Předmětem diplomové práce ? Strategie podniku obchodních služeb? je strategické rozhodnutí vybudování samostatného střediska, které bude poskytovat novou službu zaměřenou na vlastní rozvoz ?distribuci?.
Distribuce má uspokojovat odborné potřeby zákazníků dodávkami zboží objednané a připravované v dané pobočce velkoobchodního střediska a dodaného na jejich obchodní adresu. Cílem je vytvoření dodatečné ziskové tržby a zároveň posílit pozici a konkurenceschopnost na trhu.
Anotace v angličtině
The main focus of this thesis called ?Strategy of the organisation of trading services? is strategic decision for establishing the independent department which will provide the new service with the aim of its own effective distribution.
Distribution should satisfy the customer needs by delivering the ordered goods which was prepared at their wholesale outlet to the right address. The main aim is increasing the profitability of the organisation and also increasing the competativeness on the market.
Klíčová slova
Strategie, vývoj strategie, strategické řízení, rozhodování, cíle, implementace, okolí podniku
Klíčová slova v angličtině
Strategy, the emergence of strategy, strategic management, stategic decisions, organizational goals, implementation, the organisation environment
Rozsah průvodní práce
62
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem diplomové práce ? Strategie podniku obchodních služeb? je strategické rozhodnutí vybudování samostatného střediska, které bude poskytovat novou službu zaměřenou na vlastní rozvoz ?distribuci?.
Distribuce má uspokojovat odborné potřeby zákazníků dodávkami zboží objednané a připravované v dané pobočce velkoobchodního střediska a dodaného na jejich obchodní adresu. Cílem je vytvoření dodatečné ziskové tržby a zároveň posílit pozici a konkurenceschopnost na trhu.
Anotace v angličtině
The main focus of this thesis called ?Strategy of the organisation of trading services? is strategic decision for establishing the independent department which will provide the new service with the aim of its own effective distribution.
Distribution should satisfy the customer needs by delivering the ordered goods which was prepared at their wholesale outlet to the right address. The main aim is increasing the profitability of the organisation and also increasing the competativeness on the market.
Klíčová slova
Strategie, vývoj strategie, strategické řízení, rozhodování, cíle, implementace, okolí podniku
Klíčová slova v angličtině
Strategy, the emergence of strategy, strategic management, stategic decisions, organizational goals, implementation, the organisation environment
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je návrh velkoobchodního střediska s úplným logistickým zajištěním se sortimentem potravinářského a nepotravinářského zboží pro oblast střední a východní Evropy. Budované středisko bude jako samostatná obchodní jednotka podniku.
Metodický postup:
1. Prostudování odborné literatury.
2. Zpracováni metodiky postupových prací v souladu s požadavky cíle bakalářské práce.
3. Projekt velkoobchodního střediska a jeho vybraných procesů.
Rámcová osnova:
1. Úvod; 2. Literární přehled; 3. Metodika; 4. Vlastní zpracování; 5. Závěry; 6. Seznam použité literatury; 7. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je návrh velkoobchodního střediska s úplným logistickým zajištěním se sortimentem potravinářského a nepotravinářského zboží pro oblast střední a východní Evropy. Budované středisko bude jako samostatná obchodní jednotka podniku.
Metodický postup:
1. Prostudování odborné literatury.
2. Zpracováni metodiky postupových prací v souladu s požadavky cíle bakalářské práce.
3. Projekt velkoobchodního střediska a jeho vybraných procesů.
Rámcová osnova:
1. Úvod; 2. Literární přehled; 3. Metodika; 4. Vlastní zpracování; 5. Závěry; 6. Seznam použité literatury; 7. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
BAZALA, J. a kol. Logistika v praxi. Praktická příručka manažera logistiky. 1. vydání. Praha,Verlag Dashöfer, 2003. 157 s. ISBN 80-86229-71-8.
DRAHOTSKÝ, I. ŘEZNIČEK, B. Logistika. Procesy a jejich řízení. 1. vydání. Brno : Computer Press, 2003. 334 s. ISBN 80-7226-521-0.
GROS, I. Kvantitativní metody v manažerském rozhodování. 1. vydání. Praha, Grada Publishing, 2003. 432 s. ISBN 80-247-0421-8.
JOHNSON, G., SCHOLES, K.: Cesty k úspěšnému podniku. Computer Press Praha, 2000, 803 str., ISBN 80-7226-220-3.
NOVÁK, R., PERNICA, P., SVOBODA, V., ZELENÝ, L. Nákladní doprava a zasílatelství. 2. přepracované vydání. Praha : ASPI, 2005. 412 s. ISBN 80-7357-086-6.
NOVÁK, R. Mezinárodní kamionová doprava plus. 2. přepracované vydání. Praha : ASPI, 2003. 252 s. ISBN 80-86395-53-7.
PETŘÍK, T.: Ekonomické a finanční řízení firmy. Grada Publishing a.s. Praha, 2010, 768 str. ISBN 978-80-247-3024-0.
SYNEK, M. a kol: Podniková ekonomika. C. H. Beck, Praha, 2006, 460 str., ISBN 80-7179-892-4.
SYNEK, M. a kol: Manažerská ekonomika. Grada Publishing a.s. Praha, 2007, 464 str., ISBN: 978-80-247-1992-4.
VEBER, J., SRPOVÁ, J.: Podnikání malé a střední firmy. Grada Publishing a.s. Praha, 2008, 2010, 320 s., ISBN 978-80-247-2409-6.
VLČEK, R.: Hodnota pro zákazníka. Praha, Management Press 2000, 443 str., ISBN 80-7261-068-6.
Seznam doporučené literatury
BAZALA, J. a kol. Logistika v praxi. Praktická příručka manažera logistiky. 1. vydání. Praha,Verlag Dashöfer, 2003. 157 s. ISBN 80-86229-71-8.
DRAHOTSKÝ, I. ŘEZNIČEK, B. Logistika. Procesy a jejich řízení. 1. vydání. Brno : Computer Press, 2003. 334 s. ISBN 80-7226-521-0.
GROS, I. Kvantitativní metody v manažerském rozhodování. 1. vydání. Praha, Grada Publishing, 2003. 432 s. ISBN 80-247-0421-8.
JOHNSON, G., SCHOLES, K.: Cesty k úspěšnému podniku. Computer Press Praha, 2000, 803 str., ISBN 80-7226-220-3.
NOVÁK, R., PERNICA, P., SVOBODA, V., ZELENÝ, L. Nákladní doprava a zasílatelství. 2. přepracované vydání. Praha : ASPI, 2005. 412 s. ISBN 80-7357-086-6.
NOVÁK, R. Mezinárodní kamionová doprava plus. 2. přepracované vydání. Praha : ASPI, 2003. 252 s. ISBN 80-86395-53-7.
PETŘÍK, T.: Ekonomické a finanční řízení firmy. Grada Publishing a.s. Praha, 2010, 768 str. ISBN 978-80-247-3024-0.
SYNEK, M. a kol: Podniková ekonomika. C. H. Beck, Praha, 2006, 460 str., ISBN 80-7179-892-4.
SYNEK, M. a kol: Manažerská ekonomika. Grada Publishing a.s. Praha, 2007, 464 str., ISBN: 978-80-247-1992-4.
VEBER, J., SRPOVÁ, J.: Podnikání malé a střední firmy. Grada Publishing a.s. Praha, 2008, 2010, 320 s., ISBN 978-80-247-2409-6.
VLČEK, R.: Hodnota pro zákazníka. Praha, Management Press 2000, 443 str., ISBN 80-7261-068-6.