V dnešní turbulentní době s neustále rostoucí konkurencí hledají společnosti stále nové způsoby, jak oslovit potenciální zákazníky. Proto se toto hledání přesouvá i za hranice společností a firmy se tak spolují a spolupracují na nových možnostech za účelem dosažení společných cílů. Práce analyzuje způsoby spolupráce u advokátní kanceláře a doporučuje návrhy, které povedou ke zlepšení současné úrovně kooperace ve vybraných oblastech a k lepšímu využití ve spolupráci využívaných komunikačních nástrojů.
Anotace v angličtině
Companies are forced to looking for a new ways to reach customers because of an increasing market competition. That is the reason why the search is moving beyond companies borders and they are commming together and cooperating. The diploma thesis is analysing the ways of cooperation by a law firm and recommending a proposals for improving of the current level of cooperation in selected areas and better using of the communication tools.
Klíčová slova
Spolupráce, kooperace, marketing, marketingová komunikace, komunikační nástroje, sociální sítě, koučink
Klíčová slova v angličtině
Cooperation, Marketing, Marketing communication, Communication tools, Social networks, coaching
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
V dnešní turbulentní době s neustále rostoucí konkurencí hledají společnosti stále nové způsoby, jak oslovit potenciální zákazníky. Proto se toto hledání přesouvá i za hranice společností a firmy se tak spolují a spolupracují na nových možnostech za účelem dosažení společných cílů. Práce analyzuje způsoby spolupráce u advokátní kanceláře a doporučuje návrhy, které povedou ke zlepšení současné úrovně kooperace ve vybraných oblastech a k lepšímu využití ve spolupráci využívaných komunikačních nástrojů.
Anotace v angličtině
Companies are forced to looking for a new ways to reach customers because of an increasing market competition. That is the reason why the search is moving beyond companies borders and they are commming together and cooperating. The diploma thesis is analysing the ways of cooperation by a law firm and recommending a proposals for improving of the current level of cooperation in selected areas and better using of the communication tools.
Klíčová slova
Spolupráce, kooperace, marketing, marketingová komunikace, komunikační nástroje, sociální sítě, koučink
Klíčová slova v angličtině
Cooperation, Marketing, Marketing communication, Communication tools, Social networks, coaching
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je analyzovat spolupráci v rámci marketingové komunikace mezi vybranými organizacemi.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr dat - řízené rozhovory
Analýza a hodnocení zjištěných dat
Návrhy změn a doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analýza. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je analyzovat spolupráci v rámci marketingové komunikace mezi vybranými organizacemi.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr dat - řízené rozhovory
Analýza a hodnocení zjištěných dat
Návrhy změn a doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analýza. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
De Pelsmacker, P. Geuens, M. Van den Bergh, J. Marketingová Communication. Harlow: Pearson Education, 2003.
Foret, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003.
Frey, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Praha: Management Press, 2008.
Keller, L. K. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007.
Kotler, P., Keller, L. K. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2007.
Kotler, P., Armstrong, G. Principles of Marketing. New Jersey: Pearson Education, 2010.
Seznam doporučené literatury
De Pelsmacker, P. Geuens, M. Van den Bergh, J. Marketingová Communication. Harlow: Pearson Education, 2003.
Foret, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003.
Frey, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Praha: Management Press, 2008.
Keller, L. K. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007.
Kotler, P., Keller, L. K. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2007.
Kotler, P., Armstrong, G. Principles of Marketing. New Jersey: Pearson Education, 2010.