Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnotit marketingové nástroje používané firmou Agrozet a na základě zjištěných údajů navrhnout doporučení na případné změny či doplnění marketingových nástrojů.Prvním nástrojem marketingového mixu, který firma využívá je produkt. Firma má produkt rozdělen na několik produktových řad.Firma používá nákladově orientovanou tvorbu ceny, zejména cenu s přirážkou, ale zároveň sleduje i požadavky na trhu a konkurenci. Distribuce ve firmě je zajišťována jak vlastní dopravou, tak externími dopravci. Myslím si, že firma využívá v oblasti marketingové komunikace veškeré možné prostředky. Účelně a na nejvyšší možnou míru využívá všech pěti prvků marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The aim of my thesis was to evaluate the tools of marketing mix used by the Agrozet company and to suggest several recommendations to change or integrate some of the marketing tools. The first means of marketing is the product. The product in the company is divided into several product lines. The company uses the price with additional charge and at the same time it follows the requirements in the market and competition. The distribution in the company is ensured by internal and external transport. I think the company makes use of all the marketing tools to attract the customer. It uses all the five tools of marketing communication.
Klíčová slova
Marketingový mix, produkt, cena, distribuce, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, the product, the price, the distribution, marketing communication.
Rozsah průvodní práce
52 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnotit marketingové nástroje používané firmou Agrozet a na základě zjištěných údajů navrhnout doporučení na případné změny či doplnění marketingových nástrojů.Prvním nástrojem marketingového mixu, který firma využívá je produkt. Firma má produkt rozdělen na několik produktových řad.Firma používá nákladově orientovanou tvorbu ceny, zejména cenu s přirážkou, ale zároveň sleduje i požadavky na trhu a konkurenci. Distribuce ve firmě je zajišťována jak vlastní dopravou, tak externími dopravci. Myslím si, že firma využívá v oblasti marketingové komunikace veškeré možné prostředky. Účelně a na nejvyšší možnou míru využívá všech pěti prvků marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The aim of my thesis was to evaluate the tools of marketing mix used by the Agrozet company and to suggest several recommendations to change or integrate some of the marketing tools. The first means of marketing is the product. The product in the company is divided into several product lines. The company uses the price with additional charge and at the same time it follows the requirements in the market and competition. The distribution in the company is ensured by internal and external transport. I think the company makes use of all the marketing tools to attract the customer. It uses all the five tools of marketing communication.
Klíčová slova
Marketingový mix, produkt, cena, distribuce, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, the product, the price, the distribution, marketing communication.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je popsat používané marketingové nástroje ve firmě Agrozet, na základě zjištěných údajů doporučit změnu či rozšíření doposud používaných marketingových nástrojů.
Metodický postup:
Práce se zabývá problematikou marketingového mixu používaného ve firmě Agrozet a.s.. Informace budou získávány od vedoucích pracovníků pobočky formou řízených rozhovorů. Na základě zjištěných údajů budou stanovena doporučení pro změnu či rozšíření v současnosti používaných marketingových nástrojů.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodika, 4. Charakteristika firmy Agrozet, 5. Marketingové nástroje používané firmou, 6. Výsledky, 7. Závěr, 8. Použitá literatura, 9. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je popsat používané marketingové nástroje ve firmě Agrozet, na základě zjištěných údajů doporučit změnu či rozšíření doposud používaných marketingových nástrojů.
Metodický postup:
Práce se zabývá problematikou marketingového mixu používaného ve firmě Agrozet a.s.. Informace budou získávány od vedoucích pracovníků pobočky formou řízených rozhovorů. Na základě zjištěných údajů budou stanovena doporučení pro změnu či rozšíření v současnosti používaných marketingových nástrojů.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodika, 4. Charakteristika firmy Agrozet, 5. Marketingové nástroje používané firmou, 6. Výsledky, 7. Závěr, 8. Použitá literatura, 9. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Moderní marketing. Grada 2007. Praha. ISBN 978-80-247-1545-2.
Grosová, S. Marketing, principy postupy, metody. Praha 2007. Vysoká škola technologická. ISBN 80-7080-505-6.
Hesková, M. Marketing. JU-zemědělská fakulta 2003. ISBN 80-7040-620-8.
Kotler, P. Marketing management. Victoria Publishing 1992. ISBN 80-85605-08-2.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Moderní marketing. Grada 2007. Praha. ISBN 978-80-247-1545-2.
Grosová, S. Marketing, principy postupy, metody. Praha 2007. Vysoká škola technologická. ISBN 80-7080-505-6.
Hesková, M. Marketing. JU-zemědělská fakulta 2003. ISBN 80-7040-620-8.
Kotler, P. Marketing management. Victoria Publishing 1992. ISBN 80-85605-08-2.