Předmětem bakalářské práce "Ekonomika a řízení vybraného podniku maloobchodu" je analýza a hodnocení stavu ekonomiky a současného systému řízení firmy. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení základních pojmů z obchodu a maloobchodu. V druhé, praktické části práce jsou teoretické poznatky aplikovány v rámci situační analýzy na firmu Moira CZ a. s. V závěru jsou navrženy změny a doporučení.
Anotace v angličtině
The subject of the thesis "Economics and management of selected retail business" is an analysis and assessment of the current system of economics and business management of stated company. The first part covers the theoretical background of the issue, particularly the definition of basic concepts of trade and retail. In the second, practical part of the work theoretical knowledge is applied in the situation analysis of the company Moira CZ a. s. Proposed changes and recommendations are mentioned in the conclusion of the work.
Předmětem bakalářské práce "Ekonomika a řízení vybraného podniku maloobchodu" je analýza a hodnocení stavu ekonomiky a současného systému řízení firmy. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení základních pojmů z obchodu a maloobchodu. V druhé, praktické části práce jsou teoretické poznatky aplikovány v rámci situační analýzy na firmu Moira CZ a. s. V závěru jsou navrženy změny a doporučení.
Anotace v angličtině
The subject of the thesis "Economics and management of selected retail business" is an analysis and assessment of the current system of economics and business management of stated company. The first part covers the theoretical background of the issue, particularly the definition of basic concepts of trade and retail. In the second, practical part of the work theoretical knowledge is applied in the situation analysis of the company Moira CZ a. s. Proposed changes and recommendations are mentioned in the conclusion of the work.
Cíl práce:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav ekonomiky a řízení vybraného podniku maloobchodu.
Metodický postup:
Studium teorie řízení podniku
Analýza manažerských, marketingových a obchodních činností ve vybrané firmě a ekonomika podniku
Zhodnocení analyzovaných činností
Návrhy změn a doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav ekonomiky a řízení vybraného podniku maloobchodu.
Metodický postup:
Studium teorie řízení podniku
Analýza manažerských, marketingových a obchodních činností ve vybrané firmě a ekonomika podniku
Zhodnocení analyzovaných činností
Návrhy změn a doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury.
Seznam doporučené literatury
Bárta, V. a kol. Retail marketing. Praha: Management Press, 2009.
Bělohlávek, F. a kol. Management. 1. vyd. Olomouc: Rubico, 2001.
Cimler, P., Zadražilová, D. a kol. Retail management. Praha: Management Press, 2007.
Hammond, R. Chytře vedená prodejna. Praha: Grada Publishing, 2005.
Kotler, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001.
Seznam doporučené literatury
Bárta, V. a kol. Retail marketing. Praha: Management Press, 2009.
Bělohlávek, F. a kol. Management. 1. vyd. Olomouc: Rubico, 2001.
Cimler, P., Zadražilová, D. a kol. Retail management. Praha: Management Press, 2007.
Hammond, R. Chytře vedená prodejna. Praha: Grada Publishing, 2005.
Kotler, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001.