V této práci je zhodnocena produkce a spotřeba mléka v ČR. Dále jsou zde vyhodnoceny spotřebitelské preference a import a export s ohledem na komoditní a teritoriální strukturu. Práce se zabývá i náhledem vývoje cen a ekonomiky výroby mléka.
Anotace v angličtině
There is some rating of the production of milk and its consumption in Czech Republic in this work. Then there is some rating of consumer preferences, import and export and their commodity and territorial structure. This work also preview price trends and economics of milk production.
V této práci je zhodnocena produkce a spotřeba mléka v ČR. Dále jsou zde vyhodnoceny spotřebitelské preference a import a export s ohledem na komoditní a teritoriální strukturu. Práce se zabývá i náhledem vývoje cen a ekonomiky výroby mléka.
Anotace v angličtině
There is some rating of the production of milk and its consumption in Czech Republic in this work. Then there is some rating of consumer preferences, import and export and their commodity and territorial structure. This work also preview price trends and economics of milk production.
Cíl práce:
Cílem práce je zhodnotit výrobu a spotřebu mléka s ohledem na ekonomiku výroby, export a import a spotřební zvyklosti obyvatelstva ČR
Metodický postup :
1. Prostudování odborné literatury.
2. Zpracováni metodiky postupových prací v souladu s požadavky cíle diplomové práce.
3. Analýza výroby a spotřeby mléka a mléčných výrobků, jejich export a import a spotřební zvyklosti obyvatelstva ČR.
4. Odhad vývoje výroby, distribuce a spotřeby mléka a mléčnách výrobků v příštích letech.
Rámcová osnova
1. Úvod; 2. Literární přehled; 3. Metodika; 4. Vlastní zpracování; 5. Závěry; 6. Seznam použité literatury; 7. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je zhodnotit výrobu a spotřebu mléka s ohledem na ekonomiku výroby, export a import a spotřební zvyklosti obyvatelstva ČR
Metodický postup :
1. Prostudování odborné literatury.
2. Zpracováni metodiky postupových prací v souladu s požadavky cíle diplomové práce.
3. Analýza výroby a spotřeby mléka a mléčných výrobků, jejich export a import a spotřební zvyklosti obyvatelstva ČR.
4. Odhad vývoje výroby, distribuce a spotřeby mléka a mléčnách výrobků v příštích letech.
Rámcová osnova
1. Úvod; 2. Literární přehled; 3. Metodika; 4. Vlastní zpracování; 5. Závěry; 6. Seznam použité literatury; 7. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
JOHNSON, G., SCHOLES, K.: Cesty k úspěšnému podniku. Computer Press Praha, 2000, 803 str., ISBN 80-7226-220-3
PETŘÍK, T.: Ekonomické a finanční řízení firmy. Grada Publishing a.s. Praha, 2010, 768 str. ISBN 978-80-247-3024-0 Situační a výhledová zpráva. Ministerstvo zemědělství ČR. 2008. ISBN 978-80-7084-766-4, ISSN 1211-7692 (včetně vydání v pozdějších období)
SMEJKAL, V., RAIS, K.: Řízení rizik. Grada Publishing a.s. Praha, 2003, str.270, ISBN 80-247-0198-7
SOUČEK, Z. - MAREK, J.: Strategie úspěšného podniku. Ostrava, Montanex a.s. 1998, 180 str., ISBN 80-85780-93-3
Informace z Českého statistického úřadu. http://www.czso.cz/csu/redakce.nsf/i/home
SYNEK, M. a kol.: Manažerská ekonomika. Praha Grada Publishing a.s., 2011,
ISBN 978-80-247-3494-1
SYNEK, M. a kol: Podniková ekonomika. C. H. Beck, Praha, 2006, 460 str., ISBN 80-7179-892-4
VEBER, J., SRPOVÁ, J.: Podnikání malé a střední firmy. Grada Publishing a.s. Praha, 2008, 2010, 320 s., 978-80-247-2409-6
VLČEK, R.: Hodnota pro zákazníka. Praha, Management Press 2000, 443 str., ISBN 80-7261-068-6
WHEELEN, T., L., HUNGER, J., D.: Startegic management and Business policy. Pearson International Edition. 2008, 11. vydání, ISBN-13:978-0-13-232346-8
Seznam doporučené literatury
JOHNSON, G., SCHOLES, K.: Cesty k úspěšnému podniku. Computer Press Praha, 2000, 803 str., ISBN 80-7226-220-3
PETŘÍK, T.: Ekonomické a finanční řízení firmy. Grada Publishing a.s. Praha, 2010, 768 str. ISBN 978-80-247-3024-0 Situační a výhledová zpráva. Ministerstvo zemědělství ČR. 2008. ISBN 978-80-7084-766-4, ISSN 1211-7692 (včetně vydání v pozdějších období)
SMEJKAL, V., RAIS, K.: Řízení rizik. Grada Publishing a.s. Praha, 2003, str.270, ISBN 80-247-0198-7
SOUČEK, Z. - MAREK, J.: Strategie úspěšného podniku. Ostrava, Montanex a.s. 1998, 180 str., ISBN 80-85780-93-3
Informace z Českého statistického úřadu. http://www.czso.cz/csu/redakce.nsf/i/home
SYNEK, M. a kol.: Manažerská ekonomika. Praha Grada Publishing a.s., 2011,
ISBN 978-80-247-3494-1
SYNEK, M. a kol: Podniková ekonomika. C. H. Beck, Praha, 2006, 460 str., ISBN 80-7179-892-4
VEBER, J., SRPOVÁ, J.: Podnikání malé a střední firmy. Grada Publishing a.s. Praha, 2008, 2010, 320 s., 978-80-247-2409-6
VLČEK, R.: Hodnota pro zákazníka. Praha, Management Press 2000, 443 str., ISBN 80-7261-068-6
WHEELEN, T., L., HUNGER, J., D.: Startegic management and Business policy. Pearson International Edition. 2008, 11. vydání, ISBN-13:978-0-13-232346-8