Cílem této diplomové práce je stanovení postupu a rozpracování jednotlivých činností, které jsou nutné k uvedení výrobku na trh na základě analyzovaných údajů organizace.Podstatnou část této práce tvoří analýza konkurence a finančního zdraví společnosti.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis is the determination and elaboration of the process of introducity new product based on the analysis of company data.An important part of this thesis is formed by the Analysis of Competition and Company´s financial health.
Cílem této diplomové práce je stanovení postupu a rozpracování jednotlivých činností, které jsou nutné k uvedení výrobku na trh na základě analyzovaných údajů organizace.Podstatnou část této práce tvoří analýza konkurence a finančního zdraví společnosti.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis is the determination and elaboration of the process of introducity new product based on the analysis of company data.An important part of this thesis is formed by the Analysis of Competition and Company´s financial health.
Cíl práce:
Cílem diplomové práce je stanovení postupu a rozpracování jednotlivých činností nutných k uvedení nového výrobku na trh na základě analyzovaných údajů organizace.
Metodický postup:
1. Studium odborné literatury zaměřené na řešené téma, 2. Charakteristika vybrané organizace, 3. Definice činností nutných pro uvedení výrobku na trh, jejich analýza, stanovení personálních a finančních požadavků, 4. Stanovení postupů a rozpracování jednotlivých činností, 5. Doporučení a výběr nejlepšího možného postupu, navržení nutných opatření pro dosažení cíle práce.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Cíl a metodika, 4. Charakteristika vybrané organizace: historický vývoj, zaměření, 5. Proces uvedení výrobku na trh, 6. Diskuse, 7. Závěr, 8. Přehled použité literatury, 9. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem diplomové práce je stanovení postupu a rozpracování jednotlivých činností nutných k uvedení nového výrobku na trh na základě analyzovaných údajů organizace.
Metodický postup:
1. Studium odborné literatury zaměřené na řešené téma, 2. Charakteristika vybrané organizace, 3. Definice činností nutných pro uvedení výrobku na trh, jejich analýza, stanovení personálních a finančních požadavků, 4. Stanovení postupů a rozpracování jednotlivých činností, 5. Doporučení a výběr nejlepšího možného postupu, navržení nutných opatření pro dosažení cíle práce.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Cíl a metodika, 4. Charakteristika vybrané organizace: historický vývoj, zaměření, 5. Proces uvedení výrobku na trh, 6. Diskuse, 7. Závěr, 8. Přehled použité literatury, 9. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
VEBER J. & KOL. Management, Základy moderní manažerské přístupy výkonnost a prosperita. Praha: Management Press, 2009, 735 s. ISBN 978-80-7261-200-0.
KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
SVOZILOVÁ, A. Projektový management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006, 356 s. ISBN 80-247-1501-5.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003, 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
VALACH, J. A KOL. Finanční řízení podniku. 2. vyd. Praha: Ekopress, 1999, 324 s. ISBN 80-86119-21-1.
Seznam doporučené literatury
VEBER J. & KOL. Management, Základy moderní manažerské přístupy výkonnost a prosperita. Praha: Management Press, 2009, 735 s. ISBN 978-80-7261-200-0.
KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
SVOZILOVÁ, A. Projektový management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006, 356 s. ISBN 80-247-1501-5.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003, 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
VALACH, J. A KOL. Finanční řízení podniku. 2. vyd. Praha: Ekopress, 1999, 324 s. ISBN 80-86119-21-1.