Cílem práce je analyzovat složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném území. Na základě provedené analýzy potřeb a požadavků návštěvníků navrhnout nový produkt cestovního ruchu.
Anotace v angličtině
The goal of my bachelor thesis "A typology of recreation centres in the touristic area Jeseníky" was an analysis components of primary and sekundary offers of tourism in the touristic area Jeseníky. Based on the analysis needs and requirements of visitors is to propose a new tourism product.
Klíčová slova
Cestovní ruch, typologie cestovního ruchu, trh cestovního ruchu, region cestovního ruchu, oblast cestovního ruchu, marketing, marketing cestovního ruchu, služby, produkt cestovního ruchu
Klíčová slova v angličtině
Tourism, typology of tourism, region of tourism, area of torism, marketing, marketing of tourism, services, product of tourism
Rozsah průvodní práce
88 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je analyzovat složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném území. Na základě provedené analýzy potřeb a požadavků návštěvníků navrhnout nový produkt cestovního ruchu.
Anotace v angličtině
The goal of my bachelor thesis "A typology of recreation centres in the touristic area Jeseníky" was an analysis components of primary and sekundary offers of tourism in the touristic area Jeseníky. Based on the analysis needs and requirements of visitors is to propose a new tourism product.
Klíčová slova
Cestovní ruch, typologie cestovního ruchu, trh cestovního ruchu, region cestovního ruchu, oblast cestovního ruchu, marketing, marketing cestovního ruchu, služby, produkt cestovního ruchu
Klíčová slova v angličtině
Tourism, typology of tourism, region of tourism, area of torism, marketing, marketing of tourism, services, product of tourism
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Analyzovat složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném území.
Na základě provedené analýzy potřeb a požadavků návštěvníků navrhnout nový produkt cestovního ruchu.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek řešeného problému
Situační analýza území
Analýza potřeb a požadavků návštěvníků
Návrh optimální nabídky cestovního ruchu pro vybrané rekreační střediska
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Cíle a metodika. 3. Literární rešerše. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Analyzovat složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném území.
Na základě provedené analýzy potřeb a požadavků návštěvníků navrhnout nový produkt cestovního ruchu.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek řešeného problému
Situační analýza území
Analýza potřeb a požadavků návštěvníků
Návrh optimální nabídky cestovního ruchu pro vybrané rekreační střediska
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Cíle a metodika. 3. Literární rešerše. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
GEHINOVÁ, B. Geografie cestovního ruchu. České Budějovice: Ekonomická fakulta JU, 2008.
HESKOVÁ, M. a kol. Cestovní ruch. Praha: Nakladatelství Fortuna, 2006.
HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: GRADA Publishing, 2003.
KIRAĽOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopress, 2003.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: GRADA Publishing, 2006. Koncepce státní politiky cestovního ruchu v České republice na období 2007-2013. Praha: MMR ČR, 2006.
VYSTOUPIL, J. a kol. Atlas cestovního ruchu České republiky. Praha: MMR ČR, 2006.
Seznam doporučené literatury
GEHINOVÁ, B. Geografie cestovního ruchu. České Budějovice: Ekonomická fakulta JU, 2008.
HESKOVÁ, M. a kol. Cestovní ruch. Praha: Nakladatelství Fortuna, 2006.
HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: GRADA Publishing, 2003.
KIRAĽOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopress, 2003.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: GRADA Publishing, 2006. Koncepce státní politiky cestovního ruchu v České republice na období 2007-2013. Praha: MMR ČR, 2006.
VYSTOUPIL, J. a kol. Atlas cestovního ruchu České republiky. Praha: MMR ČR, 2006.