Diplomová práce má za cíl zanalyzovat systém komunikace a tvorby vnitropodnikového motivačního klimatu ve vybrané organizaci a podat návrh změn na zlepšení řízení této oblasti. Pro praktickou část diplomové práce byla zvolena společnost STROS - Sedlčanské strojírny, a. s., která se specializuje na konstrukci a výrobu stavebních výtahů a jejich komponent. Součástí analýzy bylo též dotazníkové šetření, které probíhalo mezi zaměstnanci výrobního úseku.
Anotace v angličtině
This thesis called Communication and motivation climate in a selected organization is intended to analyze a system of communication and creation of an in-house motivation climate in a selected organization and to provide a draft of changes for improving management in this area. For practical part of the thesis, I have chosen STROS - Sedlčanské strojírny, a. s. company that specializes in design and production of building lifts and of their components. A questionnaire research among production department employees has been a part of the analysis.
Communication, in-house communication, motivation, motivation climate, questionnaire research
Rozsah průvodní práce
108 s., 1 s. obrazové přílohy
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce má za cíl zanalyzovat systém komunikace a tvorby vnitropodnikového motivačního klimatu ve vybrané organizaci a podat návrh změn na zlepšení řízení této oblasti. Pro praktickou část diplomové práce byla zvolena společnost STROS - Sedlčanské strojírny, a. s., která se specializuje na konstrukci a výrobu stavebních výtahů a jejich komponent. Součástí analýzy bylo též dotazníkové šetření, které probíhalo mezi zaměstnanci výrobního úseku.
Anotace v angličtině
This thesis called Communication and motivation climate in a selected organization is intended to analyze a system of communication and creation of an in-house motivation climate in a selected organization and to provide a draft of changes for improving management in this area. For practical part of the thesis, I have chosen STROS - Sedlčanské strojírny, a. s. company that specializes in design and production of building lifts and of their components. A questionnaire research among production department employees has been a part of the analysis.
Communication, in-house communication, motivation, motivation climate, questionnaire research
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem diplomové práce je analýza systému komunikace a tvorby vnitropodnikového motivačního klimatu ve vybrané organizaci; návrh změn na zlepšení řízení této oblasti
Metodika práce
Studium, získání a shromáždění primárních a sekundárních dat, zpracování a vyhodnocení odborné literatury, zdrojů a teoretických východisek zabývajících se danou problematikou; provedení analýzy současného systému vnitropodnikové komunikace a tvorby motivačního vnitropodnikového klimatu ve vybraném podnikatelském subjektu; provedení dotazníkového šetření týkajícího se hodnocením motivačního klimatu pracovníky a manažery podniku; komparace a syntéza dat spočívající v propojení výsledků a východisek z provedených analýz; návrhy a doporučení na zlepšení komunikace a tvorby vnitropodnikového klimatu
Rámcová osnova
1.Úvod , 2. Literární přehled, 3. Cíl práce a metodika zpracování, 4. Analýza současného systému vnitropodnikové komunikace a tvorby motivačního vnitropodnikového klimatu, dotazníkového šetření a jeho analýza, 6. Diskuze a návrhy na zlepšení řízení sledované oblasti, 7. Závěr, 8. Seznam literatury
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem diplomové práce je analýza systému komunikace a tvorby vnitropodnikového motivačního klimatu ve vybrané organizaci; návrh změn na zlepšení řízení této oblasti
Metodika práce
Studium, získání a shromáždění primárních a sekundárních dat, zpracování a vyhodnocení odborné literatury, zdrojů a teoretických východisek zabývajících se danou problematikou; provedení analýzy současného systému vnitropodnikové komunikace a tvorby motivačního vnitropodnikového klimatu ve vybraném podnikatelském subjektu; provedení dotazníkového šetření týkajícího se hodnocením motivačního klimatu pracovníky a manažery podniku; komparace a syntéza dat spočívající v propojení výsledků a východisek z provedených analýz; návrhy a doporučení na zlepšení komunikace a tvorby vnitropodnikového klimatu
Rámcová osnova
1.Úvod , 2. Literární přehled, 3. Cíl práce a metodika zpracování, 4. Analýza současného systému vnitropodnikové komunikace a tvorby motivačního vnitropodnikového klimatu, dotazníkového šetření a jeho analýza, 6. Diskuze a návrhy na zlepšení řízení sledované oblasti, 7. Závěr, 8. Seznam literatury
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M. A Handbook of Human Resources Management Practice. 10.th ed. London: Kogan Page, 2006. ISBN-10:7494-4631-5.
DĚDINA, J., CEJTHAMR, V. Management a organizační chování. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-1300-4
JANDA, P. Vnitrofiremní komunikace.1.vyd. Praha: Grada, 2004. ISBN: 80-247-0781-0.
PUTNOVÁ, A., SEKNIČKA, P. Etické řízení ve firmě. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978 - 80-247-1621-3
LUKÁŠOVÁ, R., NOVÝ, I. a kol. Organizační kultura. 1.vyd.Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0648-2.
PLAMÍNEK, J. Tajemství motivace. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1991-97
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M. A Handbook of Human Resources Management Practice. 10.th ed. London: Kogan Page, 2006. ISBN-10:7494-4631-5.
DĚDINA, J., CEJTHAMR, V. Management a organizační chování. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-1300-4
JANDA, P. Vnitrofiremní komunikace.1.vyd. Praha: Grada, 2004. ISBN: 80-247-0781-0.
PUTNOVÁ, A., SEKNIČKA, P. Etické řízení ve firmě. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978 - 80-247-1621-3
LUKÁŠOVÁ, R., NOVÝ, I. a kol. Organizační kultura. 1.vyd.Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0648-2.
PLAMÍNEK, J. Tajemství motivace. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1991-97