Bakalářská práce byla zaměřena na analýzu Poradenského centra při Svazu neslyšících a nedoslýchavých z hlediska procesu a kvality poskytování služeb.
Nejprve byla nastudována odborná literatura, ze které byly získány potřebné informace, a poté následovalo zpracování praktické části, kde bylo představeno centrum, zhodnoceno financování a provedeno dotazníkové šetření a vyhodnocení a následně shrnuta a navrhnuta na zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis was focused on the analysis of services provided by ?Poradenského centra při Svazu neslyšících a nedoslýchavých? (The Centre for Deaf and Hearing-Impaired), especially on the process of providing services and its quality.
Firstly, there was a study of the specialized literature. Afterwards, there was the practical part, in which the Centre was introduced, the funding was evaluated and a questionnaire research was assessed. Everything was evaluated and then some improvements were suggested.
Klíčová slova
Neziskový sektor, nezisková organizace, služby, Řízení vztahů se zákazníky - Customer Relationship Management
Klíčová slova v angličtině
non-profit sector, non-profit organization, public services, Customer Relationship Management
Rozsah průvodní práce
60 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce byla zaměřena na analýzu Poradenského centra při Svazu neslyšících a nedoslýchavých z hlediska procesu a kvality poskytování služeb.
Nejprve byla nastudována odborná literatura, ze které byly získány potřebné informace, a poté následovalo zpracování praktické části, kde bylo představeno centrum, zhodnoceno financování a provedeno dotazníkové šetření a vyhodnocení a následně shrnuta a navrhnuta na zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis was focused on the analysis of services provided by ?Poradenského centra při Svazu neslyšících a nedoslýchavých? (The Centre for Deaf and Hearing-Impaired), especially on the process of providing services and its quality.
Firstly, there was a study of the specialized literature. Afterwards, there was the practical part, in which the Centre was introduced, the funding was evaluated and a questionnaire research was assessed. Everything was evaluated and then some improvements were suggested.
Klíčová slova
Neziskový sektor, nezisková organizace, služby, Řízení vztahů se zákazníky - Customer Relationship Management
Klíčová slova v angličtině
non-profit sector, non-profit organization, public services, Customer Relationship Management
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu zvolené neziskové organizaci, z hlediska procesu a kvality poskytování služeb. Dílčí cíle se zabývají rozborem vztahů se zákazníky v organizaci s důrazem na nalezení vhodných doporučeních a dále pak zjištěním požadavků zákazníků a jejich komparace s kapacitami vybrané neziskové organizace. Hlavním cílem pak bude návrh určitých zlepšení v řídících procesech a ve financování v organizaci, které povedou ke zkvalitnění poskytovaných služeb a k zajištění efektivnosti.
Metodika práce:
1.Studium odborné literatury se zaměřením na danou problematiku
2.Historie a současného vývoje organizace, včetně analýzy procesu a kvality poskytovaní služeb
3.Rozbor vztahů se zákazníky a jejich požadavky
4.Zhodnocení řízení
5.Návrh určitého zlepšení v řízení a vhodných doporučeních
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární rešerše, 3. Cíl a hypotézy práce, 4. Metody a materiál (praktická část), 5. Výsledky a diskuze, 6. Návrhy a opatření, 7. Závěr (hypotézy, cíl), 8. Summary, 9. Přehled použité literatury, 10. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu zvolené neziskové organizaci, z hlediska procesu a kvality poskytování služeb. Dílčí cíle se zabývají rozborem vztahů se zákazníky v organizaci s důrazem na nalezení vhodných doporučeních a dále pak zjištěním požadavků zákazníků a jejich komparace s kapacitami vybrané neziskové organizace. Hlavním cílem pak bude návrh určitých zlepšení v řídících procesech a ve financování v organizaci, které povedou ke zkvalitnění poskytovaných služeb a k zajištění efektivnosti.
Metodika práce:
1.Studium odborné literatury se zaměřením na danou problematiku
2.Historie a současného vývoje organizace, včetně analýzy procesu a kvality poskytovaní služeb
3.Rozbor vztahů se zákazníky a jejich požadavky
4.Zhodnocení řízení
5.Návrh určitého zlepšení v řízení a vhodných doporučeních
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární rešerše, 3. Cíl a hypotézy práce, 4. Metody a materiál (praktická část), 5. Výsledky a diskuze, 6. Návrhy a opatření, 7. Závěr (hypotézy, cíl), 8. Summary, 9. Přehled použité literatury, 10. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
BOUKAL, P., VÁVROVÁ, H., NOVOTNÝ, J. Ekonomika a řízení neziskových organizací : pracovní sešit. Oeconomica, Praha 2003.
DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky: procesy, pracovníci, technologie. 1. vyd., dotisk 2004, Grada Publishing, Praha 2002. 161 s. ISBN 80-247-0401-3.
DUBEN, R. Neziskový sektor v ekonomice a společnosti. 1. vyd. Codex, Praha 1996, 372 s. ISBN 80-85963-19-1.
HANNAGAN, T., NOVOTNÁ J. Marketing pro neziskový sektor (Marketing for the non-profit sector). 1. vyd. Management Press, Praha 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
MCLEISH, B. J. Marketign strategies for non-profit organizations : winning in the age of the elusive donor. 2. vyd. John Wiley and Sons Ltd., London 2010. ISBN 978-0-470-52981-2.
STORBACKA, K., LEHTINEN, J. Řízení vztahů se zákazníky : (customer relationship management). překlad Bohumila Sedloňová, 1. vyd. Grada Publishing, Praha 2002, s. 167. ISBN 80-7169-813-X.
SAMUELSON, A.; NORDHAUS, D. Ekonomie. Svoboda, Praha 1995. 1011 s.ISBN 80-7201-012-3.
Seznam doporučené literatury
BOUKAL, P., VÁVROVÁ, H., NOVOTNÝ, J. Ekonomika a řízení neziskových organizací : pracovní sešit. Oeconomica, Praha 2003.
DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky: procesy, pracovníci, technologie. 1. vyd., dotisk 2004, Grada Publishing, Praha 2002. 161 s. ISBN 80-247-0401-3.
DUBEN, R. Neziskový sektor v ekonomice a společnosti. 1. vyd. Codex, Praha 1996, 372 s. ISBN 80-85963-19-1.
HANNAGAN, T., NOVOTNÁ J. Marketing pro neziskový sektor (Marketing for the non-profit sector). 1. vyd. Management Press, Praha 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
MCLEISH, B. J. Marketign strategies for non-profit organizations : winning in the age of the elusive donor. 2. vyd. John Wiley and Sons Ltd., London 2010. ISBN 978-0-470-52981-2.
STORBACKA, K., LEHTINEN, J. Řízení vztahů se zákazníky : (customer relationship management). překlad Bohumila Sedloňová, 1. vyd. Grada Publishing, Praha 2002, s. 167. ISBN 80-7169-813-X.
SAMUELSON, A.; NORDHAUS, D. Ekonomie. Svoboda, Praha 1995. 1011 s.ISBN 80-7201-012-3.