V současné době střední školy začaly pracovat podle vlastních vzdělávacích programů (ŠVP), které zpracovávaly podle rámcových vzdělávacích programů (RVP) a vlastních podmínek, které mají školy pro provozování tělesné výchovy. Do obsahu učiva se jistě promítlo i zaměření učitelů TV a zájem studentů o atraktivnější pohybové aktivity. Jak se s těmito všemi okolnostmi jednotlivé střední školy vyrovnaly, má zjistit tato práce.\vsp{1,5cm}
Cílem práce je zjištění stavu začlenění vzdělávacího oboru tělesná výchova ve školních vzdělávacích programech středních škol v okresu České Budějovice, provést srovnání u různých typů středních škol.\vsp{0,5cm}
Předpokládané výzkumné metody - obsahová analýza, syntéza, komparativní metoda, rozhovor.\vsp{0,5cm}
Vlastní postup:\\
1. Studium odborné a časopisecké literatury vztahující se k tématu diplomové práce
(listopad 2009 - leden 2010)\\
2. Vypracování projektu práce (leden 2010)\\
3. Řešení vlastní problematiky práce\\
Zásady pro vypracování
V současné době střední školy začaly pracovat podle vlastních vzdělávacích programů (ŠVP), které zpracovávaly podle rámcových vzdělávacích programů (RVP) a vlastních podmínek, které mají školy pro provozování tělesné výchovy. Do obsahu učiva se jistě promítlo i zaměření učitelů TV a zájem studentů o atraktivnější pohybové aktivity. Jak se s těmito všemi okolnostmi jednotlivé střední školy vyrovnaly, má zjistit tato práce.\vsp{1,5cm}
Cílem práce je zjištění stavu začlenění vzdělávacího oboru tělesná výchova ve školních vzdělávacích programech středních škol v okresu České Budějovice, provést srovnání u různých typů středních škol.\vsp{0,5cm}
Předpokládané výzkumné metody - obsahová analýza, syntéza, komparativní metoda, rozhovor.\vsp{0,5cm}
Vlastní postup:\\
1. Studium odborné a časopisecké literatury vztahující se k tématu diplomové práce
(listopad 2009 - leden 2010)\\
2. Vypracování projektu práce (leden 2010)\\
3. Řešení vlastní problematiky práce\\
Seznam doporučené literatury
JEŘÁBEK, J., TUPÝ, J. (2002). Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: Výzkumný ústav pedagogický\\
FRÖMEL, K. (2002). Kompendium psaní a publikování v kinantropologii. Olomouc: UP\\
CHRÁSTKA, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada\\
ŠTUMBAUER, J. (1989). Základy vědecké práce v tělesné kultuře. Č. Budějovice: PF\\
Školní vzdělávací programy jednotlivých škol.\\
Další literatura bude doplněna vedoucím práce.\\
Seznam doporučené literatury
JEŘÁBEK, J., TUPÝ, J. (2002). Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: Výzkumný ústav pedagogický\\
FRÖMEL, K. (2002). Kompendium psaní a publikování v kinantropologii. Olomouc: UP\\
CHRÁSTKA, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada\\
ŠTUMBAUER, J. (1989). Základy vědecké práce v tělesné kultuře. Č. Budějovice: PF\\
Školní vzdělávací programy jednotlivých škol.\\
Další literatura bude doplněna vedoucím práce.\\
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka reagovala dobře na otázky a dotazy členů komise a uspokojivě reagovala i na dílčí připomínky k práci.
Otázky: viz posudky práce