Tato diplomová práce pojednává o brandingu destinací v Jihočeském kraji. Zaměřuje se na tři existující organizace destinačního managementu v tomto kraji - Český Krumlov, Písecko a Lipensko.
Anotace v angličtině
This thesis indicates the destination branding in the South Bohemian Region. It focuses on three existing destination management organizations in this area. These destinations include the Down of Český Krumlov, the Písek Region and the Lipno Region.
Klíčová slova
branding, destinace, Český Krumlov, Písecko, Lipensko, organizace destinačního managementu, destinační management
Klíčová slova v angličtině
branding, destination, down of Český Krumlov, the Písek Region, the Lipno Region, destination management organization, destination management
Rozsah průvodní práce
83 s. (92 238 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce pojednává o brandingu destinací v Jihočeském kraji. Zaměřuje se na tři existující organizace destinačního managementu v tomto kraji - Český Krumlov, Písecko a Lipensko.
Anotace v angličtině
This thesis indicates the destination branding in the South Bohemian Region. It focuses on three existing destination management organizations in this area. These destinations include the Down of Český Krumlov, the Písek Region and the Lipno Region.
Klíčová slova
branding, destinace, Český Krumlov, Písecko, Lipensko, organizace destinačního managementu, destinační management
Klíčová slova v angličtině
branding, destination, down of Český Krumlov, the Písek Region, the Lipno Region, destination management organization, destination management
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem je analyzovat současný stav brandingu destinací v Jihočeském kraji a navrhnout možnosti využití nástrojů brandingu ve zvolené destinaci.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr a analýza primárních a sekundárních
Závěr a návrh opatření v oblasti brandingu destinací
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analýza brandingu destinací. 5. Vyhodnocení zjištěných informací, návrhy využití nástrojů brandingu. 6. Závěr. 7. Použitá literatura a zdroje. 8. Přílohy
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem je analyzovat současný stav brandingu destinací v Jihočeském kraji a navrhnout možnosti využití nástrojů brandingu ve zvolené destinaci.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr a analýza primárních a sekundárních
Závěr a návrh opatření v oblasti brandingu destinací
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analýza brandingu destinací. 5. Vyhodnocení zjištěných informací, návrhy využití nástrojů brandingu. 6. Závěr. 7. Použitá literatura a zdroje. 8. Přílohy
Seznam doporučené literatury
Healey, M. Co je branding? Praha: Slovart, 2008.
Keller, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007.
Kotler, P. Marketing management. 12. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007.
Nejdl, K. Management destinace cestovního ruchu. 1. vydání. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011.
Palatková, M. Marketingový management destinací: strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011.
Palatková, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu: Jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, 2006.
Taylor, D. Brand management: Budování značky od vize k cíli. Brno: Computer Press, 2007.
Seznam doporučené literatury
Healey, M. Co je branding? Praha: Slovart, 2008.
Keller, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007.
Kotler, P. Marketing management. 12. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007.
Nejdl, K. Management destinace cestovního ruchu. 1. vydání. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011.
Palatková, M. Marketingový management destinací: strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011.
Palatková, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu: Jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, 2006.
Taylor, D. Brand management: Budování značky od vize k cíli. Brno: Computer Press, 2007.