Předmětem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení, která by zefektivnila chod internetového obchodu společnosti Profess Consulting s.r.o. Tato zlepšení vycházela z analýzy současného stavu využívání marketingových nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce.
Analýza současného stavu využívání marketingových nástrojů byla provedena na základě studia odborné literatury, kvantitativního a kvalitativního výzkumu.
Z výsledku analýzy byla společnosti navrhnuta doporučení, která spočívala v zjednodušení provozu tohoto internetového obchodu a vytvoření dobrého jména společnosti.
Anotace v angličtině
The main aim of my Bachelor’s thesis was to suggest innovations in the e-shop known as Profess Consulting s.r.o. Those innovations were based upon the analysis of the current state of using marketing tools in this chosen retail subject.
The analysis of the current state was done by studying the literature, creating and distributing a questionnaire and through guided interviews with the manager of this e-shop.
When this analysis was completed, I was able give some recommendations for the improvement of the current state of this chosen e-shop. It’s necessary to simplify the running of this e-shop and create better goodwill.
Klíčová slova
maloobchod, internetový obchod, marketing, marketingové nástroje, výzkum
Klíčová slova v angličtině
retail,eshop, marketing, marketing tools, research
Rozsah průvodní práce
58 s., 8 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení, která by zefektivnila chod internetového obchodu společnosti Profess Consulting s.r.o. Tato zlepšení vycházela z analýzy současného stavu využívání marketingových nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce.
Analýza současného stavu využívání marketingových nástrojů byla provedena na základě studia odborné literatury, kvantitativního a kvalitativního výzkumu.
Z výsledku analýzy byla společnosti navrhnuta doporučení, která spočívala v zjednodušení provozu tohoto internetového obchodu a vytvoření dobrého jména společnosti.
Anotace v angličtině
The main aim of my Bachelor’s thesis was to suggest innovations in the e-shop known as Profess Consulting s.r.o. Those innovations were based upon the analysis of the current state of using marketing tools in this chosen retail subject.
The analysis of the current state was done by studying the literature, creating and distributing a questionnaire and through guided interviews with the manager of this e-shop.
When this analysis was completed, I was able give some recommendations for the improvement of the current state of this chosen e-shop. It’s necessary to simplify the running of this e-shop and create better goodwill.
Klíčová slova
maloobchod, internetový obchod, marketing, marketingové nástroje, výzkum
Klíčová slova v angličtině
retail,eshop, marketing, marketing tools, research
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Zhodnotit současné využívání marketingových nástrojů v elekronickém obchodě e-profess.cz. Na základě analýzy navrhnout případná opatření na zlepšení stávající situace.\\
Metodický postup:\\
Studium teoretických východisek řešeného problému
Situační analýza v elekronickém obchodě e-profess.cz
Výzkum u potenciálních zákazníků
Vyhodnocení získaných dat
Návrhy opatření
\\
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Cíle a metodika. 3. Literární rešerše. 4. Vlastní práce. 5. Návrhy a doporučení. 6. Závěr. 7. Seznam literatury.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Zhodnotit současné využívání marketingových nástrojů v elekronickém obchodě e-profess.cz. Na základě analýzy navrhnout případná opatření na zlepšení stávající situace.\\
Metodický postup:\\
Studium teoretických východisek řešeného problému
Situační analýza v elekronickém obchodě e-profess.cz
Výzkum u potenciálních zákazníků
Vyhodnocení získaných dat
Návrhy opatření
\\
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Cíle a metodika. 3. Literární rešerše. 4. Vlastní práce. 5. Návrhy a doporučení. 6. Závěr. 7. Seznam literatury.
Seznam doporučené literatury
CIMLER, P., ZADRAŽILOVÁ, D. Retail management. 1. vydání. Praha: Management Press, 2007.
PRAŽSKÁ, L., JINDRA, J. a kol. Obchodní podnikání: retail management. 2. upravené vydání. Praha: Management Press, 2002.
VOJTKO, V. Marketingový výzkum v kognitivních mapách. Zeleneč: Profess Consulting, 2008.
ZAMAZALOVÁ, M. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada Publishing, 2009.
Seznam doporučené literatury
CIMLER, P., ZADRAŽILOVÁ, D. Retail management. 1. vydání. Praha: Management Press, 2007.
PRAŽSKÁ, L., JINDRA, J. a kol. Obchodní podnikání: retail management. 2. upravené vydání. Praha: Management Press, 2002.
VOJTKO, V. Marketingový výzkum v kognitivních mapách. Zeleneč: Profess Consulting, 2008.
ZAMAZALOVÁ, M. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada Publishing, 2009.