Tématem bakalářské práce jsou Jazykové kurzy Francouzského institutu v Praze v letech 1992-2011. Jejich metody, skladba a marketing. První část práce je teoretická a je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole představuji Francouzský institut v Praze, uvedu stručně jeho historii, organizaci a jazykové kurzy. Druhá kapitola se věnuje jednotlivým Francouzským aliancím v České republice a jejich historii, organizaci a popisu jazykových kurzů. Třetí kapitola pojednává o teorii marketingové komunikace. Ve druhé části práce porovnávám jazykové kurzy Francouzského institutu v Praze a Francouzských aliancí v České republice z hlediska nabídky kurzů, počtu lektorů a studentů, ceny kurzů a marketingové komunikace. Závěr práce vyhodnocuje výsledky jednotlivých komparací a přináší možná vylepšení jednotlivým organizacím.
Anotace v angličtině
The theme of my work are language courses of French Institute in Prague from 1992 to 2011. Their methods, formulation and marketing. The first part is theoretical and is divided into three chapters. The first chapter introduces the French Institute in Prague and there is summary of its history, organization and language courses. The second chapter is devoted to each French alliances in the Czech Republic and their history, organization and description of courses. The third chapter deals with the theory of marketing communications. In the second part I compare language courses of French Institute and the French Alliances in the Czech Republic in terms of the courses, the number of teachers and students, course prices and marketing communications. Finally, I evaluate the results of comparison and provides possible improvements to individual organizations.
Klíčová slova
Francouzský institut v Praze, Francouzské aliance v České republice, jazykové kurzy, komparace
Klíčová slova v angličtině
French Institute in Prague, French Alliances in the Czech Republic, language courses, comparison
Rozsah průvodní práce
71 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce jsou Jazykové kurzy Francouzského institutu v Praze v letech 1992-2011. Jejich metody, skladba a marketing. První část práce je teoretická a je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole představuji Francouzský institut v Praze, uvedu stručně jeho historii, organizaci a jazykové kurzy. Druhá kapitola se věnuje jednotlivým Francouzským aliancím v České republice a jejich historii, organizaci a popisu jazykových kurzů. Třetí kapitola pojednává o teorii marketingové komunikace. Ve druhé části práce porovnávám jazykové kurzy Francouzského institutu v Praze a Francouzských aliancí v České republice z hlediska nabídky kurzů, počtu lektorů a studentů, ceny kurzů a marketingové komunikace. Závěr práce vyhodnocuje výsledky jednotlivých komparací a přináší možná vylepšení jednotlivým organizacím.
Anotace v angličtině
The theme of my work are language courses of French Institute in Prague from 1992 to 2011. Their methods, formulation and marketing. The first part is theoretical and is divided into three chapters. The first chapter introduces the French Institute in Prague and there is summary of its history, organization and language courses. The second chapter is devoted to each French alliances in the Czech Republic and their history, organization and description of courses. The third chapter deals with the theory of marketing communications. In the second part I compare language courses of French Institute and the French Alliances in the Czech Republic in terms of the courses, the number of teachers and students, course prices and marketing communications. Finally, I evaluate the results of comparison and provides possible improvements to individual organizations.
Klíčová slova
Francouzský institut v Praze, Francouzské aliance v České republice, jazykové kurzy, komparace
Klíčová slova v angličtině
French Institute in Prague, French Alliances in the Czech Republic, language courses, comparison
Zásady pro vypracování
Diplomantka ve své práci komplexně představí jazykové kurzy Francouzského institutu v Praze v letech 1992-2011. Z vývojového hlediska se zaměří na jejich skladbu, používané vyučovací metody, systém řízení a marketingové strategie ve sledovaném dvacetiletém období. Uvede rovněž statistiky kurzů a pokusí se vysvětlit případné odchylky v návštěvnosti kurzů ve sledovaném období.\\
Práce bude psána česky, s rozsáhlejším francouzským resumé.\\
Zásady pro vypracování
Diplomantka ve své práci komplexně představí jazykové kurzy Francouzského institutu v Praze v letech 1992-2011. Z vývojového hlediska se zaměří na jejich skladbu, používané vyučovací metody, systém řízení a marketingové strategie ve sledovaném dvacetiletém období. Uvede rovněž statistiky kurzů a pokusí se vysvětlit případné odchylky v návštěvnosti kurzů ve sledovaném období.\\
Práce bude psána česky, s rozsáhlejším francouzským resumé.\\
Seznam doporučené literatury
Institut français de Prague, www.ifp.cz\\
Cuq, J.-P. - Gruca, I. (2002), Cours de didactique du français langue étrangère et seconde. Presse univ. de Grenoble.\\
Boučková, J. a kol. Marketing. Praha: C.H.Beck, 2003.\\
+ autentické materiály IFP v Praze\\
Seznam doporučené literatury
Institut français de Prague, www.ifp.cz\\
Cuq, J.-P. - Gruca, I. (2002), Cours de didactique du français langue étrangère et seconde. Presse univ. de Grenoble.\\
Boučková, J. a kol. Marketing. Praha: C.H.Beck, 2003.\\
+ autentické materiály IFP v Praze\\
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila téma práce, její cíle a výsledky. Poté reagovala na připomínky uvedené v posudcích a na dotazy z debaty. Dokázala relevantně na připomínky odpovídat a obhájit svá stanoviska (např. užívání strategie Public relations na Fr. aliancích).