Cíl práce:\\
Experimentální využití konkrétní metody uvádění produktu na trh a zhodnocení její efektivnosti.\\
Metodický postup:\\
Výběr firem z databáze, telefonické představování nových výrobků, sestavení dotazníků, provedení šetření zájmu o nabízené výrobky.\\
Rámcová osnova:\\
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Analýza poznatků z vlastního zkoumání, 4. Vlastní návrhy, 5. Závěr, 6. Použitá literatura, 7. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Experimentální využití konkrétní metody uvádění produktu na trh a zhodnocení její efektivnosti.\\
Metodický postup:\\
Výběr firem z databáze, telefonické představování nových výrobků, sestavení dotazníků, provedení šetření zájmu o nabízené výrobky.\\
Rámcová osnova:\\
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Analýza poznatků z vlastního zkoumání, 4. Vlastní návrhy, 5. Závěr, 6. Použitá literatura, 7. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing management. Praha: Grada Publishing. 10. Rozšířené vydání, 2003\\
Cooper, J., Lane, P.: Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing 1999\\
Tomek, G., Vávrová, V.: Výrobek a jeho úspěch na trhu. Praha: Grada, 2001\\
Hesková, M. a kol.: Marketing. Č. Budějovice: ZF JU, 2003.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing management. Praha: Grada Publishing. 10. Rozšířené vydání, 2003\\
Cooper, J., Lane, P.: Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing 1999\\
Tomek, G., Vávrová, V.: Výrobek a jeho úspěch na trhu. Praha: Grada, 2001\\
Hesková, M. a kol.: Marketing. Č. Budějovice: ZF JU, 2003.