Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Posázaví na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.
Anotace v angličtině
The aim of this work was evaluation of primary and secondary destination offer of destination Posazavi based on situational analysis, identification of competing destinations,finding of the perception of the destination and then determine the position of destination on the tourism market. Based on the analysis of strengths and weaknesses was identified competitive advantage and suggested way of enforcement.
Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Posázaví na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.
Anotace v angličtině
The aim of this work was evaluation of primary and secondary destination offer of destination Posazavi based on situational analysis, identification of competing destinations,finding of the perception of the destination and then determine the position of destination on the tourism market. Based on the analysis of strengths and weaknesses was identified competitive advantage and suggested way of enforcement.
Cíl práce:
Zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek
Analýza současného stavu
Příprava a realizace vlastního výzkumu
Syntéza výsledků a poznatků
Návrh opatření na základě zjištěných poznatků
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analytická část. 5. Syntéza výsledků a poznatků. 6. Návrhová část. 7. Závěr. 8. Přehled použité literatury. 9. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek
Analýza současného stavu
Příprava a realizace vlastního výzkumu
Syntéza výsledků a poznatků
Návrh opatření na základě zjištěných poznatků
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analytická část. 5. Syntéza výsledků a poznatků. 6. Návrhová část. 7. Závěr. 8. Přehled použité literatury. 9. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. a kol. Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2. vydání. Praha: Fortuna, 2011.
Horner, S., Swarbrooke, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003.
Jakubíková, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, 2009.
Kiráľová, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopres, 2003.
Palatková, M. Marketingová strategie destinace CR: jak získat více příjmů z CR. Praha: Grada Publishing, 2006.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. a kol. Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2. vydání. Praha: Fortuna, 2011.
Horner, S., Swarbrooke, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003.
Jakubíková, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, 2009.
Kiráľová, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopres, 2003.
Palatková, M. Marketingová strategie destinace CR: jak získat více příjmů z CR. Praha: Grada Publishing, 2006.