Cílem této práce je vytvořit vhodné materiály, které pro pilotní projekt pomohou získat dostatečné množství zákazníků, kteří budou mít chuť podpořit pilotní projekt E.ON Energieonline. Dílčím cílem je a otestovat použití jednotlivých metod v praxi a určit ty, které budou použity během reálného uvedení produktu na trh použity pro akvizici zákazníků.
Anotace v angličtině
The purpose of this study was to increase the understanding of the effectiveness of different forms of direct marketing ? namely direct mail, direct email and social networks advertising. According to the analysis results the direct mail was offered for the real launch of the product. This decision was confirmed by multi-criteria decision method, which also includes different weight of each criterion.
Klíčová slova
Efektivita komunikačních kanálů, energetika, komunikační mix, zaváděcí fáze projektu, direct mail, direct e-mail, Facebook
Klíčová slova v angličtině
Communication mix effectiveness, energetics, communication mix, launch of product, direct mail, direct e-mail, Facebook
Rozsah průvodní práce
67
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je vytvořit vhodné materiály, které pro pilotní projekt pomohou získat dostatečné množství zákazníků, kteří budou mít chuť podpořit pilotní projekt E.ON Energieonline. Dílčím cílem je a otestovat použití jednotlivých metod v praxi a určit ty, které budou použity během reálného uvedení produktu na trh použity pro akvizici zákazníků.
Anotace v angličtině
The purpose of this study was to increase the understanding of the effectiveness of different forms of direct marketing ? namely direct mail, direct email and social networks advertising. According to the analysis results the direct mail was offered for the real launch of the product. This decision was confirmed by multi-criteria decision method, which also includes different weight of each criterion.
Klíčová slova
Efektivita komunikačních kanálů, energetika, komunikační mix, zaváděcí fáze projektu, direct mail, direct e-mail, Facebook
Klíčová slova v angličtině
Communication mix effectiveness, energetics, communication mix, launch of product, direct mail, direct e-mail, Facebook
Zásady pro vypracování
Cíl práce
Cílem práce je porovnat využití komunikačních kanálů v rámci pilotního projektu E.O.N.
Metodika práce
Práce bude rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části budou prezentovány jednotlivé komunikační kanály. V praktické části potom budou porovnány vybrané komunikační kanály v rámci pilotního projektu E.O.N. Energieonline.
Rámcová osnova
1. Úvod
2. Literární přehled
3. Metodika
4. Charakteristika firmy
5. Vlastní práce
6. Závěr
7. Použitá literatura
8. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce
Cílem práce je porovnat využití komunikačních kanálů v rámci pilotního projektu E.O.N.
Metodika práce
Práce bude rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části budou prezentovány jednotlivé komunikační kanály. V praktické části potom budou porovnány vybrané komunikační kanály v rámci pilotního projektu E.O.N. Energieonline.
Rámcová osnova
1. Úvod
2. Literární přehled
3. Metodika
4. Charakteristika firmy
5. Vlastní práce
6. Závěr
7. Použitá literatura
8. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
P. Kotler: Marketing management. Victoria Publishing 1992. ISBN 80-85605-08-2
Přikrylová, J., Jahodová,H. Moderní marketingová komunikace, Grada 2010, ISBN 978-80-247-3622-8
Hesková, M ., Štarchoň, P. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu, Oeconomia, 2009, ISBN 978-80-245-1520-5
Frey,P. Marketingová komunikace - to nejlepší z nových trendů, 2008, SBN 978-80-7261-160-7
David Kirš, Email marketing, Vydejteknihu.cz,2010, ISBN: 9788025132012
Jiří Hlavenka, Dělejte byznys na Internetu : jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce , Praha : Computer Press,1999, ISBN 80-7226-182-7
Martina Steinová, Miluše Hluchníková, Michal Přádka, E-Marketing II. : marketingová komunikace na internetu, elektronické obchodování , Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2003,ISBN 80-248-0351-8
P. Kotler : Moderní marketing. Grada 2007. Praha. ISBN 978-80-247-1545-2
Seznam doporučené literatury
P. Kotler: Marketing management. Victoria Publishing 1992. ISBN 80-85605-08-2
Přikrylová, J., Jahodová,H. Moderní marketingová komunikace, Grada 2010, ISBN 978-80-247-3622-8
Hesková, M ., Štarchoň, P. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu, Oeconomia, 2009, ISBN 978-80-245-1520-5
Frey,P. Marketingová komunikace - to nejlepší z nových trendů, 2008, SBN 978-80-7261-160-7
David Kirš, Email marketing, Vydejteknihu.cz,2010, ISBN: 9788025132012
Jiří Hlavenka, Dělejte byznys na Internetu : jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce , Praha : Computer Press,1999, ISBN 80-7226-182-7
Martina Steinová, Miluše Hluchníková, Michal Přádka, E-Marketing II. : marketingová komunikace na internetu, elektronické obchodování , Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2003,ISBN 80-248-0351-8
P. Kotler : Moderní marketing. Grada 2007. Praha. ISBN 978-80-247-1545-2