Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí ve firmě ACR auto, a.s., která se zabývá prodejem vozů BMW a Ford. Práce je zaměřená na analýzu mikroprostředí a makroprostředí firmy a je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky dané problematiky a druhá část se zaměřuje na praktické zpracování jednotlivých analýz. Závěr práce obsahuje zhodnocení současného marketingového prostředí firmy a opatření na zlepšení stávající situace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis analyses the marketing environment of company ACR auto, a.s. and submits improvement proposals of the current situation. The thesis is devided into two parts, theoretical and practical.
Klíčová slova
Marketing, marketingové prostředí, analýza marketingového prostředí, 4P, finanční analýza, Porterův model pěti sil, STEP analýza.
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí ve firmě ACR auto, a.s., která se zabývá prodejem vozů BMW a Ford. Práce je zaměřená na analýzu mikroprostředí a makroprostředí firmy a je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky dané problematiky a druhá část se zaměřuje na praktické zpracování jednotlivých analýz. Závěr práce obsahuje zhodnocení současného marketingového prostředí firmy a opatření na zlepšení stávající situace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis analyses the marketing environment of company ACR auto, a.s. and submits improvement proposals of the current situation. The thesis is devided into two parts, theoretical and practical.
Klíčová slova
Marketing, marketingové prostředí, analýza marketingového prostředí, 4P, finanční analýza, Porterův model pěti sil, STEP analýza.
Cíl práce:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současné marketingové prostředí ve vybrané firmě a popřípadě navrhnout opatření pro zlepšení stávající situace.
Postup řešení:
1. Studium odborné literatury se zaměřením na danou tématiku.
2. Analýza současného marketingového prostředí firmy.
3. Zhodnocení současného stavu.
4. Případné návrhy na zlepšení situace.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární rešerše, 3. Cíl, metodika a hypotézy, 4. Charakteristika firmy, 5. Analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy, 6. Zhodnocení a návrh řešení stávající situace, 7. Závěr, 8. Summary, 9. Seznam použité literatury, 10. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současné marketingové prostředí ve vybrané firmě a popřípadě navrhnout opatření pro zlepšení stávající situace.
Postup řešení:
1. Studium odborné literatury se zaměřením na danou tématiku.
2. Analýza současného marketingového prostředí firmy.
3. Zhodnocení současného stavu.
4. Případné návrhy na zlepšení situace.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární rešerše, 3. Cíl, metodika a hypotézy, 4. Charakteristika firmy, 5. Analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy, 6. Zhodnocení a návrh řešení stávající situace, 7. Závěr, 8. Summary, 9. Seznam použité literatury, 10. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 200 s.
ISBN 80-247-0447-1.
KOTLER, P, ARMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, P. Marketing management. 10. Rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
MAJARO, S., JURNEČKA, S. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 308 s. ISBN 80-7169-297-2.
SYNEK, M., a kol. Podniková ekonomika. 3. vyd. Praha: C. H. Beck, 2002. 479 s. ISBN 80-7179
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 200 s.
ISBN 80-247-0447-1.
KOTLER, P, ARMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, P. Marketing management. 10. Rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
MAJARO, S., JURNEČKA, S. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 308 s. ISBN 80-7169-297-2.
SYNEK, M., a kol. Podniková ekonomika. 3. vyd. Praha: C. H. Beck, 2002. 479 s. ISBN 80-7179