V diplomové práci se zabývám interaktivní výukou funkcí a statistiky pomocí mnou vytvořených počítačových výukových materiálů.
Práce je rozdělena na tři části. První část je teoretická, která obsahuje základní didaktické poznatky o výuce funkcí, statistiky a matematiky obecně. Druhá část je věnována popisu výukového prostředí a výukových materiálů. Ve třetí části je popsán výzkum provedený v druhém ročníku gymnázia.
Anotace v angličtině
In my thesis I deal with the interactive teaching functions and statistics thanks to computer learining materials I have created.
The thesis is divided into three parts. The first part is theoretical, that contains basic educational knowledge about teaching functions, statistics and mathematics in general. The second part is devoted to the description of learning environment and learning materials. In the third part i tis described the research done in the second year of secondary school.
V diplomové práci se zabývám interaktivní výukou funkcí a statistiky pomocí mnou vytvořených počítačových výukových materiálů.
Práce je rozdělena na tři části. První část je teoretická, která obsahuje základní didaktické poznatky o výuce funkcí, statistiky a matematiky obecně. Druhá část je věnována popisu výukového prostředí a výukových materiálů. Ve třetí části je popsán výzkum provedený v druhém ročníku gymnázia.
Anotace v angličtině
In my thesis I deal with the interactive teaching functions and statistics thanks to computer learining materials I have created.
The thesis is divided into three parts. The first part is theoretical, that contains basic educational knowledge about teaching functions, statistics and mathematics in general. The second part is devoted to the description of learning environment and learning materials. In the third part i tis described the research done in the second year of secondary school.
závěry z hodin s vypracovanými pracovními listy se žáky SOU
Seznam doporučené literatury
Hejný, M. Teória vyučovania 2. Bratislava: SPN , 1989.
Hejný, M., Kuřina, F. Dítě, škola a matematika. Konstruktivistické přístupy k vyučování. Praha: Portál, 2001.
Bečvář, J., Bečvářová, M., Vymazalová, H. Matematika ve starověku. Egypt a Mezopotámie. Sborník edice Dějiny matematiky, svazek 23. Praha: Prometheus, 2003.
Herman, J., Kučera, R., Šimša, J. Metody řešení matematických úloh I. Brno: MU, Přírodovědecká fakulta, 1996.
Černochová, M., Komrska, T., Novák, J. Využití počítače při vyučování. Praha: Portál, 1998.
Kolman, A. Dějiny matematiky ve starověku. Praha: Československá akademie věd, 1968.
Učebnice pro SOU
RVP
Seznam doporučené literatury
Hejný, M. Teória vyučovania 2. Bratislava: SPN , 1989.
Hejný, M., Kuřina, F. Dítě, škola a matematika. Konstruktivistické přístupy k vyučování. Praha: Portál, 2001.
Bečvář, J., Bečvářová, M., Vymazalová, H. Matematika ve starověku. Egypt a Mezopotámie. Sborník edice Dějiny matematiky, svazek 23. Praha: Prometheus, 2003.
Herman, J., Kučera, R., Šimša, J. Metody řešení matematických úloh I. Brno: MU, Přírodovědecká fakulta, 1996.
Černochová, M., Komrska, T., Novák, J. Využití počítače při vyučování. Praha: Portál, 1998.
Kolman, A. Dějiny matematiky ve starověku. Praha: Československá akademie věd, 1968.
Učebnice pro SOU
RVP
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámi komisi s průběhem zpracování diplomové práce a s výsledky kvantitativního výzkumu. Odpověděl na všechny otázky, které komise kladla odpovídajícím způsobem.