Hlavním tématem bakalářské práce je zavádění produktu na trh a aplikace v praxi. Práce se skládá ze dvou částí. V části teoretické se zaměřuji na objasnění základních pojmů, především marketingového výzkumu a marketingového mixu. Hlavními kapitolami v praktické části jsou, charakteristika společnosti a seznámení s výrobkem. Na které navazují jednotlivé kroky zavádění výrobku na trh.
Anotace v angličtině
Main topic of the bachelor thesis is introduction of product on the market and application in praxis. The thesis composes from two parts. The theoretical part aims to clarification of basic terms, mainly marketing research and marketing mix. Main sections in the practical part are characterisation of the company and description of the product, and then individual steps of introduction of the product to the market are described.
Klíčová slova
Marketing, marketingový výzkum, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing research, Marketing mix
Rozsah průvodní práce
51 s. (10353 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním tématem bakalářské práce je zavádění produktu na trh a aplikace v praxi. Práce se skládá ze dvou částí. V části teoretické se zaměřuji na objasnění základních pojmů, především marketingového výzkumu a marketingového mixu. Hlavními kapitolami v praktické části jsou, charakteristika společnosti a seznámení s výrobkem. Na které navazují jednotlivé kroky zavádění výrobku na trh.
Anotace v angličtině
Main topic of the bachelor thesis is introduction of product on the market and application in praxis. The thesis composes from two parts. The theoretical part aims to clarification of basic terms, mainly marketing research and marketing mix. Main sections in the practical part are characterisation of the company and description of the product, and then individual steps of introduction of the product to the market are described.
Klíčová slova
Marketing, marketingový výzkum, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing research, Marketing mix
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je ve spolupráci s firmou Ekogen připravit zavedení jejího nového produktu na trh.
Metodický postup:
Práce se zaměřuje na problematiku zavádění nových produktů na trh. Informace o novém výrobku budou zasílány cílovým skupinám formou direkt mailu s přiloženou pozvánkou na odborný seminář. V souvislosti s cílem bakalářské práce bude stanovena cílová skupina nebo skupiny a způsob oslovení Účinnost vybraného nástroje marketingové komunikace bude zjištěna součtem kladných reakcí na tento direkt mail. Informace a návrh na řešení budou konzultovány s představiteli firmy Ekogen.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodika, 4. Charakteristika firmy ekogen , 5. Postup při zavedení nového produktu, 6. Výsledky, 7. Závěr, 8. Použitá literatura, 9. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je ve spolupráci s firmou Ekogen připravit zavedení jejího nového produktu na trh.
Metodický postup:
Práce se zaměřuje na problematiku zavádění nových produktů na trh. Informace o novém výrobku budou zasílány cílovým skupinám formou direkt mailu s přiloženou pozvánkou na odborný seminář. V souvislosti s cílem bakalářské práce bude stanovena cílová skupina nebo skupiny a způsob oslovení Účinnost vybraného nástroje marketingové komunikace bude zjištěna součtem kladných reakcí na tento direkt mail. Informace a návrh na řešení budou konzultovány s představiteli firmy Ekogen.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodika, 4. Charakteristika firmy ekogen , 5. Postup při zavedení nového produktu, 6. Výsledky, 7. Závěr, 8. Použitá literatura, 9. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Moderní marketing. Grada 2007. Praha. ISBN 978-80-247-1545-2.
Grosová, S. Marketing, principy postupy, metody. Praha 2007. Vysoká škola technologická. ISBN 80-7080-505-6.
Wunderman, L. Direct marketing-reklama, která se zaplatí. Praha. Grada Publishing, 2004, ISBN 80-247-0731-4.
Foret, M. Marketingová komunikace. 1. vydání, Computer Press, Brno 2006, 443 s. + CD, ISBN 80 - 251 - 1041 - 9.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Moderní marketing. Grada 2007. Praha. ISBN 978-80-247-1545-2.
Grosová, S. Marketing, principy postupy, metody. Praha 2007. Vysoká škola technologická. ISBN 80-7080-505-6.
Wunderman, L. Direct marketing-reklama, která se zaplatí. Praha. Grada Publishing, 2004, ISBN 80-247-0731-4.
Foret, M. Marketingová komunikace. 1. vydání, Computer Press, Brno 2006, 443 s. + CD, ISBN 80 - 251 - 1041 - 9.