Práce se zaměřuje na vstup nového produktu zavedené společnosti na evropský trh a jeho další rozvoj. Cílem práce je vytvořit na základě marketingového výzkumu konkrétní marketingový mix pro mezinárodní působnost zvoleného podniku.
Anotace v angličtině
Thesis focuses on product introducing of well-established Czech company Karlovarské minerální vody, a.s. on the European market and their further development. The basic aim of this work is to create a concept of concrete marketing mix for international scope of KMV, a.s.
Práce se zaměřuje na vstup nového produktu zavedené společnosti na evropský trh a jeho další rozvoj. Cílem práce je vytvořit na základě marketingového výzkumu konkrétní marketingový mix pro mezinárodní působnost zvoleného podniku.
Anotace v angličtině
Thesis focuses on product introducing of well-established Czech company Karlovarské minerální vody, a.s. on the European market and their further development. The basic aim of this work is to create a concept of concrete marketing mix for international scope of KMV, a.s.
Cíl práce:
Diplomová práce je zaměřena vstup konkrétního produktu či produktů zvolené firmy na evropský trh a jejich další rozvoj. Cílem práce bude tvorba a návrh konkrétního marketingového mixu pro mezinárodní působnost zvoleného podniku. Nedílnou součástí bude návrh opatření pro udržení konkurenceschopností v soudobých tržních podmínkách.
Metodika:
1. Na základě prostudování odborné literatury provést analýzy sekundárních a primárních dat vztahujících se k zadané problematice.
2. V syntetické části navrhnout možná řešení vedoucí ke zkvalitnění marketingového mixu vzhledem k mezinárodnímu působení podniku.
3. Kalkulace ekonomických dopadů navržených opatření.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Cíle a metodika, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Diskuse, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Diplomová práce je zaměřena vstup konkrétního produktu či produktů zvolené firmy na evropský trh a jejich další rozvoj. Cílem práce bude tvorba a návrh konkrétního marketingového mixu pro mezinárodní působnost zvoleného podniku. Nedílnou součástí bude návrh opatření pro udržení konkurenceschopností v soudobých tržních podmínkách.
Metodika:
1. Na základě prostudování odborné literatury provést analýzy sekundárních a primárních dat vztahujících se k zadané problematice.
2. V syntetické části navrhnout možná řešení vedoucí ke zkvalitnění marketingového mixu vzhledem k mezinárodnímu působení podniku.
3. Kalkulace ekonomických dopadů navržených opatření.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Cíle a metodika, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Diskuse, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Veber, J. a kol.: Management: základy, prosperita, globalizace... 1. vyd. Praha : Management Press, 2003. 700 s. ISBN 80-7261-029-5.
Kotler, P.: Marketing Management. 12. vyd. Praha Grada 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
Storbacka, K. - Lehtinen, J. R.: Řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management); - 1. vyd.. - Praha : Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-813-X.
Bednářová, D. - Parmová, D.: Malé a střední podnikání. České Budějovice : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2003. 91 s.
Veber, J. - Srpová, J. a kol.: Podnikání malé a střední firmy. Praha : Grada Publishing, 2008. 311 s.
Moderní řízení (časopis)
Seznam doporučené literatury
Veber, J. a kol.: Management: základy, prosperita, globalizace... 1. vyd. Praha : Management Press, 2003. 700 s. ISBN 80-7261-029-5.
Kotler, P.: Marketing Management. 12. vyd. Praha Grada 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
Storbacka, K. - Lehtinen, J. R.: Řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management); - 1. vyd.. - Praha : Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-813-X.
Bednářová, D. - Parmová, D.: Malé a střední podnikání. České Budějovice : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2003. 91 s.
Veber, J. - Srpová, J. a kol.: Podnikání malé a střední firmy. Praha : Grada Publishing, 2008. 311 s.