Práce se zabývá zhodnocením stavu praktického využívání CRM v malé firmě a návrh změn na jeho využívání.
Anotace v angličtině
The main goal of this Bachelor?s thesis was to analyze the actual level of exploitation of Customer Relationship Management application in strategic marketing of a selected economical subject and to evaluate its contribution to the general development of the economical subject.
Klíčová slova
CRM, řízení vztahů se zákazníky, strategický marketing, marketing, zákazníci
Práce se zabývá zhodnocením stavu praktického využívání CRM v malé firmě a návrh změn na jeho využívání.
Anotace v angličtině
The main goal of this Bachelor?s thesis was to analyze the actual level of exploitation of Customer Relationship Management application in strategic marketing of a selected economical subject and to evaluate its contribution to the general development of the economical subject.
Klíčová slova
CRM, řízení vztahů se zákazníky, strategický marketing, marketing, zákazníci
Cíl práce:
Zanalyzovat současný stav využívání CRM ve vybraném ekonomickém subjektu a zhodnotit jeho přínos pro ekonomickou činnost podniku. Navrhnout doporučení na změnu současného využívání CRM pro zefektivnění marketingové strategie ekonomického subjektu.
Metodický postup:
Studium teoretického základu CRM
Sběr dat - řízený rozhovor
Analýza současného stavu využívání CRM
Návrhy změn ve využívání CRM
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analýza. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Zanalyzovat současný stav využívání CRM ve vybraném ekonomickém subjektu a zhodnotit jeho přínos pro ekonomickou činnost podniku. Navrhnout doporučení na změnu současného využívání CRM pro zefektivnění marketingové strategie ekonomického subjektu.
Metodický postup:
Studium teoretického základu CRM
Sběr dat - řízený rozhovor
Analýza současného stavu využívání CRM
Návrhy změn ve využívání CRM
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analýza. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury.
Seznam doporučené literatury
Bureš, I. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. Praha: Management Press, 2002.
Dohnal, J. Řízení vztahů se zákazníky: procesy, pracovníci, technologie. Praha: Grada Publishing, 2002.
Hesková, M. Category Management. Praha: Profess Consulting, 2006.
Kotler, P. Principles of marketing. Upper Saddle River: Pearson, 2010.
Storbacka, K. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002.
Wessling, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: strategie, praktické příklady a scénáře. Praha: Grada Publishing, 2003.
Seznam doporučené literatury
Bureš, I. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. Praha: Management Press, 2002.
Dohnal, J. Řízení vztahů se zákazníky: procesy, pracovníci, technologie. Praha: Grada Publishing, 2002.
Hesková, M. Category Management. Praha: Profess Consulting, 2006.
Kotler, P. Principles of marketing. Upper Saddle River: Pearson, 2010.
Storbacka, K. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002.
Wessling, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: strategie, praktické příklady a scénáře. Praha: Grada Publishing, 2003.