Cílem diplomové práce je analýza systému jakosti ve vybraném podniku Silon s.r.o. Dalším cílem je stanovit metody jeho hodnocení a prověření možnosti aplikace nových přístupů systémů řízení jakosti v uvedeném podniku.
Systém jakosti v Silon s.r.o. je vytvořen tak, aby odpovídal ISO 9001:2008 ve všech odděleních spadajících do systému jakosti, a aby v divizi kompaundů a centrálně zabezpečovaných činnostech odpovídal i ISO/TS 16 949:2002. Systém EMS zahrnuje celou firmu a je vytvořen tak, aby odpovídal ISO 14001:2004. V současnosti lze o firmě Silon s.r.o. říci, že nemá v řízení jakosti a celkovém řízení firmy žádné velké nedostatky. Firmě lze doporučit vytvoření integrovaného systému, nový přístup postupného zlepšování jakosti - Kaizen a metodu FTA.
Anotace v angličtině
The aim of this Graduation Theses is to analyze the quality system in a specified Silon Company Ltd. Another aim is to define an evaluation methods and to verify new possibilities in approach to quality management systems in the mentioned company.
The quality system in Silon Company Ltd. is created so, it meets ISO 9001:2008 in all its departments which belongs to quality system as well as it meets ISO/TS 16 949:2002 in compound division and centrally provided activities. The EMS system includes the whole company and it is created in order to meet ISO 14001:2004. It could be stated that Silon Company Ltd. has no big insufficiencies in quality management as well as in general company management. Integrated system, new approach to progressive quality improvement - Kaizen, FTA procedure, may be recommended to company.
Klíčová slova
kvalita, systém managementu kvality, ISO 9001, process
Klíčová slova v angličtině
quality, quality management system, ISO 9001, process
Rozsah průvodní práce
79 s., 6 s.příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je analýza systému jakosti ve vybraném podniku Silon s.r.o. Dalším cílem je stanovit metody jeho hodnocení a prověření možnosti aplikace nových přístupů systémů řízení jakosti v uvedeném podniku.
Systém jakosti v Silon s.r.o. je vytvořen tak, aby odpovídal ISO 9001:2008 ve všech odděleních spadajících do systému jakosti, a aby v divizi kompaundů a centrálně zabezpečovaných činnostech odpovídal i ISO/TS 16 949:2002. Systém EMS zahrnuje celou firmu a je vytvořen tak, aby odpovídal ISO 14001:2004. V současnosti lze o firmě Silon s.r.o. říci, že nemá v řízení jakosti a celkovém řízení firmy žádné velké nedostatky. Firmě lze doporučit vytvoření integrovaného systému, nový přístup postupného zlepšování jakosti - Kaizen a metodu FTA.
Anotace v angličtině
The aim of this Graduation Theses is to analyze the quality system in a specified Silon Company Ltd. Another aim is to define an evaluation methods and to verify new possibilities in approach to quality management systems in the mentioned company.
The quality system in Silon Company Ltd. is created so, it meets ISO 9001:2008 in all its departments which belongs to quality system as well as it meets ISO/TS 16 949:2002 in compound division and centrally provided activities. The EMS system includes the whole company and it is created in order to meet ISO 14001:2004. It could be stated that Silon Company Ltd. has no big insufficiencies in quality management as well as in general company management. Integrated system, new approach to progressive quality improvement - Kaizen, FTA procedure, may be recommended to company.
Klíčová slova
kvalita, systém managementu kvality, ISO 9001, process
Klíčová slova v angličtině
quality, quality management system, ISO 9001, process
Zásady pro vypracování
Cíl práce
Analýza systému řízení jakosti ve vybraném podniku. Metody jeho hodnocení a prověření možností aplikace nových přístupů systémů řízení jakosti v uvedeném podniku.
Metodika
Studium odborné literatury, charakteristika podniku, analýza současného systému řízení jakosti, prověření možnosti uplatnění nových přístupů.
Osnova
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodika, 4. Charakteristika podniku, 5. Analýza současného systému řízení jakosti, 6. Nové přístupy SŘJ, 7. Závěr, 8. Přehled použité literatury, 9. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce
Analýza systému řízení jakosti ve vybraném podniku. Metody jeho hodnocení a prověření možností aplikace nových přístupů systémů řízení jakosti v uvedeném podniku.
Metodika
Studium odborné literatury, charakteristika podniku, analýza současného systému řízení jakosti, prověření možnosti uplatnění nových přístupů.
Osnova
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodika, 4. Charakteristika podniku, 5. Analýza současného systému řízení jakosti, 6. Nové přístupy SŘJ, 7. Závěr, 8. Přehled použité literatury, 9. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Nenadál, J. a kol. Moderní systémy řízení jakosti. Praha, Management Press 2002, 282 s. ISBN 80-7261-071-6
Nenadál, J. Měření v systémech managementu jakosti. Praha, Management Press 2004, 312 s. ISBN 80-7261-054-6
Nenadál, J., Noskievičová, D., Petříková, R., Plura,J., Tošenovský, J. Moderní management jakosti, Management Press, Praha 2008, ISBN 978-80-7261-186-7
Piskáček, B., Kašová, V., Zmatlík, J. Řízení jakosti. Praha, ČVUT 2002, 220 s.
Veber, J. a kol. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. Praha, Grada 2002, 163 s.,ISBN 80-247-0194-4
Seznam doporučené literatury
Nenadál, J. a kol. Moderní systémy řízení jakosti. Praha, Management Press 2002, 282 s. ISBN 80-7261-071-6
Nenadál, J. Měření v systémech managementu jakosti. Praha, Management Press 2004, 312 s. ISBN 80-7261-054-6
Nenadál, J., Noskievičová, D., Petříková, R., Plura,J., Tošenovský, J. Moderní management jakosti, Management Press, Praha 2008, ISBN 978-80-7261-186-7
Piskáček, B., Kašová, V., Zmatlík, J. Řízení jakosti. Praha, ČVUT 2002, 220 s.
Veber, J. a kol. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. Praha, Grada 2002, 163 s.,ISBN 80-247-0194-4