Hlavním posláním diplomové práce bylo zhodnotit nákupní podmínky na Klatovsku a geograficky vymezit prodejní jednotky na tomto území. Dále zjistit spokojenost zákazníků nakupujících na Klatovsku. Analýza, která byla provedena prostřednictvím terénního šetření, řízených rozhovorů a dotazníkového řízení, pomohla poodhalit problémové oblasti potravinářských i nepotravinářských maloobchodních jednotek ve zkoumané lokalitě, na základě čehož byly doporučeny návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
The main aim o the present thesis was to evaluate the shopping conditions in the area of the town Klatovy and to define geografically the selling units in this area plus to suggest the possibilities for improvement. Another aim of this thesis was to give an overall view into the retailing units in this area.
retail, retail network, retail unit, retail localization, consumer behavior, buying conditions, Klatovy area
Rozsah průvodní práce
82 s. (156 481 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním posláním diplomové práce bylo zhodnotit nákupní podmínky na Klatovsku a geograficky vymezit prodejní jednotky na tomto území. Dále zjistit spokojenost zákazníků nakupujících na Klatovsku. Analýza, která byla provedena prostřednictvím terénního šetření, řízených rozhovorů a dotazníkového řízení, pomohla poodhalit problémové oblasti potravinářských i nepotravinářských maloobchodních jednotek ve zkoumané lokalitě, na základě čehož byly doporučeny návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
The main aim o the present thesis was to evaluate the shopping conditions in the area of the town Klatovy and to define geografically the selling units in this area plus to suggest the possibilities for improvement. Another aim of this thesis was to give an overall view into the retailing units in this area.
retail, retail network, retail unit, retail localization, consumer behavior, buying conditions, Klatovy area
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Zhodnotit nákupní podmínky a geografické rozmístění prodejních jednotek na Klatovsku. Navrhnout opatření na zlepšení.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek řešeného problému
Analýza spokojenosti obyvatel
Analýza geografického rozmístění prodejen
Návrhy opatření
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Souhrn 8. Seznam literatury.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Zhodnotit nákupní podmínky a geografické rozmístění prodejních jednotek na Klatovsku. Navrhnout opatření na zlepšení.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek řešeného problému
Analýza spokojenosti obyvatel
Analýza geografického rozmístění prodejen
Návrhy opatření
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Souhrn 8. Seznam literatury.
Seznam doporučené literatury
Cimler, P., Zadražilová, D. Retail management. Praha: Management Press, 2007.
Hampl, M. a kol. Geografická organizace společnosti a transformační procesy v České republice. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta. 1996.
Hampl, M., Gardavský, V., Kühnl, K. Regionální struktura a vývoj systému osídlení ČSR. Praha: Univerzita Karlova, 1987.
Kotler, P. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha: Grada Publishing, 2007.
Kozel, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2005.
Seznam doporučené literatury
Cimler, P., Zadražilová, D. Retail management. Praha: Management Press, 2007.
Hampl, M. a kol. Geografická organizace společnosti a transformační procesy v České republice. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta. 1996.
Hampl, M., Gardavský, V., Kühnl, K. Regionální struktura a vývoj systému osídlení ČSR. Praha: Univerzita Karlova, 1987.
Kotler, P. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha: Grada Publishing, 2007.
Kozel, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2005.