- studium odborné literatury - květen 2010\\
- vypracování projektu práce - květen až srpen 2010\\
- výběr skupiny pokročilých hráčů - květen až srpen 2010\\
- výzkumná část - září až prosinec 2010\\
- zpracování získaných dat - leden až únor 2011\\
- sepsání diplomové práce - březen až duben 2011\\
Zásady pro vypracování
- studium odborné literatury - květen 2010\\
- vypracování projektu práce - květen až srpen 2010\\
- výběr skupiny pokročilých hráčů - květen až srpen 2010\\
- výzkumná část - září až prosinec 2010\\
- zpracování získaných dat - leden až únor 2011\\
- sepsání diplomové práce - březen až duben 2011\\
Seznam doporučené literatury
Fromel,K. Kompendium psaní a publikování v kinantropologii. Olomouc, Fakulta tělesné kultury.\\
Hrčka, J. Rekreačná telesná výchova a šport. Bratislava, 1992.\\
Hýbner, J. Učební texty pro trenéry stolního tenisu. Praha, Česká asociace stolního tenisu, 1999.\\
Chráska, M. Metody pedagogického výzkumu. Praha, Grada,,2007.\\
Štumbauer,J. Základy vědecké práce v tělesné kultuře. České Budějovice, Pedagogická fakulta, 1990.\\
Slobodzian,V. 80 let československého stolního tenisu. Praha, SPOZIA, 2005.\\
Další literatura bude upřesněna vedoucím práce.\\
Seznam doporučené literatury
Fromel,K. Kompendium psaní a publikování v kinantropologii. Olomouc, Fakulta tělesné kultury.\\
Hrčka, J. Rekreačná telesná výchova a šport. Bratislava, 1992.\\
Hýbner, J. Učební texty pro trenéry stolního tenisu. Praha, Česká asociace stolního tenisu, 1999.\\
Chráska, M. Metody pedagogického výzkumu. Praha, Grada,,2007.\\
Štumbauer,J. Základy vědecké práce v tělesné kultuře. České Budějovice, Pedagogická fakulta, 1990.\\
Slobodzian,V. 80 let československého stolního tenisu. Praha, SPOZIA, 2005.\\
Další literatura bude upřesněna vedoucím práce.\\
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Uchazeč prezentoval výslednou bakalářskou prci v elektronické podobě a odpověděl na dotazy členů komise.