V této bakalářské práci se zabývám procesem uvedení nového výrobku na farmaceutický trh, a to jak z teoretického, tak i z praktického hlediska. Jedná se o produkt Echinacea 100 + vitamin C společnosti AROMATICA CZ s.r.o. V praktické části pohlížím na problematiku převážně z hlediska 4P. Závěr práce obsahuje zhodnocení postupu uvedení produktu na trh a návrh možných změn.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on an introduction of a new product of the AROMATICA CZ s.r.o. company on the pharmaceutical market. The aim of the thesis is to analyze the process of the introduction of the product and suggest possible improvements.
Klíčová slova
marketing, produkt, cena, propagace, distribuce, farmaceutický trh
V této bakalářské práci se zabývám procesem uvedení nového výrobku na farmaceutický trh, a to jak z teoretického, tak i z praktického hlediska. Jedná se o produkt Echinacea 100 + vitamin C společnosti AROMATICA CZ s.r.o. V praktické části pohlížím na problematiku převážně z hlediska 4P. Závěr práce obsahuje zhodnocení postupu uvedení produktu na trh a návrh možných změn.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on an introduction of a new product of the AROMATICA CZ s.r.o. company on the pharmaceutical market. The aim of the thesis is to analyze the process of the introduction of the product and suggest possible improvements.
Klíčová slova
marketing, produkt, cena, propagace, distribuce, farmaceutický trh
Cíl práce:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, zda daná firma využívá všech svých finančně dostupných prostředků k tomu, aby propagovala nové produkty při jejich vstupu na trh.
Postup řešení:
1. Studium odborné literatury.
2. Analýza podniku.
3. Analýza postupu uvedení konkrétního produktu na farmaceutický trh.
4. Zhodnocení a případné navržení změn.
Rámcová osnova:
1. Úvod a cíl, 2. Literární rešerše, 3. Metodika a hypotézy, 4. Analýza podniku, 5. Analýza postupu uvedení konkrétního produktu na farmaceutický trh, 6. Zhodnocení a případné navržení změn, 7. Závěr, 8. Summary, 9. Přehled použité literatury, 10. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, zda daná firma využívá všech svých finančně dostupných prostředků k tomu, aby propagovala nové produkty při jejich vstupu na trh.
Postup řešení:
1. Studium odborné literatury.
2. Analýza podniku.
3. Analýza postupu uvedení konkrétního produktu na farmaceutický trh.
4. Zhodnocení a případné navržení změn.
Rámcová osnova:
1. Úvod a cíl, 2. Literární rešerše, 3. Metodika a hypotézy, 4. Analýza podniku, 5. Analýza postupu uvedení konkrétního produktu na farmaceutický trh, 6. Zhodnocení a případné navržení změn, 7. Závěr, 8. Summary, 9. Přehled použité literatury, 10. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. Praha: C.H.Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
FORET, M. Marketing: základy a principy. Brno: Computer Press, 2003. 199 s. ISBN 80-722-6888-0.
KOTLER, P. Marketing. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
METYŠ, K. Marketing ve farmacii. Praha: Grada, 2006. 208 s. ISBN 80-247-0830-2.
ZAMAZALOVÁ, M. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada, 2009. 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. Praha: C.H.Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
FORET, M. Marketing: základy a principy. Brno: Computer Press, 2003. 199 s. ISBN 80-722-6888-0.
KOTLER, P. Marketing. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
METYŠ, K. Marketing ve farmacii. Praha: Grada, 2006. 208 s. ISBN 80-247-0830-2.
ZAMAZALOVÁ, M. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada, 2009. 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4.