Cílem diplomové práce na téma: "Vnímání značky" je, na základě analyzování
a porovnání vnímání vybrané značky z pohledu veřejnosti a společnosti, vytvořit návrhy změn v komunikaci této značky.
Anotace v angličtině
The goal of this thesis on the theme: "Brand perception" is, based upon the analyzation and comparison of chosen brand from the point of view of the public and the company, to create suggestions of the changes in comunication of this brand.
Cílem diplomové práce na téma: "Vnímání značky" je, na základě analyzování
a porovnání vnímání vybrané značky z pohledu veřejnosti a společnosti, vytvořit návrhy změn v komunikaci této značky.
Anotace v angličtině
The goal of this thesis on the theme: "Brand perception" is, based upon the analyzation and comparison of chosen brand from the point of view of the public and the company, to create suggestions of the changes in comunication of this brand.
Cíl práce:
Cílem práce je na základě analyzování a porovnání vnímání vybrané značky z pohledu veřejnosti a společnosti vytvořit návrhy změn v komunikaci této značky.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr primárních dat - dotazníkové šetření, řízený rozhovor
Analýza a hodnocení
Návrhy změn a doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analýza. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je na základě analyzování a porovnání vnímání vybrané značky z pohledu veřejnosti a společnosti vytvořit návrhy změn v komunikaci této značky.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr primárních dat - dotazníkové šetření, řízený rozhovor
Analýza a hodnocení
Návrhy změn a doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analýza. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Aaker, D. A. Brand building: budování obchodní značky. Brno: Computer Press, 2003.
Haigh, D. Oceňování značky a jeho význam. Praha: Management Press, 2002.
Chernatony, L. de Značka: od vize k vyšším ziskům. Brno: Computer Press, 2009.
Keller, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007.
Kotler, P., Keller, K. L. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007.
Plessis, E. du Jak zákazník vnímá značku. Brno: Computer Press, 2011.
Seznam doporučené literatury
Aaker, D. A. Brand building: budování obchodní značky. Brno: Computer Press, 2003.
Haigh, D. Oceňování značky a jeho význam. Praha: Management Press, 2002.
Chernatony, L. de Značka: od vize k vyšším ziskům. Brno: Computer Press, 2009.
Keller, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007.
Kotler, P., Keller, K. L. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007.
Plessis, E. du Jak zákazník vnímá značku. Brno: Computer Press, 2011.