Diplomová práce na téma ?Marketingová komunikace v rámci sportu? měla za cíl navrhnout komunikační kampaň pro vybraný sportovní klub. Konkrétně byl vybrán sportovní klub HÁZENÁ Třeboň s.r.o. V praktické části byl analyzován současný stav využívání nástrojů marketingové komunikace klubu. Na základě výsledků z analýzy byl naplánován a ekonomicky zhodnocen event, který měl za úkol informovat veřejnost o činnosti klubu a získat nové zájemce. Event byl navrhnut tak, aby byl realizovatelný a přínosný pro sportovní klub HÁZENÁ Třeboň s.r.o.
Anotace v angličtině
Thesis on the topic "Marketing Communications in sport" has the aim to design a communication campaign for selected sports club. Specifically, he was chosen sports club HANDBALL Trebon Ltd. In the second part analyzes the present status of the use of marketing communication tools club. Based on the results from the analysis was planned and economically evaluated event, which was supposed to inform the public about the activities of the club and gain new recruits. Event was designed so that it is feasible and beneficial for sports club HANDBALL Trebon Ltd.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, plán eventu, sportovní klub
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, communication mix, event planning, sports club
Rozsah průvodní práce
89 s. (154 629 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce na téma ?Marketingová komunikace v rámci sportu? měla za cíl navrhnout komunikační kampaň pro vybraný sportovní klub. Konkrétně byl vybrán sportovní klub HÁZENÁ Třeboň s.r.o. V praktické části byl analyzován současný stav využívání nástrojů marketingové komunikace klubu. Na základě výsledků z analýzy byl naplánován a ekonomicky zhodnocen event, který měl za úkol informovat veřejnost o činnosti klubu a získat nové zájemce. Event byl navrhnut tak, aby byl realizovatelný a přínosný pro sportovní klub HÁZENÁ Třeboň s.r.o.
Anotace v angličtině
Thesis on the topic "Marketing Communications in sport" has the aim to design a communication campaign for selected sports club. Specifically, he was chosen sports club HANDBALL Trebon Ltd. In the second part analyzes the present status of the use of marketing communication tools club. Based on the results from the analysis was planned and economically evaluated event, which was supposed to inform the public about the activities of the club and gain new recruits. Event was designed so that it is feasible and beneficial for sports club HANDBALL Trebon Ltd.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, plán eventu, sportovní klub
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, communication mix, event planning, sports club
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je navrhnout komunikační kampaň pro vybraný sportovní klub.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Analýza současného stavu
Vlastní návrh kampaně
Závěry a ekonomické hodnocení kampaně
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analýza. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je navrhnout komunikační kampaň pro vybraný sportovní klub.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Analýza současného stavu
Vlastní návrh kampaně
Závěry a ekonomické hodnocení kampaně
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analýza. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Čepelka, O. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. Liberec: Nadace Omega, 1997
Foret, M. Marketingová komunikace. Praha: Computer Press, 2008.
Frey, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, 2005.
Přikrylová, J. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2010.
Kozel, R., a kol. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. Praha: Grada Publishing, 2006.
Zamazalová, M. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2010.
Seznam doporučené literatury
Čepelka, O. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. Liberec: Nadace Omega, 1997
Foret, M. Marketingová komunikace. Praha: Computer Press, 2008.
Frey, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, 2005.
Přikrylová, J. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2010.
Kozel, R., a kol. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. Praha: Grada Publishing, 2006.
Zamazalová, M. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2010.