Hlavním cílem bakalářské práce s názvem Viral marketing je zhodnocení současného stavu viral marketingu na základě analýzy jednotlivých vybraných virálních kampaní, dále posouzení výhod a nevýhod použití tohoto marketingového nástroje. Následně jsou stanovena doporučení, pro jaké firmy je viral marketing vhodnou formou propagace.
Anotace v angličtině
The aim of my thesis is to provide a comprehensive overview of the viral marketing
and to analyze selected viral campaigns. There is a description of advantages and disadvantages of this marketing tool. In the end I suggest for which companies viral marketing is an appropriate form of the promotion.
Hlavním cílem bakalářské práce s názvem Viral marketing je zhodnocení současného stavu viral marketingu na základě analýzy jednotlivých vybraných virálních kampaní, dále posouzení výhod a nevýhod použití tohoto marketingového nástroje. Následně jsou stanovena doporučení, pro jaké firmy je viral marketing vhodnou formou propagace.
Anotace v angličtině
The aim of my thesis is to provide a comprehensive overview of the viral marketing
and to analyze selected viral campaigns. There is a description of advantages and disadvantages of this marketing tool. In the end I suggest for which companies viral marketing is an appropriate form of the promotion.
Cíl práce
Zhodnocení současného stavu, posouzení výhod a nevýhod viral marketingu, analýza vybraných virálních kampaní.
Metodika práce
1. Studium odborné literatury.
2. Vymezení složek viral marketingu.
3. Příklady vybraných kampaní.
Rámcová osnova
1. Úvod.
2. Literární rešerše.
3. Praktická část.
4. Závěr.
5. Seznam literatury.
Zásady pro vypracování
Cíl práce
Zhodnocení současného stavu, posouzení výhod a nevýhod viral marketingu, analýza vybraných virálních kampaní.
Metodika práce
1. Studium odborné literatury.
2. Vymezení složek viral marketingu.
3. Příklady vybraných kampaní.
Rámcová osnova
1. Úvod.
2. Literární rešerše.
3. Praktická část.
4. Závěr.
5. Seznam literatury.
Seznam doporučené literatury
Přikrylová, J., Jahodová,H. Moderní marketingová komunikace, Grada 2010, ISBN 978-80-247-3622-8
Hesková, M ., Štarchoň, P. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu ,Oeconomia, 2009, ISBN 978-80-245-1520-5
Frey,P. Marketingová komunikace - to nejlepší z nových trendů, 2008, SBN 978-80-7261-160-7
David Kirš, Email marketing, Vydejteknihu.cz,2010, ISBN: 9788025132012
Jiří Hlavenka, Dělejte byznys na Internetu : jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce , Praha : Computer Press,1999, ISBN 80-7226-182-7
Martina Steinová, Miluše Hluchníková, Michal Přádka, E-Marketing II. : marketingová komunikace na internetu, elektronické obchodování , Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2003,ISBN 80-248-0351-8
Seznam doporučené literatury
Přikrylová, J., Jahodová,H. Moderní marketingová komunikace, Grada 2010, ISBN 978-80-247-3622-8
Hesková, M ., Štarchoň, P. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu ,Oeconomia, 2009, ISBN 978-80-245-1520-5
Frey,P. Marketingová komunikace - to nejlepší z nových trendů, 2008, SBN 978-80-7261-160-7
David Kirš, Email marketing, Vydejteknihu.cz,2010, ISBN: 9788025132012
Jiří Hlavenka, Dělejte byznys na Internetu : jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce , Praha : Computer Press,1999, ISBN 80-7226-182-7
Martina Steinová, Miluše Hluchníková, Michal Přádka, E-Marketing II. : marketingová komunikace na internetu, elektronické obchodování , Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2003,ISBN 80-248-0351-8