Moje bakalářská práce je zaměřena na privátní značky ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním záměrem mé práce bylo provedení marketingového výzkumu privátních značek u dvou maloobchodních jednotek v Českých Budějovicích konkrétně v supermarketu Albert a supermarketu COOP Terno. Před tím, než jsem začala výzkum, jsem si stanovila 6 hypotéz, které jsem pak zkoumala. Výsledky ze supermarketu Albert jsou porovnány s výsledky supermarketu Terno a nakonec jsou navrhnuty několik doporučení pro zlepšení situace.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis focuses on private labels in a selected retail unit. The main
objective of my thesis is to carry out a market research of private labels in two retail units in České Budějovice, namely in the Albert supermarket and
the Terno supermarketBefore I commenced the research, I had determined six hypotheses which I then exploredThe results of the Albert supermarket were compared with the Terno supermarket and several
recommendations were proposed to improve the situation of the company.
Klíčová slova
privátní značky, marketingový výzkum, spotřebitel/zákazník, maloobchodní jednotka
Klíčová slova v angličtině
private label, market research, consumer/customer, retail unit
Rozsah průvodní práce
67 s. (91 180)
Jazyk
CZ
Anotace
Moje bakalářská práce je zaměřena na privátní značky ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním záměrem mé práce bylo provedení marketingového výzkumu privátních značek u dvou maloobchodních jednotek v Českých Budějovicích konkrétně v supermarketu Albert a supermarketu COOP Terno. Před tím, než jsem začala výzkum, jsem si stanovila 6 hypotéz, které jsem pak zkoumala. Výsledky ze supermarketu Albert jsou porovnány s výsledky supermarketu Terno a nakonec jsou navrhnuty několik doporučení pro zlepšení situace.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis focuses on private labels in a selected retail unit. The main
objective of my thesis is to carry out a market research of private labels in two retail units in České Budějovice, namely in the Albert supermarket and
the Terno supermarketBefore I commenced the research, I had determined six hypotheses which I then exploredThe results of the Albert supermarket were compared with the Terno supermarket and several
recommendations were proposed to improve the situation of the company.
Klíčová slova
privátní značky, marketingový výzkum, spotřebitel/zákazník, maloobchodní jednotka
Klíčová slova v angličtině
private label, market research, consumer/customer, retail unit
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Provedení marketingového výzkumu konkrétních obchodních značek u dané obchodní jednotky. Výsledky výzkumu budou porovnány s agenturním výzkumem nebo s jiným vybraným obchodním subjektem.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek
Provedení terénního výzkumu
Zhodnocení výzkumu z hlediska ochrany spotřebitele
Závěry a interpretace výsledků
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Vlastní práce. 5. Závěr. 6. Seznam literatury. 7. Přílohy. 8. Resumé.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Provedení marketingového výzkumu konkrétních obchodních značek u dané obchodní jednotky. Výsledky výzkumu budou porovnány s agenturním výzkumem nebo s jiným vybraným obchodním subjektem.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek
Provedení terénního výzkumu
Zhodnocení výzkumu z hlediska ochrany spotřebitele
Závěry a interpretace výsledků
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Vlastní práce. 5. Závěr. 6. Seznam literatury. 7. Přílohy. 8. Resumé.
Seznam doporučené literatury
Clemente, M. Slovník marketingu - klíčové pojmy a termíny. Brno: Computer Press. 2004.
Hesková, M. a kol. Category management. Praha: Profess Consulting s. r. o. 2006.
Keller, K.L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. 2007.
Meffert, H. Marketing & Management. Praha: Grada Publishing. 1996.
Pražská, L., Jindra, J. Obchodní podnikání: Retail management. Praha: Management Press. 2002.
Příbová, M.: Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing. 2001.
Seznam doporučené literatury
Clemente, M. Slovník marketingu - klíčové pojmy a termíny. Brno: Computer Press. 2004.
Hesková, M. a kol. Category management. Praha: Profess Consulting s. r. o. 2006.
Keller, K.L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. 2007.
Meffert, H. Marketing & Management. Praha: Grada Publishing. 1996.
Pražská, L., Jindra, J. Obchodní podnikání: Retail management. Praha: Management Press. 2002.
Příbová, M.: Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing. 2001.