Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a rozvoj informačního portálu pro podnikatelskou veřejnost. Cílem práce je tvorba a návrh rozvoje konkrétního informačního portálu pro podnikatelskou veřejnost. Nedílnou součástí bude návrh marketingového mixu a propojení tohoto portálu s vhodnými institucemi pro podnikatele.
Anotace v angličtině
This thesis deals with The Creation and the development of the internet portal for public and private sector. The main aim of this graduation theses is to describe the problematic parts during creation of the internet portal and its development.
Klíčová slova
Internetový portál, webové stránky, microsites, internetový marketing, sociální marketing, sociální media, online služby, marketing, branding
Klíčová slova v angličtině
Internet portal, websites, microsites, internet marketing, social marketing, social media, online services, marketing, branding
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a rozvoj informačního portálu pro podnikatelskou veřejnost. Cílem práce je tvorba a návrh rozvoje konkrétního informačního portálu pro podnikatelskou veřejnost. Nedílnou součástí bude návrh marketingového mixu a propojení tohoto portálu s vhodnými institucemi pro podnikatele.
Anotace v angličtině
This thesis deals with The Creation and the development of the internet portal for public and private sector. The main aim of this graduation theses is to describe the problematic parts during creation of the internet portal and its development.
Klíčová slova
Internetový portál, webové stránky, microsites, internetový marketing, sociální marketing, sociální media, online služby, marketing, branding
Klíčová slova v angličtině
Internet portal, websites, microsites, internet marketing, social marketing, social media, online services, marketing, branding
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a rozvoj informačního portálu pro podnikatelskou veřejnost. Cílem práce bude tvorba a návrh rozvoje konkrétního informačního portálu pro podnikatelskou veřejnost. Nedílnou součástí bude návrh marketingového mixu a propojení tohoto portálu s vhodnými institucemi pro podnikatele.
Metodika:
1. Na základě prostudování odborné literatury provést analýzy sekundárních a primárních dat vztahujících se k zadané problematice.
2. V syntetické části navrhnout možná řešení vedoucí ke zkvalitnění produkce služeb pro podnikatele.
3. Kalkulace ekonomických dopadů navržených opatření.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Cíle a metodika, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Diskuse, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a rozvoj informačního portálu pro podnikatelskou veřejnost. Cílem práce bude tvorba a návrh rozvoje konkrétního informačního portálu pro podnikatelskou veřejnost. Nedílnou součástí bude návrh marketingového mixu a propojení tohoto portálu s vhodnými institucemi pro podnikatele.
Metodika:
1. Na základě prostudování odborné literatury provést analýzy sekundárních a primárních dat vztahujících se k zadané problematice.
2. V syntetické části navrhnout možná řešení vedoucí ke zkvalitnění produkce služeb pro podnikatele.
3. Kalkulace ekonomických dopadů navržených opatření.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Cíle a metodika, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Diskuse, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Veber, J. a kol.: Management: základy, prosperita, globalizace... 1. vyd. Praha : Management Press, 2003. 700 s. ISBN 80-7261-029-5.
Kotler, P.: Marketing Management. 12. vyd. Praha Grada 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
Storbacka, K. - Lehtinen, J. R.: Řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management); - 1. vyd.. - Praha : Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-813-X.
Bednářová, D. - Parmová, D.: Malé a střední podnikání. České Budějovice : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2003. 91 s.
Veber, J. - Srpová, J. a kol. Podnikání malé a střední firmy. Praha : Grada Publishing, 2008. 311 s. Moderní řízení (časopis)
Seznam doporučené literatury
Veber, J. a kol.: Management: základy, prosperita, globalizace... 1. vyd. Praha : Management Press, 2003. 700 s. ISBN 80-7261-029-5.
Kotler, P.: Marketing Management. 12. vyd. Praha Grada 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
Storbacka, K. - Lehtinen, J. R.: Řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management); - 1. vyd.. - Praha : Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-813-X.
Bednářová, D. - Parmová, D.: Malé a střední podnikání. České Budějovice : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2003. 91 s.
Veber, J. - Srpová, J. a kol. Podnikání malé a střední firmy. Praha : Grada Publishing, 2008. 311 s. Moderní řízení (časopis)