. Moderní hotel. Úvaly: Ratio, 2007.
Goeldner, C. R., Ritchie, J. R. B. Tourism: Principles, Praktices, Philosophies. Hoboken: Wiley, 2009.
Hesková, M. a kol. Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. Praha: Fortuna, 2011.
Horner, S., Swarbrooke, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003.
Kiráľová, A. Marketing hotelových služeb. Praha: Ekopress, 2006.
Křížek, F., Neufus, J. Moderní hotelový management. Praha: Grada Publishing, 2011.
Metz, R., Grünner, H., Kessler, T. Restaurace a host. Praha: Europa - Sobotáles cz., 2008.
Orieška, J. Služby v cestovním ruchu. Praha: Idea Servis, 2010.
Petrů, Z. Základy ekonomiky cestovního ruchu. Praha: Idea Servis, 2007.
Ryglová, K., Burian, M., Vajčnerová, I. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: Grada Publishing, 2011.
Smetana, F., Krátká, E. Podnikání v hotelnictví a gastronomii. Praha: Fortuna, 2009.
Stárek, V., Vaculka, J. Ubytovací úsek v oblasti cestovního ruchu. Praha: MMR, 2008.
Telfer, J.D., Sharpley, R. Tourism and development in the developing world. Oxon: Tailor&Francis, Routledge, 2008.
Seznam doporučené literatury
Beránek, J., Kotek, P. Řízení hotelového provozu. Praha: MAG Consulting, 2007.
Beránek, J. Provozujeme pohostinství a ubytování. Praha: MAG Consulting, 2004.
Černý, J., Krupička, J. Moderní hotel. Úvaly: Ratio, 2007.
Goeldner, C. R., Ritchie, J. R. B. Tourism: Principles, Praktices, Philosophies. Hoboken: Wiley, 2009.
Hesková, M. a kol. Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. Praha: Fortuna, 2011.
Horner, S., Swarbrooke, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003.
Kiráľová, A. Marketing hotelových služeb. Praha: Ekopress, 2006.
Křížek, F., Neufus, J. Moderní hotelový management. Praha: Grada Publishing, 2011.
Metz, R., Grünner, H., Kessler, T. Restaurace a host. Praha: Europa - Sobotáles cz., 2008.
Orieška, J. Služby v cestovním ruchu. Praha: Idea Servis, 2010.
Petrů, Z. Základy ekonomiky cestovního ruchu. Praha: Idea Servis, 2007.
Ryglová, K., Burian, M., Vajčnerová, I. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: Grada Publishing, 2011.
Smetana, F., Krátká, E. Podnikání v hotelnictví a gastronomii. Praha: Fortuna, 2009.
Stárek, V., Vaculka, J. Ubytovací úsek v oblasti cestovního ruchu. Praha: MMR, 2008.
Telfer, J.D., Sharpley, R. Tourism and development in the developing world. Oxon: Tailor&Francis, Routledge, 2008.