Cílem práce bylo zanalyzování aktuálního stavu nabídky poradenských služeb a jejich zhodnocení na bázi potřeb zemědělské podnikatelské veřejnosti. V rámci této analýzy bylo provedeno dotazníkové šetření cílené na zemědělské podnikatele. Zjištěná data byla vzájemně konfrontována tak, aby bylo zjištěno, zda je naplněn účel poradenství.
Anotace v angličtině
The object of the work was to analyze the current status of advisory services supply and their assessment on the basis of demand from enterpreneurs in agriculture. Within the framework of the analysis investigation via questionnaire was conducted among enterpreneurs. The collected data then compared to find out whether the purpose of the advisory service has been fulfilled.
Klíčová slova
služby, poradenské služby, poradenské služby v agrárním sektoru, poradenský systém Ministerstva zemědělství
Klíčová slova v angličtině
service, advisory service, advisory service in agricultural sector, advisory system at the Ministry of Agriculture
Rozsah průvodní práce
77 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce bylo zanalyzování aktuálního stavu nabídky poradenských služeb a jejich zhodnocení na bázi potřeb zemědělské podnikatelské veřejnosti. V rámci této analýzy bylo provedeno dotazníkové šetření cílené na zemědělské podnikatele. Zjištěná data byla vzájemně konfrontována tak, aby bylo zjištěno, zda je naplněn účel poradenství.
Anotace v angličtině
The object of the work was to analyze the current status of advisory services supply and their assessment on the basis of demand from enterpreneurs in agriculture. Within the framework of the analysis investigation via questionnaire was conducted among enterpreneurs. The collected data then compared to find out whether the purpose of the advisory service has been fulfilled.
Klíčová slova
služby, poradenské služby, poradenské služby v agrárním sektoru, poradenský systém Ministerstva zemědělství
Klíčová slova v angličtině
service, advisory service, advisory service in agricultural sector, advisory system at the Ministry of Agriculture
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce bude zanalyzování aktuálního stavu nabídky služeb a jejich zhodnocení na bázi potřeb podnikatelské veřejnosti. V práci budou použity analytické metody historické, logické a komparační s využitím analýzy statistických údajů.
Metodika práce:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu služeb nabízených podnikatelským subjektům v agrárním komplexu v České republice. Komparována bude aktuální nabídka služeb veřejných institucí zabývajících se touto činností a privátních firem. Předmětem analýz bude hodnocení poradenských služeb a forem jejich poskytování resp. řízení. V rámci řešení práce autorka provede analýzu nákladů na služby a zátěže pro státní rozpočet.
Rámcová osnova:
1.Úvod, 2. Cíle a metodika, 3. Literární přehled, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Návrhová část, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce bude zanalyzování aktuálního stavu nabídky služeb a jejich zhodnocení na bázi potřeb podnikatelské veřejnosti. V práci budou použity analytické metody historické, logické a komparační s využitím analýzy statistických údajů.
Metodika práce:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu služeb nabízených podnikatelským subjektům v agrárním komplexu v České republice. Komparována bude aktuální nabídka služeb veřejných institucí zabývajících se touto činností a privátních firem. Předmětem analýz bude hodnocení poradenských služeb a forem jejich poskytování resp. řízení. V rámci řešení práce autorka provede analýzu nákladů na služby a zátěže pro státní rozpočet.
Rámcová osnova:
1.Úvod, 2. Cíle a metodika, 3. Literární přehled, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Návrhová část, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing Management. 12. vyd. Grada. Praha 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
MURPHY, M., VICKERY, G. Strategic Business Services. Organisation for Economic Co-operation and Development. Business & Economics, OECD. USA 1999. 235 str. ISBN 92-64-17123-1.
ŠKODOVÁ PARMOVÁ, D. Evaluation of state operated services and economy competitiveness. Lambert Academic Publishing. Saarbruecken 2011. 88 s. ISBN 978-3-8454-7723-7.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. Grada Publishing. Praha 2007. 232 stran. ISBN 978-80-247-2721-9. Internetové zdroje:
www.agris.cz
www.agrocr.cz
www.apic-ak.cz
www.agroporadenstvi.cz
www.agroweb.cz
www.asz.cz Jiné zdroje:
Koncepce poradenského systému Ministerstva zemědělství na léta 2009-2013 - odborná publikace
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing Management. 12. vyd. Grada. Praha 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
MURPHY, M., VICKERY, G. Strategic Business Services. Organisation for Economic Co-operation and Development. Business & Economics, OECD. USA 1999. 235 str. ISBN 92-64-17123-1.
ŠKODOVÁ PARMOVÁ, D. Evaluation of state operated services and economy competitiveness. Lambert Academic Publishing. Saarbruecken 2011. 88 s. ISBN 978-3-8454-7723-7.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. Grada Publishing. Praha 2007. 232 stran. ISBN 978-80-247-2721-9. Internetové zdroje:
www.agris.cz
www.agrocr.cz
www.apic-ak.cz
www.agroporadenstvi.cz
www.agroweb.cz
www.asz.cz Jiné zdroje:
Koncepce poradenského systému Ministerstva zemědělství na léta 2009-2013 - odborná publikace