Cílem diplomové práce bylo na základě zjištění prioritních cílů obce sestavit komunikační kampaň a jejím prostřednictvím oslovit cílové skupiny a tím dosáhnout splnění identifikovaných cílů.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis was to create a communication campaign based on the priority goals of a municipality and to address the target group through this campaign to achieve the goals.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační kampaň, cílová skupina, obec, event marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication campaign, target group, municipality, event marketing
Rozsah průvodní práce
93 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce bylo na základě zjištění prioritních cílů obce sestavit komunikační kampaň a jejím prostřednictvím oslovit cílové skupiny a tím dosáhnout splnění identifikovaných cílů.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis was to create a communication campaign based on the priority goals of a municipality and to address the target group through this campaign to achieve the goals.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační kampaň, cílová skupina, obec, event marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication campaign, target group, municipality, event marketing
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem diplomové práce je na základě zjištění prioritních cílů vybrané obce zpracovat konkrétní komunikační kampaň zaměřenou na určitou zájmovou skupinu, směřující k dosažení vytyčených cílů rozvoje daného území.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Analýza současného stavu využívání marketingové komunikace obce, zjištění priorit
Zpracování marketingové kampaně vedoucí k dosažení požadovaných cílů
Konečné doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analýza. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem diplomové práce je na základě zjištění prioritních cílů vybrané obce zpracovat konkrétní komunikační kampaň zaměřenou na určitou zájmovou skupinu, směřující k dosažení vytyčených cílů rozvoje daného území.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Analýza současného stavu využívání marketingové komunikace obce, zjištění priorit
Zpracování marketingové kampaně vedoucí k dosažení požadovaných cílů
Konečné doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analýza. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Frey, P. Marketingová komunikace. 1. vydání. Praha: Management Press, NT Publishing, 2005.
Janečková, L., Vaštíková, M. Marketing měst a obcí. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 1999.
Vysekalová, J., Mikeš, J. Reklama: jak dělat reklamu. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2003.
Westwood, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 1999.
Wokoun, R., Mates P., Kadeřábková, J. Úvod do regionálních věd a veřejné správy. Plzeň: A. Čeněk, 2008.
Seznam doporučené literatury
Frey, P. Marketingová komunikace. 1. vydání. Praha: Management Press, NT Publishing, 2005.
Janečková, L., Vaštíková, M. Marketing měst a obcí. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 1999.
Vysekalová, J., Mikeš, J. Reklama: jak dělat reklamu. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2003.
Westwood, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 1999.
Wokoun, R., Mates P., Kadeřábková, J. Úvod do regionálních věd a veřejné správy. Plzeň: A. Čeněk, 2008.