Hlavním cílem této bakalářské práce bylo sestavit profil návštěvníka destinace Táborsko. Na základě vlastního dotazníkového šetření, ankety Městského úřadu v Táboře a na základě statistik a odborného názoru a odhadu manažerů dvou největších hotelů na Táborsku jsem sestavila profil návštěvníka destinace Táborsko, a tomu jsem se také snažila přizpůsobit své návrhy a opatření.
Anotace v angličtině
The main objective of this thesis was to draw up profile of the visitor of destination Táborsko. On the basis of a own questionnaire survey, poll Municipality of Tábor and based on statistical data and expert´s opinions and estimates of managers of the two largest hotels in Tábor, it was compiled a visitor´s profile of destination Táborsko, and these profiles were the base for another proposals and measures.
Tourism, tourism destination, types of tourism, visitor, visitor´s profile
Rozsah průvodní práce
79 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo sestavit profil návštěvníka destinace Táborsko. Na základě vlastního dotazníkového šetření, ankety Městského úřadu v Táboře a na základě statistik a odborného názoru a odhadu manažerů dvou největších hotelů na Táborsku jsem sestavila profil návštěvníka destinace Táborsko, a tomu jsem se také snažila přizpůsobit své návrhy a opatření.
Anotace v angličtině
The main objective of this thesis was to draw up profile of the visitor of destination Táborsko. On the basis of a own questionnaire survey, poll Municipality of Tábor and based on statistical data and expert´s opinions and estimates of managers of the two largest hotels in Tábor, it was compiled a visitor´s profile of destination Táborsko, and these profiles were the base for another proposals and measures.
Tourism, tourism destination, types of tourism, visitor, visitor´s profile
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Na základě situační analýzy a analýzy poptávky sestavit profil návštěvníka destinace Táborsko, identifikovat potřeby a požadavky návštěvníků, provést segmentaci trhu na straně poptávky a vybrat klíčové a perspektivní cílové segmenty pro udržitelný rozvoj cestovního ruchu v destinaci.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek
Analýza současného stavu
Příprava a realizace vlastního výzkumu
Syntéza výsledků a poznatků
Návrh opatření na základě zjištěných poznatků
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analytická část. 5. Syntéza výsledků a poznatků. 6. Návrhová část. 7. Závěr. 8. Přehled použité literatury. 9. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Na základě situační analýzy a analýzy poptávky sestavit profil návštěvníka destinace Táborsko, identifikovat potřeby a požadavky návštěvníků, provést segmentaci trhu na straně poptávky a vybrat klíčové a perspektivní cílové segmenty pro udržitelný rozvoj cestovního ruchu v destinaci.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek
Analýza současného stavu
Příprava a realizace vlastního výzkumu
Syntéza výsledků a poznatků
Návrh opatření na základě zjištěných poznatků
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analytická část. 5. Syntéza výsledků a poznatků. 6. Návrhová část. 7. Závěr. 8. Přehled použité literatury. 9. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. a kol. Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2. vydání. Praha: Fortuna, 2011.
Horner, S., Swarbrooke, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003.
Jakubíková, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, 2009.
Kiráľová, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopres, 2003.
Palatková, M. Marketingová strategie destinace CR: jak získat více příjmů z CR. Praha: Grada Publishing, 2006.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. a kol. Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2. vydání. Praha: Fortuna, 2011.
Horner, S., Swarbrooke, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003.
Jakubíková, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, 2009.
Kiráľová, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopres, 2003.
Palatková, M. Marketingová strategie destinace CR: jak získat více příjmů z CR. Praha: Grada Publishing, 2006.