Cílem práce je analyzovat složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném území. Na základě provedené analýzy potřeb a požadavků návštěvníků navrhnout nový produkt cestovního ruchu.
Anotace v angličtině
-
Klíčová slova
cestovní ruch, venkovská turistika, marketingové šetření, produkt cestovního ruchu
Klíčová slova v angličtině
-
Rozsah průvodní práce
76 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je analyzovat složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném území. Na základě provedené analýzy potřeb a požadavků návštěvníků navrhnout nový produkt cestovního ruchu.
Anotace v angličtině
-
Klíčová slova
cestovní ruch, venkovská turistika, marketingové šetření, produkt cestovního ruchu
Klíčová slova v angličtině
-
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Analyzovat složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném území.
Na základě provedené analýzy potřeb a požadavků návštěvníků navrhnout nový produkt cestovního ruchu.\\
Metodický postup:\\
Studium teoretických východisek řešeného problému
Situační analýza území
Analýza potřeb a požadavků návštěvníků
Návrh optimální nabídky cestovního ruchu pro vybraná rekreační střediska
\\
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Cíle a metodika. 3. Literární rešerše. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Analyzovat složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném území.
Na základě provedené analýzy potřeb a požadavků návštěvníků navrhnout nový produkt cestovního ruchu.\\
Metodický postup:\\
Studium teoretických východisek řešeného problému
Situační analýza území
Analýza potřeb a požadavků návštěvníků
Návrh optimální nabídky cestovního ruchu pro vybraná rekreační střediska
\\
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Cíle a metodika. 3. Literární rešerše. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
GEHINOVÁ, B. Geografie cestovního ruchu. České Budějovice: Ekonomická fakulta JU, 2008.
HESKOVÁ, M. a kol. Cestovní ruch. Praha: Nakladatelství Fortuna, 2006.
HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: GRADA Publishing, 2003.
KIRAĽOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopress, 2003.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: GRADA Publishing, 2006. Koncepce státní politiky cestovního ruchu v České republice na období 2007-2013. Praha: MMR ČR, 2006.
VYSTOUPIL, J. a kol. Atlas cestovního ruchu České republiky. Praha: MMR ČR, 2006.
Seznam doporučené literatury
GEHINOVÁ, B. Geografie cestovního ruchu. České Budějovice: Ekonomická fakulta JU, 2008.
HESKOVÁ, M. a kol. Cestovní ruch. Praha: Nakladatelství Fortuna, 2006.
HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: GRADA Publishing, 2003.
KIRAĽOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopress, 2003.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: GRADA Publishing, 2006. Koncepce státní politiky cestovního ruchu v České republice na období 2007-2013. Praha: MMR ČR, 2006.
VYSTOUPIL, J. a kol. Atlas cestovního ruchu České republiky. Praha: MMR ČR, 2006.