Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit stávající situaci v oblasti reklamy ve vybrané firmě (Greenhouse, s. r. o.) s případným návrhem na zlepšení. V rámci bakalářské práce bylo provedeno dotazníkové šetření zkoumající preferenci vybraného segmentu v oblasti reklamních prostředků. Dále byla zkoumána oblast stávajících reklamních prostředků restaurace a jejich vliv na zákazníky. Z porovnání těchto dvou analýz vzešel návrh na zlepšení stávající situace v podobě efektivnějšího rozsevu letáků.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis was focused on the situation in advertising of the chosen company. There was made a questionnary survey which has proved which type of advertising are prefered by a selected segment of the market. Next step was to suggest how to improve the current situation.
Klíčová slova
reklama, reklamní prostředky, reklamní média
Klíčová slova v angličtině
advertising, analysis of the segment of the market
Rozsah průvodní práce
74
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit stávající situaci v oblasti reklamy ve vybrané firmě (Greenhouse, s. r. o.) s případným návrhem na zlepšení. V rámci bakalářské práce bylo provedeno dotazníkové šetření zkoumající preferenci vybraného segmentu v oblasti reklamních prostředků. Dále byla zkoumána oblast stávajících reklamních prostředků restaurace a jejich vliv na zákazníky. Z porovnání těchto dvou analýz vzešel návrh na zlepšení stávající situace v podobě efektivnějšího rozsevu letáků.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis was focused on the situation in advertising of the chosen company. There was made a questionnary survey which has proved which type of advertising are prefered by a selected segment of the market. Next step was to suggest how to improve the current situation.
Klíčová slova
reklama, reklamní prostředky, reklamní média
Klíčová slova v angličtině
advertising, analysis of the segment of the market
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Zhodnocení stávající situace v oblasti reklamy ve vybrané firmě s následným návrhem na zlepšení.
Metodický postup:
1. Studium odborné literatury.
2. Analýza firmy na vybrané téma.
3. Analýza vyplývající z vlastního šetření.
4. Hodnocení.
5. Návrh na vylepšení.
Rámcová osnova:
1.Úvod a cíl, 2. Literární rešerše, 3.Metodika a hypotézy, 4. Charakteristika odvětví a firmy, 5. Analýza současné reklamy ve firmě, 6. Hodnocení a návrh vylepšení, 7. Závěr, 8. Summary, 9. Přehled použité literatury, 10. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Zhodnocení stávající situace v oblasti reklamy ve vybrané firmě s následným návrhem na zlepšení.
Metodický postup:
1. Studium odborné literatury.
2. Analýza firmy na vybrané téma.
3. Analýza vyplývající z vlastního šetření.
4. Hodnocení.
5. Návrh na vylepšení.
Rámcová osnova:
1.Úvod a cíl, 2. Literární rešerše, 3.Metodika a hypotézy, 4. Charakteristika odvětví a firmy, 5. Analýza současné reklamy ve firmě, 6. Hodnocení a návrh vylepšení, 7. Závěr, 8. Summary, 9. Přehled použité literatury, 10. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, V.: Propagace. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1993. 45 s. ISBN 80-7079-411-9.
BRANNAN, T.: Jak se dělá účinná reklama. Praha: Management Press, 1996. 180 s. ISBN 80-85603-99-3.
KOTLER, P.: Marketing od A do Z. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
SCHULTZ, E.: Moderní reklama: umění zaujmout. Praha: Grada Publishing, 1995. 668 s. ISBN 80-7169-062-7.
STEEL, J., Mohelská, L.: Reklama: plánování a příprava. Brno: Computer Press, 2003. 256 s. ISBN 80-251-0065-0.
VYSEKALOVÁ, J., Komárková, R.: Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, V.: Propagace. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1993. 45 s. ISBN 80-7079-411-9.
BRANNAN, T.: Jak se dělá účinná reklama. Praha: Management Press, 1996. 180 s. ISBN 80-85603-99-3.
KOTLER, P.: Marketing od A do Z. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
SCHULTZ, E.: Moderní reklama: umění zaujmout. Praha: Grada Publishing, 1995. 668 s. ISBN 80-7169-062-7.
STEEL, J., Mohelská, L.: Reklama: plánování a příprava. Brno: Computer Press, 2003. 256 s. ISBN 80-251-0065-0.
VYSEKALOVÁ, J., Komárková, R.: Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.