Hlavním cílem této bakalářské práce bylo sestavit profil návštěvníka destinace Příbramsko. Na základě dotazníkového šetření a analýzy agentury Czech Tourism byl sestaven profil návštěvníka destinace Příbramsko. Na základě výsledků dotazníkového šetření byly vybrány klíčové a perspektivní segmenty destinace. Každému segmentu byl navržen produkt, který by udržel a přilákal více návštěvníků.
Anotace v angličtině
The main objective of this thesis was to draw up profile of the visitor of destination Příbramsko. On the basis of questionnaire survey and analysis of Czech Tourism agency was compiled visitor´s profile of destination Příbramsko. On the base of results of questionnaire survey, were chosen the key and promising target segments of destination. For each of segments was devised one product, that would retain and attract more tourists.
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo sestavit profil návštěvníka destinace Příbramsko. Na základě dotazníkového šetření a analýzy agentury Czech Tourism byl sestaven profil návštěvníka destinace Příbramsko. Na základě výsledků dotazníkového šetření byly vybrány klíčové a perspektivní segmenty destinace. Každému segmentu byl navržen produkt, který by udržel a přilákal více návštěvníků.
Anotace v angličtině
The main objective of this thesis was to draw up profile of the visitor of destination Příbramsko. On the basis of questionnaire survey and analysis of Czech Tourism agency was compiled visitor´s profile of destination Příbramsko. On the base of results of questionnaire survey, were chosen the key and promising target segments of destination. For each of segments was devised one product, that would retain and attract more tourists.
Cíl práce:
Na základě situační analýzy a analýzy poptávky sestavit profil návštěvníka destinace Příbramsko, identifikovat potřeby a požadavky návštěvníků, provést segmentaci trhu na straně poptávky a vybrat klíčové a perspektivní cílové segmenty pro udržitelný rozvoj cestovního ruchu v destinaci.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek
Analýza současného stavu
Příprava a realizace vlastního výzkumu
Syntéza výsledků a poznatků
Návrh opatření na základě zjištěných poznatků
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analytická část. 5. Syntéza výsledků a poznatků. 6. Návrhová část. 7. Závěr. 8. Přehled použité literatury. 9. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Na základě situační analýzy a analýzy poptávky sestavit profil návštěvníka destinace Příbramsko, identifikovat potřeby a požadavky návštěvníků, provést segmentaci trhu na straně poptávky a vybrat klíčové a perspektivní cílové segmenty pro udržitelný rozvoj cestovního ruchu v destinaci.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek
Analýza současného stavu
Příprava a realizace vlastního výzkumu
Syntéza výsledků a poznatků
Návrh opatření na základě zjištěných poznatků
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analytická část. 5. Syntéza výsledků a poznatků. 6. Návrhová část. 7. Závěr. 8. Přehled použité literatury. 9. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. a kol. Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2. vydání. Praha: Fortuna, 2011.
Horner, S., Swarbrooke, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003.
Jakubíková, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, 2009.
Kiráľová, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopres, 2003.
Palatková, M. Marketingová strategie destinace CR: jak získat více příjmů z CR. Praha: Grada Publishing, 2006.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. a kol. Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2. vydání. Praha: Fortuna, 2011.
Horner, S., Swarbrooke, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003.
Jakubíková, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, 2009.
Kiráľová, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopres, 2003.
Palatková, M. Marketingová strategie destinace CR: jak získat více příjmů z CR. Praha: Grada Publishing, 2006.