Diplomová práce je zaměřená na popis společnosti, její organizační struktury a finance společnosti. Dále jsou zde popisována jednotlivá pracovní místa vedoucí zaměstnanců, jejich kompetence a pravomoci. V práci jsou dále analyzovány jednotlivé procesy probíhající v hotelovém zařízení a je zde uvedeno zhodnocení těchto procesů.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the description of the company, its organizational structure and finance companies. There are also described each of the posts leading employees, their competencies and powers. The paper also analyzed the various processes taking place in the hotel facilities and there is value out of these processes.
Klíčová slova
ubytovací služby, stravovací služby, organizační struktura společnosti, finance společnosti, analýza procesů v hotelu, vedoucí pracovníci hotelu, hodnocení hotelu
Klíčová slova v angličtině
accommodation services, catering services, organizational structure, finance companies, analysis of processes in the hotel, hotel managers, hotel reviews
Rozsah průvodní práce
95 s. (142 122 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřená na popis společnosti, její organizační struktury a finance společnosti. Dále jsou zde popisována jednotlivá pracovní místa vedoucí zaměstnanců, jejich kompetence a pravomoci. V práci jsou dále analyzovány jednotlivé procesy probíhající v hotelovém zařízení a je zde uvedeno zhodnocení těchto procesů.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the description of the company, its organizational structure and finance companies. There are also described each of the posts leading employees, their competencies and powers. The paper also analyzed the various processes taking place in the hotel facilities and there is value out of these processes.
Klíčová slova
ubytovací služby, stravovací služby, organizační struktura společnosti, finance společnosti, analýza procesů v hotelu, vedoucí pracovníci hotelu, hodnocení hotelu
Klíčová slova v angličtině
accommodation services, catering services, organizational structure, finance companies, analysis of processes in the hotel, hotel managers, hotel reviews
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je zhodnocení manažerských funkcí ve vybraném hotelovém zařízení v souvislosti s ubytovacími, stravovacími a rekreačními službami včetně kongresových akcí a návrh na zlepšení jeho činnosti.
Metodický postup:
1. Prostudování odborné literatury.
2. Zpracováni metodiky postupových prací v souladu s požadavky cíli diplomové práce.
3. Analýza procesů ve vybraném hotelu, jejich věcná a hodnotová stránka.
4. Návrh směřující k odstranění nedostatků a zlepšení služeb hotelu.
Rámcová osnova:
1. Úvod; 2. Literární přehled; 3. Metodika; 4. Vlastní zpracování; 5. Závěry; 6. Seznam použité literatury; 7. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je zhodnocení manažerských funkcí ve vybraném hotelovém zařízení v souvislosti s ubytovacími, stravovacími a rekreačními službami včetně kongresových akcí a návrh na zlepšení jeho činnosti.
Metodický postup:
1. Prostudování odborné literatury.
2. Zpracováni metodiky postupových prací v souladu s požadavky cíli diplomové práce.
3. Analýza procesů ve vybraném hotelu, jejich věcná a hodnotová stránka.
4. Návrh směřující k odstranění nedostatků a zlepšení služeb hotelu.
Rámcová osnova:
1. Úvod; 2. Literární přehled; 3. Metodika; 4. Vlastní zpracování; 5. Závěry; 6. Seznam použité literatury; 7. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, J.; KOTEK, P.: Řízení hotelového provozu. Praha, 4. vydání, MAG Consulting : Grada, 2003. str. 240, ISBN 80-86724-30-0.
JOHNSON, G., SCHOLES, K.: Cesty k úspěšnému podniku. Computer Press Praha, 2000, 803 str., ISBN 80-7226-220-3.
PETŘÍK, T.: Ekonomické a finanční řízení firmy. Grada Publishing a.s. Praha, 2010, 768 str. ISBN 978-80-247-3024-0.
PORTER, M., E.: Konkurenční strategie. Victoria Publishing s.r.o.,Praha 1994, 403 str. ISBN 80-85605-11-2.
SOUČEK, Z. - MAREK, J.: Strategie úspěšného podniku. Ostrava, Montanex a.s. 1998, 180 str., ISBN 80-85780-93-3.
SYNEK, M. a kol: Podniková ekonomika. C. H. Beck, Praha, 2006, 460 str., ISBN 80-7179-892-4.
SYNEK, M. a kol: Manažerská ekonomika. Grada Publishing a.s. Praha, 2007, 464 str., ISBN: 978-80-247-1992-4.
VEBER, J., SRPOVÁ, J.: Podnikání malé a střední firmy. Grada Publishing a.s. Praha, 2008, 2010, 320 s., ISBN 978-80-247-2409-6.
VLČEK, R.: Hodnota pro zákazníka. Praha, Management Press 2000, 443 str., ISBN 80-7261-068-6.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, J.; KOTEK, P.: Řízení hotelového provozu. Praha, 4. vydání, MAG Consulting : Grada, 2003. str. 240, ISBN 80-86724-30-0.
JOHNSON, G., SCHOLES, K.: Cesty k úspěšnému podniku. Computer Press Praha, 2000, 803 str., ISBN 80-7226-220-3.
PETŘÍK, T.: Ekonomické a finanční řízení firmy. Grada Publishing a.s. Praha, 2010, 768 str. ISBN 978-80-247-3024-0.
PORTER, M., E.: Konkurenční strategie. Victoria Publishing s.r.o.,Praha 1994, 403 str. ISBN 80-85605-11-2.
SOUČEK, Z. - MAREK, J.: Strategie úspěšného podniku. Ostrava, Montanex a.s. 1998, 180 str., ISBN 80-85780-93-3.
SYNEK, M. a kol: Podniková ekonomika. C. H. Beck, Praha, 2006, 460 str., ISBN 80-7179-892-4.
SYNEK, M. a kol: Manažerská ekonomika. Grada Publishing a.s. Praha, 2007, 464 str., ISBN: 978-80-247-1992-4.
VEBER, J., SRPOVÁ, J.: Podnikání malé a střední firmy. Grada Publishing a.s. Praha, 2008, 2010, 320 s., ISBN 978-80-247-2409-6.
VLČEK, R.: Hodnota pro zákazníka. Praha, Management Press 2000, 443 str., ISBN 80-7261-068-6.